پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیران ماندگار

بث کامستاک، نخستین مدیر زن تاریخ جنرال‌الکتریک

8 سال پیش ( 1394/7/4 )
پدیدآورنده : مونا اشرف زاده  

بث کامستاک (Comstock Beth)، نایب‌رئیس بخش نوآوری در کسب‌وکار جنرال‌الکتریک (General Electric) است. کامستاک که از سال 2008 به‌عنوان مدیر بازاریابی این کمپانی مشغول فعالیت بود، در حال حاضر به‌عنوان نایب رئیس ارشد کارش را در این غول صنعتی ادامه می‌دهد. کامستاک در سال 1982 از دانشگاه ویلیام‌ اند ماری (William and Mary) در رشته زیست‌شناسی فارغ‌التحصیل شد. او به‌صورت حرفه‌ای کارش را از تولیدات تلویزیون محلی ویرجینیا آغاز کرد. کامستاک 55 ساله نخستین زنی است که در تاریخ جنرال‌الکتریک بیش از 20 سال به‌عنوان مدیر بازاریابی مشغول فعالیت بوده است. او سال‌های کاری‌اش را در جنرال‌الکتریک در بخش‌های مختلفی از جمله فروش، بازاریابی، ارتباطات و نوآوری سپری کرده است.

مانند باستان‌شناسان عمل کنید

نکته خیره‌کننده درباره باستان‌شناسان این است که آنها تاریخ را نمی‌سازند، بلکه فقط آن را کشف و به ما کمک می‌کنند که معنای پشت این داستان را درک کنیم. به همین ترتیب، داستان‌های زیادی در پس برندهایی که پیش از این به وجود آمده‌اند و راه‌هایی که طی کرده‌اند تا ساخته شوند، وجود دارد. اگر بتوانید به سادگی در یافتن این داستان‌ها مستمر شوید، می‌توانید قفل گنج پنهان این داستان‌ها را باز کنید که منتظر به اشتراک گذاشته شدن هستند.

داستان‌تان را بگویید، پیش از آنکه آن را بفروشید

توصیه کامستاک در بخش بازاریابی به‌خصوص برای مدیرانی که مشتاق این کار هستند این است که کمی تکلیف خانه انجام دهند و درباره یک ایده اشتیاق داشته باشند. با انجام تحقیق و بررسی داده‌ها، تجربه کسب کرده و از یک ایده پشتیبانی کنید اما برای به اشتراک گذاشتن افکارتان خیلی منتظر نمانید. حتما نباید ایده‌تان تکمیل شده باشد اما باید اشتیاق و اعتماد به نفس برای ارائه ایده و چشم‌اندازتان داشته باشید. کامستاک می‌گوید: «اشتیاق همیشه برگ برنده شماست. هرچه اشتیاق کسی برای انجام کاری بیشتر است، شما باید بیشتر به آن شخص گوش دهید.»

برای امروز کار کنید اما به فردا باور داشته باشید

یک کمپانی باید «ایده‌های پشتیبانی شده» داشته باشد، زیرا این ایده‌ها اولویت‌های نخست پروژه‌های آینده هستند. مسئولیت‌های‌تان را هر روز اجرا کنید اما نگاهی به پیش‌روی‌تان هم داشته باشید و آماده پروژه‌های آینده باشید. برای نوآوری تلاش کنید و تمرکزتان را روی ایده‌های جدید و خلاقانه قرار دهید.

از درون شکست‌ها قهرمان بسازید

قبول شکست همیشه سخت است اما اینکه چه رفتاری مقابل شکست نشان می‌دهید، به اندازه موفق شدن اهمیت دارد. به جای اینکه از خودتان بپرسید «چی کار کردی؟» بپرسید «چه چیزی یاد گرفتی؟» تفکر روی شکست و یاد گرفتن از آن، مهم‌ترین فاکتورهای پیشرفت است و درس‌هایی که می‌توان از عدم موفقیت یاد گرفت در پیشروی پروژه‌های آینده موثر است و جرقه ایده‌های جدید می‌شود.

موفقیت‌ها را نزدیک‌ و اشتباهات را نزدیک‌تر نگه دارید

همه عاشق موفقیت هستند اما کامستاک پیشنهاد می‌دهد باید همه اشتباهات‌مان را در ذهن‌مان تازه نگه داریم و از آنها درس بگیریم و مواظب باشیم یک اشتباه را دو بار تکرار نکنیم. از موفقیت‌های‌تان لذت ببرید اما این را بدانید که آگاهی و در نظر گرفتن اشتباهات گذشته برای رشد حرفه‌تان حائز اهمیت است.

با اراده باشید و از فرصت‌ها استفاده کنید

وقتی کامستاک به سال‌های گذشته بازمی‌گردد، تجربه‌هایی را به خاطر می‌آورد که الهام‌بخش او شدند تا اشتیاق بیشتری برای دنباله کردن رویاهایش داشته باشد. او مجبور بود موانع زیادی را پشت‌سر بگذارد تا به جایی برسد که امروز آنجا ایستاده است و به‌عنوان یک مدیر جوان او باید یاد می‌گرفت که خودش را با تغییرات وفق دهد و به سختی‌ها پاسخ دهد. به‌عنوان یک مدیر تازه‌کار هوشیار بودن نسبت به فرصت‌هایی که سراغ‌تان می‌آید و سود جستن از هر آنچه که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد، می‌تواند شما را به جایگاهی هدایت کند که هیچ‌گاه تصورش را نمی‌کردید.

اینکه فرصت‌های‌تان را با آغوشی باز پذیرا باشید، شما را از کسانی که در هر پست و مقامی راضی و خشنود هستند، جدا می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oDq9FYeV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه