سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بعضی صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل کمپین‌های انتخاباتی و سیاسی بهتر از پیش شناسایی کنند. به نظر آنها هدف اصلی بازاریابی سیاسی، توانمند کردن احزاب سیاسی و رأی‌دهندگان برای اتخاذ بهترین و راضی‌کننده‌ترین تصمیم‌هاست. کتاب بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب با نگاه به این رویکرد توسط محمود محمدیان و جعفر شمسی نوشته شده است.

مولفان در این کتاب تلاش می‌کنند تا نگاهی علمی به مقوله بازاریابی سیاسی داشته و ارزش علمی آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنین در این کتاب ابزارهای درست مورد استفاده در بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین شیوه‌های علمی تدوین کمپین‌های سیاسی طرح می‌شود و در نهایت جنبه‌های تاریک بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخشی از این کتاب چنین آمده است: «پرده برداشتن از روش‌های غیر‌منصفانه رقبا در عرصه‌های انتخاباتی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد اما متاسفانه با فروریختن دیوار اخلاقیات، ابزارهای نادرست و غیر‌اخلاقی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به هیچ وجه در بازاریابی سیاسی توصیه نمی‌شوند. اما آشنایی با آنها می‌تواند پرده از چهره زشت کسانی که حاضرند به هر قیمت به قدرت دست پیدا کنند، بر دارد. افشا اگر ریشه در یک حقیقت نداشته باشد، شایعه به حساب می‌آید که البته غیر‌اخلاقی است»، این کتاب در 248صفحه توسط موسسه کتاب مهربان نشر به چاپ رسیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NFdMCv0r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه