پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

معایب بازاریابی سنتی

7 سال پیش ( 1395/2/30 )
 

آیا می‌دانستید در گذشته‌ای نه‌چندان دور روش‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی وجود داشتند که ما اکنون به آنها روش‌های بازاریابی سنتی می‌گوییم؟

این روش‌ها، مواردی چون رادیو، تلویزیون، چاپ و نشریات و بیلبورد را شامل می‌شوند. ولی این روش‌های سنتی با وجود همه مزایا، دو عیب بزرگ دارند:

1-روش‌های گران و پرهزینه‌ای هستند. به صورتی که فقط شرکت‌های بزرگ می‌توانند هزینه و ریسک آن را بپذیرند و شرکت‌های کوچک توانایی استفاده از این روش‌ها را ندارند.

2- روش‌های بازاریابی سنتی بدون بازخورد آنی هستند. به این معنا که از این روش‌ها نمی‌شود به‌صورت آنی و سریع گزارش بازخورد گرفت؛ گزارش و بازخوردی که نشان دهد چند نفر، چگونه و چه اندازه پیام تبلیغاتی یا بازاریابی را دریافت کرده‌اند!

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری و راهکارها، کانال‌های ارتباط و توزیع جدیدی وارد عرصه بازار شدند و میان بازیگران مختلف بازار نقش ایفا کردند. در واقع، تمام مفاهیم و جریانات بازاریابی از روش‌های سنتی وارد فضای بسیار گسترده‌تر و منعطف‌تر دیجیتال شدند و ساختار و فرآیندهای جدید و ویژه خود را خلق کردند.

مقاله مرتبط:

بازاریابی سنتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/819luiIN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه