یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

حرفه ای عکس بگیرید

7 سال پیش ( 1395/9/17 )
پدیدآورنده : مونا جمال‌ آبادی  

عکاسی یکی از لذت بخش ترین هنرها محسوب می شود که بر پایه به کارگیری مناسب از تکنیک ها و ابزار عکاسی قرار گرفته است و هرآنچه آگاهی و تسلط ما بر این عوامل بیشتر باشد بهتر می توان از آنها برای خلق عکس خوب بهره برد. در دنیای پیشرفته امروز که با تغییرات بسیاری در مسیر زندگی انسان ها در حرکت است، عکاسی به عنوان یکی از اجزای جدانشدنی زندگی روزمره ما درآمده است.

در ذیل به اختصار سایت هایی برای علاقه مندان به عکاسی معرفی می شود.

همکاری عکاسان آماتور و با تجربه

دوربین دات نت نخستین آژانس عکس خبری ایران است که برای معرفی و اطلاع رسانی عکس خبری در ایران تاسیس شده که عکاسان آماتور به همراه عکاسان باتجربه بتوانند به عکاسی خبری کشورمان کمک کنند.

دوربین دات نت معتقد است همه عکاسان نامی هم زمانی آماتور بودند. این سایت به شما می گوید که می توانید عکاسی حرفه ای شوید فقط با کمی تمرین مستمر. فعالیت 11ساله این سایت جایزه های متعددی را در زمینه فعالیت رسانه ای برای آنها به همراه داشته است.

عکس های طبقه بندی شده این سایت کار شما را برای انتخاب تاریخ و آلبوم عکس مورد نظرتان راحت می کند و هر روز نیز به تعداد عکس ها اضافه می شود. از لینک های کاربردی این سایت می توان به جشنواره عکاسی، اخبار عکاسی، تورهای ایرانگردی، آموزش عکاسی و فیلم و بخش فروش عکس و دوربین عکاسی اشاره کرد.

برای بازدید از این وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.dourbin.net

نخستین سایت تخصصی عکاسی به زبان فارسی

سایت عکاسی با هدف ارتقا و گسترش اطلاع رسانی تخصصی ایران وجهان، امکان به روز رسانی جامع و گسترده در زمینه تخصصی عکاسی را فراهم کرده است. در این سایت فضای مناسبی جهت معرفی توان عکاسان ایرانی در اینترنت است و همه عکاسان می توانند از خدمات و امکانات سایت به رایگان بهره مند شوند.

سایت عکاسی با سابقه 10 سال فعالیت مستمر از جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان، جامعه عکاسی ایران، اساتید دانشگاه و دانشجویان هنر و عکاسی برخوردار است. این سایت شامل بخش های متنوع برای کاربران حرفه ای و آماتور، انتشار روزانه خبرهای عکاسی ایران و جهان، مقاله های اختصاصی، آموزش عکاسی دیجیتال و مصاحبه ها و مقاله های هنری است.

برای بازدید از این وب سایت آدرس زیر را بررسی کنید:

www.akkasee.com

از عکاسی مقدماتی تا عکاسی حرفه ای

در صفحه اول این سایت می توانید عکس های برتر عکاسان ایران را ببینید و جدیدترین خبرها و رویدادها عکاسی را در قسمت پیشخوان دنبال کنید. در قسمت آژانس خبری هم فراخوان مسابقات و نمایشگاه ها، فوت و فن عکاسی، دنیای دیجیتال و عکس های برتر جهان قابل مشاهده است.

کلاس ها و تورهای عکاسی نیز از جمله کارهای این سایت محسوب می شود و عکس ها و فیلم های سفرهای برگزار شده توسط باشگاه هم در سایت قرار می گیرد. محوریت باشگاه عکاسان جوان بر مبنای برنامه های آموزشی و دوره های آموزش عکاسی بنا شده است.

برای بازدید از این وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.yphc.ir

محلی برای علاقه مندان به عکاسی

مشکلات و اشتباهاتی در عکاسی وجود دارند که فقط برای عکاسان تازه وارد اتفاق نمی افتد و عکاسان باتجربه هم با آنها روبه رو می شوند. این سایت با آموزش عکاسی در سطوح مختلف به شما می آموزد با اندکی بیشتر دانستن در مورد آنها می توانید از پیش آمدن این اتفاقات اجتناب ناپذیر جلوگیری کنید.

در مقدمات عکاسی آموزش های ابتدایی را به علاقه مندان می دهد و در نکات آموزشی با تمرکز بر یک عکس انتخاب شده، جزییات آن را توضیح و نقد می کند. در قسمت ویرایش عکس نیز می توانید تکنیک ها و ترفندهای جالب و مفیدی را بیاموزید که در روتوش عکس به شما کمک فراوانی می کند.

برای یاد گرفتن این ترفندها از طریق سایت زیر اقدام کنید:

www.lenzak.com

محتوای تولیدی عکس در قالب های متفاوت

سایت تخصصی عکسخانه فعالیت خود را با هدف تولید محتوا در زمینه عکس به صورت مستقل آغاز کرده است و به انتشار خبر، گزارش، مقاله، گفت وگو و آموزش درباره عکاسی می پردازد. در صفحه اول سایت اخبار مربوط به حوزه عکاسی بیشتر از مطالب دیگر توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

در بخش آموزش از فتوشاپ و مولتی مدیا تا ترکیب بندی، تصویربرداری و پانوراما در اختیار کاربران قرار گرفته. بازدید از قسمت مرور گالری های داخلی و خارجی سایت نیز برای آن دسته از دوستان علاقه مند به گالری گردی خالی از لطف نیست.

از آدرس زیر برای دسترسی به این وب سایت استفاده کنید:

www.akskhaneh.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iagZ0LO5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه