پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغات طناب نجات كسب‌ و كارهای نوپا

9 سال پیش ( 1393/6/25 )
پدیدآورنده : منیژه صادقی  

زمانی كه سعی می‌كنید برای نخستین بار كسب‌وكاری را راه بیندازید و خود را به هم‌صنفان و مشتریان‌تان معرفی كنید، در نخستین گام شروع به تبلیغات می‌كنید. اما كم‌تجربگی در بیشتر اوقات موجب می‌شود تا صاحبان تازه كار كسب‌وكارها به صرف هزینه‌های گزاف دست بزنند و حتی در مواردی هم پیش می‌آید كه آنان آنطور كه باید و شاید از نتیجه به دست آمده رضایت ندارند. این اتفاقات هم اغلب موجب می‌شود تا آنان اعتماد و دلگرمی خود را نسبت به بخش بازاریابی از دست بدهند.

 


نكته جالبی كه در مورد تبلیغات و بازاریابی وجود دارد این است كه همه ما خواه‌ناخواه مصرف كننده بازاریابان به شمار می‌آییم چراكه در طول روز با سیلی عظیم از تبلیغات مواجه هستیم. انجام تبلیغات و بازاریابی اساسا فهم و درك خاص خود را می‌خواهد اما اینكه بدانید برای یك كسب‌وكار نوپا در فضای تبلیغاتی چه كنید تا بتواند سرپا شود به نظر سخت می‌رسد.
تبلیغات یكی از تاكتیك‌های استراتژی گسترده شما برای بازاریابی است. در واقع تبلیغات می‌تواند اشكال بی‌شماری داشته باشد همچون تبلیغات مكتوب، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، آنلاین و غیره كه تازه هر یك از این موارد هم زیرمجموعه‌های خاص خود را دارند. نكته بسیار مهمی كه در این جا وجود دارد این است كه پیش از صرف پول برای تبلیغات باید بدانید كه تبلیغات چه كارهایی را می‌تواند و چه كارهایی را نمی‌تواند برای كسب‌وكار شما انجام دهد.
كارشناسان تبلیغاتی در این نكته با یكدیگر توافق دارند كه تبلیغات می‌تواند چندین هدف را برای راه‌اندازی یك كسب‌وكار نوپا دنبال كند:
• می‌تواند مشتریان جدید را به سمت تولیدات شما جلب كند كه منجر به ایجاد چشم‌انداز جدیدی هم می‌شود.
• تشویق مشتریان برای اینكه وقت بیشتری برای شناخت محصولات شما صرف كنند.
• با ایجاد و حفظ یك نام تجاری معتبر و ایجاد هویت برای كسب‌وكار خود، تبلیغات برای شما شهرت ایجاد می‌كند.
• اطلاع‌رسانی و یادآوری به مشتریان‌تان كه چه هدفی را دنبال می‌كنید و چه چشم‌اندازی را برای خود در نظر گرفته‌اید.
البته باید در نظر داشته باشید كه كارهایی هم هست كه تبلیغات نمی‌تواند برای شما انجام دهد:
• تبلیغات نمی‌تواند برای شما تعداد زیادی مشتری بیافریند.
• تبلیغات نمی‌تواند با فروش فوری محصولات شما باعث شود تا به یك ثروت باد آورده برسید و به این وسیله بتوانید مشكلات و مسائل مالی خود را حل كنید.
• تبلیغات نمی‌تواند خدمات ضعیف شما به مشتریانتان را جبران كند.
• اگر چیزی را برای خود تبلیغ كنید كه در واقعیت آن كار را انجام نمی‌دهید یا محصولی را تولید و عرضه می‌كنید كه كسی چندان به آن نیازی ندارد باید توجه داشته باشید كه تبلیغات نمی‌تواند برای شما معجزه كند.
خلاصه اینكه اگر به سراغ تبلیغات می‌روید بدانید كه باید همزمان با تبلیغات سرویس‌دهی و كیفیت محصولات خود را به سطح قابل قبولی برای مشتریانتان برسانید تا آنان بتوانند شما را به خاطر بسپرند. نتیجه زمانی حاصل می‌شود كه چرخ تبلیغات و چرخ خدمات با هم بچرخد. در غیر‌این صورت باید احتمال انحراف به دره ورشكستگی را بپذیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DASL2yl4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه