تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی - فرصت امروز

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:09

تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

یکی از شیوه‌های قدیمی برای ساخت آگهی تلویزیونی، انتخاب و نمایش پیوسته بخش‌هایی از چند فیلم است به نحوی که بازیگران، به نظر متعجب و هیجان زده از محصولی باشند که می خواهیم آن را تبلیغ کنیم. این شیوه با وجود کهنگی اگر درست استفاده شود و ساخت خوبی داشته باشد هنوز می‌تواند کارآمد باشد.

 

به گزارش ام بی ای نیوز، سامسونگ در آگهی اخیر خود برای تبلیغ تلویزیون‌هایش از این شیوه بهره گرفته است. فیلمبرداری این آگهی با برنده جایزه اسکار، کلودیو میراندا بوده است. در این آگهی صحنه‌هایی از فیلم‌های مشهور چون بازگشت به آینده، پارک ژوراسیک، آرواره‌ها و غیره را می‌بینید که شخصیت‌های آنها گویی از زیبایی تلویزیون جدید منحنی UHD TV سامسونگ به وجد آمده و آن را تحسین می‌کنند. 

سازنده این آگهی می‌گوید: «تلویزیون منحنی سامسونگ تنها شیئی زیبا نیست. ورای زیبایی تصویر، طراحی صنعتی آن (با یک انحنا به گونه ای است که) از نزدیک واقعا خارق‌العاده است. وظیفه ما آن بود که این انحنا را به نمایش بگذاریم ولی (دیدیم) تنها کافیست دوربین را به سمت این تلویزیون بچرخانید تا خود به خود (انحنا) به چشم آید.»

این کمپین شامل تبلیغات چاپی، دیجیتال و محیطی از جمله بیلبوردهایی در ابعاد بزرگ از این تلویزیون در نیویورک و لس‌آنجلس می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی