آیا میدانستید ایجاد یک وبلاگ و بازاریابی برای مطالب و محتوای درج شده در آن دست در دست هم در کنار بازاریابی محتوایی قرار میگیرد؟ محتوای شما باید در صنعت و حوزه کسبوکار شما دارای ارزش و طرفداران زیادی باشد، باید در مورد موضوعاتی بنویسید که در عین جذابیت مرتبط با کسبوکار شما باشد، اما همچنان باید متمرکز بوده و در نظر مخاطب هدف شما جذاب باشد. زمانی که بازدیدکنندگان شما اقدام به خواندن محتوای شما میکنند، باید انتظار داشته باشید که با خود اینگونه بیندیشند: «این مطلب چگونه به من کمک میکند؟» «این اطلاعات چگونه به من مرتبط میشود؟» اگر نظر خواننده در رابطه با این مطالب شما مثبت باشد، آنگاه باز هم به وبسایت یا وبلاگ شما بازمیگردد؟