دوشنبه, ۲۴ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که احتمال بازگشت شرکت‌های واگذار شده به دولت وجود دارد، گفت: واقعیت این است که مسیر واگذاری‌ها یک مسیر یک طرفه و غیرقابل بازگشت است. به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی در دهمین همایش تعمیر و نگهداری با بیان اینکه دولت باید قبل از واگذاری به شدت این موضوع را بررسی و ساز و کارها را بسنجد، چرا که پس از آن پشیمانی سودی ندارد، ادامه داد: از آنجا که درمسائل مالی شرکت‌ها دخل و تصرف می‌شود و سازوکارها تغییر می‌کند واگذاری قابل بازگشت نخواهد بود. مدیرعامل راه‌آهن با تأکید بر اینکه واگذاری رجا به تامین اجتماعی اشتباه بوده است، گفت: این مجموعه قابل بازگشت به دولت نیست و همه می‌دانیم واگذاری رجا به تأمین اجتماعی اشتباه بوده و تصمیم خوبی نبوده است.

6236135613562362463126236222222

معاون وزیرراه و شهرسازی ادامه داد: از زمانی که رجا به تأمین اجتماعی واگذار شده، شاهد کاهش کیفیت در قطارها و تردد ریلی دراین مجموعه هستیم. اما با توجه به دخل و تصرف‌هایی که در روابط مالی این شرکت پس از واگذاری رخ داده است، امکان بازگشت این شرکت به دولت وجود ندارد. پورسیدآقایی تأکید کرد: سعی دولت بر این است که با مدیریت آثار منفی و سوء این واگذاری را کاهش دهیم. معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در چند سال گذشته به صورت افراطی شرکت‌ها برون‌سپاری شده‌اند گفت: باید توجه داشته‌باشیم که برون سپاری‌ها و واگذاری‌ها یک روند غیر قابل بازگشت هستند و شیب یکطرفه‌ای دارند.

وی با تأکید براینکه برون‌سپاری اقدام مقدس و مبارکی نیست، گفت: برون‌سپاری و واگذاری‌ها نباید عمومی باشند و تنها زمانی باید برون‌سپاری انجام شود که راندمان و بهره‌وری سیستم افزایش یابد. معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: پس از این حجم واگذاری‌ها باید سیستم نظارت بر پیمانکاران به شدت افزایش یابد. پورسیدآقایی با اشاره به میزان دارایی مجموعه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر مجموع دارایی‌های راه‌آهن حدود 60 هزار میلیارد تومان به قیمت امروز است که از این رقم باید سالی 3 درصد به بخش تعمیرات و نگهداری اختصاص یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه بودجه اختصاص یافته به این حوزه بسیار کمتر از چیزی است که باید باشد، گفت: سالانه باید چیزی حدود 1800میلیارد تومان صرف نگهداری وضعیت موجود شود، این در حالی است که درآمدهای راه‌آهن و بودجه آن برای حوزه تعمیر و نگهداری چیزی حدود 800میلیارد تومان است؛ یعنی چیزی کمتر از نصف مبلغ مورد نیاز. معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در دو سال گذشته توانستیم با رایزنی‌هایی که داشتیم بودجه‌های بخش تعمیر و نگهداری را افزایش دهیم، ادامه داد: با وجود افزایش بودجه بخش تعمیرات و نگهداری بودجه توسعه خطوط جدید تغییر چندانی نداشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LGruyda1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d