سه شنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Tue, 17 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی چریکی

10 سال پیش ( 1393/11/26 )
 

آیا می دانستید مدیران در بازاریابی چریکی 70 درصد بودجه های خود را صرف تبلیغات و 30 درصد را نیز صرف سایر ابزار های بازاریابی می کنند؟ همان گونه که می دانید افراد در جنگ های چریکی یا نامنظم از حرکات غیرمعمول و نامنظمی از قبیل کمین، حملات و حرکات تعجب آور استفاده می کنند.

در بازاریابی چریکی نیز از برنامه های مشابه در صنعت بازاریابی استفاده می‌کنند و با پروموشن ها و برنامه های خود مخاطبان را متعجب و به خود جذب می‌کنند. بازاریابی چریکی با هزینه ای که برای تبلیغات می کند حداکثر توجه و احساسات مشتری را در مقایسه با بازاریابی سنتی در نظر می‌گیرد و نتیجه آن حفظ تبلیغ در حافظه مشتری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TWfKotmd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه