سه شنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Tue, 17 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

معرفی مدل مرجع نوآوری محصول

8 سال پیش ( 1395/8/30 )
پدیدآورنده : محمد ناطق  

دکتر محمد ناطق، رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، ضمن تشکر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، کنفدراسیون صنعت ایران و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان همراهان و حامیان اصلی این جشنواره، به معرفی مدل مرجع نوآوری محصول پرداختند.

ایشان با تأکید بر مفهوم نوآوری باز، نوآوری را فرایندی از بازار تا بازار توصیف کرده و مراحل اصلی نوآوری محصول را مبتنی بر «مدل مرجع نوآوری محصول» در ۶ فاز «توسعه ایده ها»، «بررسی و غربال اولیه ایده ها»، «توسعه طرح کسب و کار»، «توسعه محصول»، «آزمون و اعتبار سنجی در بازار» و «لانچ به بازار» معرفی نمودند. ایشان با تأکید بر اینکه این چارچوب براساس یکی از معتبرترین مدل های جهانی نوآوری محصول بنام Stage Gate توسعه داده شده است بیان کردند:

دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا با توسعه فعالیتهای خود در زمینه ارزیابی شرکت های ایرانی در دوره های آتی جشنواره براساس مدل مذکور و ارائه گزارشی از نقصان های موجود در فرایند نوآوری محصول شرکت ها، بتواند در توسعه یک فرایند نوآوری محصول موفق در شرکت های ایرانی نقش آفرین بوده و گام های ارزشمندی را در جهت ارتقای سطح نوآوری در ایران بردارد.

رئیس شورای سیاست‌ گذاری

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8a16KcW2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه