شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پرفروش ترین برندهای سال 2016

7 سال پیش ( 1395/10/13 )
پدیدآورنده : گلنوش محب علی  

هر سال موسسه تحقیقاتی Kantar Worldpanel  نتایج تحقیق خود را در رابطه با محبوب ترین و پرمصرف ترین برندهای سال منتشر می کند؛ گزارشی جهانی که 50 برند برتر دنیا را از میان برندهای پرمصرف، پرفروش و مقرون به صرفه انتخاب و معرفی می کند.

این رتبه بندی براساس تعداد خانواده ها و دفعاتی که آنها یک برند را خریداری می کنند، انجام می شود. هدف این گزارش، شناسایی سلایق، جریان بازار و رفتار مصرف کننده است و اینکه چطور این فاکتورها بر تصمیم گیری او در خرید تاثیر می گذارد.

نتیجه این گزارش از بررسی رفتار خرید 300 میلیارد مصرف کننده از 74 درصد جمعیت دنیا و 15 هزار برند در 44 کشور به دست آمده است. این تحقیق همچنین نشان می دهد که رشد کالاهای مصرفی پرفروش و مقرون به صرفه 82درصد بازارهای نوظهور را تامین می کند. اطلاعاتی که در رتبه بندی امسال موسسه Kantar Worldpanel مورد استفاده قرار گرفته ظرف 52 هفته از 12 اکتبر سال 2014 و 11اکتبر 2015 جمع آوری شده  است.

داو

دهمین برند گزارش Kantar Worldpanel داو در گزارش 10 برند برتر بهداشتی و آرایشی دنیا رتبه سوم را در اختیار دارد و در آمریکای لاتین از جمله پنج برند روبه رشد محسوب می شود. در مقایسه با گزارش سال گذشته، 31 میلیون خانوار به تعداد خانوارهایی که این برند را مصرف می کنند، اضافه شده است.

حد مصرف: 1/67 میلیون

ایندومی

این برند نودل آماده آسیایی در اندونزی مقام اول را دارد و از این کشور به ترکیه هم رسیده است.

حد مصرف: 1/9 میلیون

کنور

ادویه، چاشنی و غذاهای آماده این شرکت آلمانی که در سال 1838 میلادی تاسیس شده، رتبه 9 را به خود اختصاص داده و از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان سرتاسر دنیا برخوردار است.

حد مصرف: 2 میلیون

نسکافه

شرکت تحت مالکیت نستله اگرچه هنوز در دنیا محبوب است اما از رتبه ششم در سال 2014 به رتبه هفتم در سال 2015 سقوط کرده است.

حد مصرف: 2 میلیون

پپسی

رقیب کوکاکولا در مصر طرفدار زیادی دارد. در واقع مصر یکی از معدود کشورهایی است که نوشابه خورهایش پپسی را به کوکاکولا ترجیح می دهند. براساس این گزارش، پپسی ششمین برند محبوب و پرفروش دنیاست.

حد مصرف: 2/2 میلیون

لیز

در سالی که گذشت به تعداد مصرف کنندگان این برند محبوب چیپس که تحت مالکیت پپسی کولاست، 25 میلیون خانوار اضافه شده است. لیز در این گزارش پنجمین برند پرفروش دنیاست.

حد مصرف: 2/2 میلیون

مگی

چهارمین برند پرفروش دنیا که متعلق به نستله است، برترین برند این شرکت تولید قهوه هم به شمار می آید. سوپ آماده، آب مرغ یا گوشت، سس و نودل از جمله محصولات مگی است.
حد مصرف: 2/4 میلیون

لایف بوی

شرکت تولیدکننده مایع دستشویی و صابون در سال جاری به دستگیره  چرخ های دستی مخصوص خرید در فروشگاه های امارات متحده عربی و اندونزی قطعه ای ضدعفونی کننده وصل کرد و یک سیستم هشداردهنده هم برای گوشی های هوشمند طراحی کرد که به مردم یادآوری کند دست های شان را بشورند. لایف بوی در این رتبه بندی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

حد مصرف: 2/6 میلیون

کولگیت

دوسوم خانوارهای کل دنیا این خمیردندان را مصرف می کنند اما این شرکت تحت مالکیت کولگیت و پالمولیو هر روز محبوب تر می شود. در سال جاری 40میلیون خانوار به مصرف کنندگان این برند خمیردندان اضافه شده و به این ترتیب در رتبه دوم این گزارش، بالاتر از سایر برندها به لحاظ تعداد خانوارهای مصرف کننده قرار گرفت.

حد مصرف: 4/3 میلیون

کوکاکولا

مقام اول این گزارش به محبوب ترین برند نوشابه دنیا می رسد. این شرکت به فروشگاه ها، یخچال  مخصوص خودش را می دهد تا نوشیدنی هایش را به این صورت در معرض عموم بگذارد. با این روش هم دسترسی مصرف کننده به این برند راحت تر می شود و هم توجهش را بیشتر جلب می کند.

حد مصرف: 3/6 میلیون

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hOzFTmLf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه