جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کیش از زیباترین جزیره های خلیج فارس است. تاریخ این جزیره بسیار جالب بوده و به دوره قدیم ایران و زمان سلسله هخامنشیان باز می گردد. در آنجا از گذشته مردمانی زندگی می کردند و به ماهیگیری و تجارت مشغول بوده اند. این جزیره بخشی از استان هرمزگان است. همه ساله بیشتر از یک میلیون نفر به این جزیره برای تفریح سر میزنند و از نقاط بسیار پرطرفدار برای گشت و گذار در کشور ایران است. این جزیره شامل برخی از هتل های بسیار خوب مثل هتل داریوش و هتل شایان می شود و همچنین شامل مراکز خرید خوب مثل مرکز خرید پردیس و مرکز خرید مروارید است.

رستوران های کیش غذاهایی لذیذ را به شما ارائه می کنند و نقاط دیدنی بسیاری در آنجا برای سیاحت وجود دارد. از بهترین تفریحات این جزیره تفریحات آبی و ساحلی است که در سواحل و بندر تفریحی کیش ارائه می شود. به دلیل وجود مرجان ها و گونه های مختلف آبزی در اطرف جزیره آنجا بهترین جا برای غواصی و قایق سواری است. در ادامه شما را با برخی از دیدنی های بسیار زیبا در کیش آشنا خواهیم کرد.

کشتی یونانی آکواریوم کیش دیدنی های کیش

کشتی یونانی

یکی از نقاط دیدنی و خاص تور کیش ساحل جزیره یونانی است که در غرب کیش واقع شده است. این کشتی به گل نشسته از سال 1345 نقطه ای برای عکاسی و ثبت خاطرات بوده است. آنجا بهترین نقطه در هنگام غروب در جزیره است و می توانید در ساحل آنجا به استراحت بپردازید در اطراف آنجا هم امکانات مختلف مثل کافی شاپ و رستوران برای رفاه مسافران وجود دارد یا می توانید در فروشگاه ها به خرید بپردازید و سوغاتی تهیه کنید.

آکواریوم کیش

به گزارش سایت سفر باتو ، از نقاط دیدنی کیش آکواریوم کیش است که شامل کوسه و انواع ماهی ها می شود. این مجموعه زیبا شامل 70 نوع ماهی مختلف است و همچنین آنجا شامل موزه از خزندگان هم می شود. این آکواریوم در خیابان فردوسی است و در نزدیکی بوستان آهوان کیش واقع شده است. شکل این آکواریوم به صورت یک کشتی است و ماهی ها به دو گونه آب شور و آب شیرین در دو آکواریوم مجزا واقع شده اند.

شهر باستانی حریره

این شهر باستانی یکی از نقاط بسیار دیدنی در کیش است، شهر حریره کیش مربوط به قرن 4 الی قرن 10 شمسی می شود. در آن دوران جزیره کیش جزیره ای موفق در زمینه تجارت و ماهیگیری بوده است. این شهر 120 هکتار مساحت دارد و بخش های مختلفی را می توان در آنجا دید که شامل حمام، خانه اعیانی، قنات و ... می شود. معماری این شهر شباهت به معماری سنتی جنوب ایران دارد و داخل خانه های آنجا با کاشی تزئین شده است. در آنجا می توانید با تاریخ و فرهنگ قدیم این جزیره آشنا شوید.

جزیره هندورابی

در کنار جزیره کیش یک جزیره دیگر به نام هندورابی وجود دارد که بسیاری از میهمانان کیش به آنجا نیز سر میزنند. مساحت این جزیره تنها چیزی در حدود 28 کیلومتر مربع است و روستای هندرابی در آن قرار گرفته است. ساحل آنجا بسیار زیبا بوده و طبیعت بکر و دیدنی دارد که برای پیاده روی بسیار مناسب است.

دلفیناریوم کیش

یکی از پرطرفدار ترین دیدنی های کیش دلفیناریوم است که یک پارک بسیار جالب بوده که در آنجا دلفین ها و شیر های دریایی به اجرای نمایش های مختلف و مفرح می پردازند که همراه با مربیان حرفه ای انجام می شود. برخی از این حیوانات از کشور های دیگر به این جزیره آورده شده اند و بسیار ماهر و باهوش هستند. در بیرون از این مجموعه نیز می توانید از باغ پرندگان دیدنی کنید که شامل انواع طاووس و طوطی و همچنین پلیکان و دیگر پرندگان می شود. تور دبی نیز زیبایی های بسیاری برای گردشگران دارد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

از بهترین جاذبه های کیش که باید حتماً به آن سر بزنید شهر زیرزمینی کاریز است، آنجا در محیطی بسیار جالب ساخته شده است که در زیر زمین است و در گذشته محل قنات های کیش بوده. هوا در این مکان چند درجه از بیرون خنک تر بوده و حس بسیار خوبی دارد. خدماتی مختلف در آنجا ارائه می شود و تفریحات و دیدنی های مختلفی را می توان در آنجا تجربه کرد. از جمله خدمات آنجا ماساژ بااستفاده از گل خاک رس است که خاصیت های بسیار درمانی دارد. به دلیل وجود خاک رس بسیار باکیفیت در کیش آنجا این خدمات ارائه می شود. آنجا همچنین شامل رستوران، کافه و همچنین فروشگاه و موزه نیز می شود. مجموعه کاریز 16 متر زیر زمین قرار گرفته است و 10 هزار متر مربع مساحت دارد.

ساحل مرجان کیش

در شرق کیش یکی از زیباترین سواحل کیش قرار گرفته است که به دلیل وجود مرجان ها در نزدیکی ساحل به ساحل مرجان معروف شده است. این ساحل دارای آبی کم عمق است و بسیاری برای تجربه تفریحات ساحلی هیجان انگیز مثل جت اسکی سواری و پاراسلینگ به آنجا می روند. آب آنجا هم بسیار گرم و تمیز بوده و برای آبتنی بسیار مناسب است. البته کیش شامل سواحل بسیار خوب دیگری نیز می شود. پارک ساحل میرمهنا بزرگترین پارک ساحلی کیش است. پارک ساحلی سیمرغ نیز برای پیاده روی و خانواده ها بسیار مناسب است و شامل تفریحات مختلفی می شود. پارک ساحلی مرد ماهیگیر با مجسمه اش معروف است که 12 متر ارتفاع دارد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2WXzJyPf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه