جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغات اینترنتی چیست ؟

9 سال پیش ( 1393/7/19 )
پدیدآورنده : منیژه صادقی  

تبلیغات اینترنتی چیست؟ واضح است كه تبلیغات اینترنتی از همان شروع كار خود به این جهت ایجاد شده تا كمپانی‌ها راحت بتوانند بفهمند چه میزان از مشتریان و خریدارانشان از این طریق به سوی آنان جلب شده‌اند. اما سوال اصلی كه در اینجا باید به آن پرداخت این است: «آیا واقعا تبلیغات اینترنتی می‌تواند نظر مشتری را به سمت خود جلب كند و باعث شود او به سمت خریداری آن جنس به‌خصوص برود؟»

 بخش مرتبط: مطالب روز کاربردی درباره تبلیغات

یك راز كوچك بد در مورد فعالیت اهالی تبلیغات وجود دارد و آن این است كه بخشی از كار آنان كاملا براساس حدس و گمان است. كمپانی‌ها معمولا بودجه‌های تبلیغاتی خود را به سمت كانال‌ها روانه می‌كنند. بخشی از این بودجه به كانال‌های تلویزیونی می‌رسد، بخشی دیگر نصیب رسانه‌های مكتوب می‌شود و بخشی دیگر هم به بیلبوردهای شهری می‌رسد. 

تبلیغات اینترنتی چیست

سپس آنها در گوشه‌ای منتظر می‌مانند تا مشتریان به سمت آنان بیایند. باور كنید تعداد كمی از این شركت‌ها هستند كه واقعا می‌دانند هر یك از تبلیغات تا چه حد ممكن است مشتریان را به سمت آنان جلب كنند تا جنسی را خریداری كنند یا ترغیب شوند تا از آنان بخواهند كه خدماتی را برایشان انجام دهند. 

در اینجاست كه پروفسور ادوارد كارتر، استاد تبلیغات در زمینه كسب و كار در دانشگاه هاروارد، در این باره می‌گوید: «برای این افراد اینترنت حكم فرشته‌ای آسمانی را دارد كه برای نجات آنان فرستاده شده است.» چراكه به وسیله اینترنت كمپانی‌ها به راحتی می‌توانند متوجه شوند چند درصد از كلیك‌هایی كه روی تبلیغات آنان صورت گرفته است، موجب تصمیم مشتریان برای خرید شده است و در یك كلام باید گفت آنان می‌خواهند بدانند این تبلیغات تا چه حد برای مشتریان تاثیرگذار بوده است. 

امروزه بسیاری از كمپانی‌ها بیشتر پولی را كه برای تبلیغات خود كنار می‌گذارند، صرف تبلیغات آنلاین می‌كنند چراكه عقیده دارند این قبیل تبلیغات قابل اندازه‌گیری است، برخلاف تبلیغات تلویزیونی كه هزینه بسیار زیادی برای آن می‌كنید و در نهایت نمی‌دانید آیا به آن نتیجه‌ای كه باید، می‌رسید یا خیر. 

مسئله‌ تعداد كلیك‌هایی كه روی یك تبلیغ می‌شود هم برای كمپانی با اهمیت است و هم برای مشتری. گاهی در سایت‌هایی كه تعداد كلیك‌های انجام شده روی هر تبلیغ ذكر می‌شود، مشتری با دیدن آن رقم جلب می‌شود تا ببیند آن تبلیغ چیست كه تعداد زیادی از افراد روی آن كلیك كرده و آن را خوانده‌اند. 

اگر بررسی بر رفتارهای مشتریان انجام داده باشید، متوجه می‌شوید آنهایی كه تصمیم خود را برای خرید گرفته باشند، مستقیما از گوگل نام كمپانی یا محصول مورد نیازشان را جست‌وجو می‌كنند و به محض یافتن آن اقدام به خرید می‌كنند.

بخش مرتبط: مطالب روز کاربردی درباره تبلیغات

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4J2cs7WC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه