شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت سهامی بیمه ایران نخستین کلینیک مدیریت ریسک و ایمنی صنعت بیمه را به منظور کاهش خسارت‌های مختلف در صنعت و کمک به اقتصاد ملی کشور راه‌اندازی کرد. به‌گزارش روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر پروژه مدیریت ریسک و ایمنی این شرکت با بیان اینکه این کلینیک تضمین‌کننده بقا و حیات بیمه‌گر و بیمه‌گذار است، افزود: جوهره کار بیمه‌گری جلوگیری از بروز و افزایش خسارت است و به همین خاطر مدیریت ارزیابی ریسک و ایمنی را در بیمه ایران دایر کردیم.

حمید معینی با اشاره به اینکه عملیات بیمه‌گری و مدیریت ریسک در دنیای امروز به‌صورت موازی انجام می‌شود، افزود: متاسفانه در صنعت بیمه ایران این موضوع کاملا برعکس است و عملیات بیمه‌گری مقدم‌ بر مدیریت ارزیابی ریسک و ایمنی شده است. وی گفت: در همه دنیا برای صدور یک بیمه‌نامه واحد صنعتی ابتدا مشاوره مدیریت ریسک و ایمنی انجام می‌شود و سپس بازاریابی و در ادامه صدور بیمه‌نامه صورت می‌گیرد اما در ایران چرخه این روند تقریبا برعکس است و ابتدا بیمه‌نامه صادر، سپس بازاریابی می‌شود و جایی برای مدیریت ارزیابی ریسک و ایمنی دیده نشده است.

وی در این باره به آمار بازدید کارشناسان شرکت‌های بیمه‌ای از واحد‌های صنعتی برای صدور بیمه‌نامه اشاره کرد و افزود: در کل صنعت بیمه ایران به‌ویژه در بخش آتش‌سوزی تنها برای پنج درصد بیمه‌گذاران بازدید صورت می‌گیرد، درصورتی‌که اصل بیمه‌گری بر بازدید اولیه قبل از صدور بیمه‌نامه است. به اعتقاد وی عملیات بیمه‌گری و مدیریت ریسک و ایمنی دو بال صنعت بیمه است که بدون هر کدام به کل صنعت آسیب وارد می‌شود اما آنچه به بقای صنعت و چرخه اقتصاد کمک می‌کند مدیریت ارزیابی ریسک و ایمنی است.

مدیر پروژه مدیریت ریسک و ایمنی شرکت سهامی بیمه ایران تصریح کرد: هدف از فعالیت بیمه‌گری صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران درهنگام خسارت نیست بلکه بیمه‌گر بیش از اینکه به فکر دریافت حق بیمه‌نامه باشد باید به بقای صنعت و سرمایه‌های ملی بیندیشد زیرا بقای شرکت‌های بیمه‌ای نیز در کل به حیات صنایع وابسته است. معینی اضافه کرد: ‌بیمه‌گر به دنبال حفظ منافع بیمه‌گذار و جامعه است و در این زمینه هر اطلاعاتی که به بقا و حیات بیمه‌گذار کمک می‌کند را باید در اختیار ذی‌نفعان قرار دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yN54A2cp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه