مدیرعامل واگن پارس با انتقاد بر ادامه واردات واگن‌های چینی، درباره اختلاف قیمت بیش از یک میلیارد تومانی واگن‌های تولید داخل و واگن‌های چینی گفت: درحالی‌که قرارداد فروش واگن‌های تولید داخل با قیمت 3/2 تا 6/2 میلیارد تومان منعقد می‌شود، شرکت‌ها واگن‌های چینی را با قیمت بیش از 3/2 میلیارد تومان می‌خرند که البته قیمت حمل‌و‌نقل و عوارض گمرک هم به آن اضافه می‌شود.
به گزارش ایلنا، محمد محمدی با بیان اینکه شرکت‌های چینی به جای پرداختن هزینه‌ای برای اسقاط واگن‌هایشان ‌واگن‌های ۳۰ سال کارکرده خود را به شرکت‌های ایرانی می‌فروشند، اظهار کرد: دنیا به سمت راه‌اندازی قطارهای سریع‌السیر می‌رود و راهی جز اسقاط قطارهای معمولی ندارد، بنابراین به جای اینکه هزینه‌ای بابت اسقاط واگن‌های ۳۰ سال کارکرده بپردازند از فروش آن به ایران درآمدزایی هم می‌کنند. وی گفت: قیمت خرید واگن‌های تولید داخل چیزی بین 3/2 تا 6/2 میلیارد تومان تمام می‌شود، این در حالی است که خرید واگن‌های چینی3/2میلیارد تومان هزینه می‌خواهد.