سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

۱۵ روش خوشامدگویی به اعضای جدید تیم

5 سال پیش ( 1397/7/26 )
پدیدآورنده : امید گوهری  

زمانی که فرد جدیدی به تیم شما اضافه می شود، استقبال از او به پیشبرد سریع تر و آسان تر روند کاری کمک خواهد کرد. کارمند شما تلاش تان را تحسین می کند و همواره به یاد دارد که به عنوان فردی جدید، چگونه از او مراقبت و حمایت کردید.

به همین دلیل ما برای ۱۵ کارآفرین موفق انجمن کارآفرینان جوان (YEC) سؤال زیر را مطرح کردیم:

زمانی که در حال ساخت تیم و اضافه کردن اعضا به آن هستیم، بهترین روش برای خوشامدگویی به آنها چیست؟

1- به آنها فرصت دهید آنچه تصور می کنند صحیح است را به راحتی مطرح کنند

در جلسات اگر هر کارمند جدید بتواند یکی از خطاهای افراد بالادست را متوجه شود، من برای او امتیازی در نظر می گیرم. برای مثال از عمد یک اشتباه واضح (لفظی یا خطای محاسباتی) انجام و به عضو جدید فرصت صحبت و اصلاح خطای خود را می دهم. در شرکت ها توان ارائه نظر امری ترسناک است و ما با این کار نشان می دهیم در شرکت ما شرایط به گونه ای دیگر است.

کوین رایان تاو(Kevin Ryan Tao)، NeuEve

2- به آنها استقلال بدهید

به نظر من اگر از ابتدا برای کارمندان وظایفی تعریف کنیم و انجام آنها را به عهده خودشان بگذاریم، در ایجاد احساس مثبت به آنها بسیار مؤثر واقع شده ایم. باید به کارمندان اعتماد و استقلال لازم را ایجاد کنیم تا کارشان را به نحو احسن انجام دهند و به مهلت انجام کار پایبند بمانند.

کریستین کیمبرلی مارکوت (Kristin Kimberly Marquet)، آژانس توسعه خلاق، LLC

3- به آنها کیک بدهید

رفتار دوستانه می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند. ما رسم داریم یک کیک خانگی که لوگوی شرکت روی آن است را در روز اول ورود افراد جدید آماده و آنها را غافلگیر کنیم. با این کار به آ نها نشان می دهیم برای ما مهم هستند و حاضریم ارزشمندترین دارایی ممکن، یعنی زمان مان را برای شان هزینه کنیم.

تیم چاوز(Tim Chavez)، Zip book accounting software

4- ترس روز اول را از بین ببریم

ما برای کاندیداها مصاحبه ای یکروزه تدارک می بینیم. طی این مصاحبه آنها با تیم کار می کنند و از این طریق ما متوجه می شویم چه کسی برای کارمان مناسب تر است و آنها نیز پی می برند که این کار را دوست دارند یا خیر. افراد استخدامی بعدها تأیید کرده اند که این رفتار، ترس روز اول شان را به شدت کاهش داده است.

دیوید گرینبرگ(David Greenberg)، Updater

5- منعطف باشید

تجربه به من ثابت کرده است که اگر از روز اول نشان دهید فردی منعطف هستید و با کارمندان خود ارتباط برقرار کنید، نتیجه مطلوبی حاصل می شود. با این کار احترام بیشتری برای تان قائل می شوند و این حس را پیدا می کنند که مجموعه درستی را انتخاب کرده اند.

جولیان مونتویا(Julian Montoya)، JM11 Investments

6- فردی را برای خوشامدگویی به آنها انتخاب کنید

یکی دیگر از کارمندان را موظف کنید فرد جدید را برای ناهار بیرون ببرد و در هفته اول از او حمایت کند. این کارمند بسیار بهتر از یک مدیر می تواند رابطه صمیمانه ایجاد کند. این فرد سؤالات کوچک اما مهمی را درباره محیط تیم و . . . برای فرد جدید توضیح می دهد و به او کمک می کند بیشتر احساس راحتی کند.

راجر لی(Roger Lee)، Human Interest

7- شرایط گفت وگوی تک به تک ایجاد کنید

به نظر من برای افراد جدید گفت وگوی دوستانه با تمام افراد شرکت بسیار مفید است. هر فرد در تیم من موظف است با عضو جدید در هفته اول ورودش چند دقیقه ای گفت وگو کند. گروه های بزرگ برخی اوقات باعث ترس افراد جدید می شوند، اما این گفت وگو احساس راحتی بیشتری برای فرد جدید به همراه می آورد و ترس وی را از بین می برد.

جسیکا گونزالز(Jessica Gonzalez)، InCharged

8- به آنها نشان دهید خوشحالی شان برای تان مهم است

اینکه اعضا بفهمند خوشحالی آنها برای شما مهم است در روند خوشامدگویی بسیار مؤثر خواهد بود. ما از اعضای جدید می خواهیم آرزوهای شخصی و حرفه ای خود را مطرح کنند. سپس تخته آرزوها درست می کنیم تا به آنها در رسیدن به آمال شان کمک کنیم. این کار نشان دهنده اهمیت ما به آنها از منظر شخصی و حرفه ای است.

آدام ویتی(Adam Witty)، Advantage Media Group

مطلب مرتبط: تأثیر اولین هفته کاری در حفظ کارمندان تازه استخدام

9- از آنها سؤالات سرگرم کننده بپرسید

کارمندان جدید در برابر تیم ممکن است کمی شکننده باشند. یک روش مناسب جهت بهبود شرایط، کمک به آنها در یافتن نکات مشترک با سایر همکاران شان است. ما از آنها سؤالات بامزه، بعضاً شخصی اما با حفظ حریم شان می پرسیم و این کار باعث می شود افراد فراتر از محلی که در آن کار می کنند با هم ارتباط برقرار کنند. وقتی شما راجع به لحظات شخصی یکدیگر می دانید، کار کردن آسان تر می شود.

دن گولدن(Dan Golden)، Be Found Online

10. آموزشی ژرف ارائه دهید

آموزش خوب باعث می شود افراد با کار خود راحت تر و سریع تر عجین شوند، اعضای پیشین تیم روی کار خود متمرکز باقی بمانند و برای فرد جدید نگران نباشند. این کار همچنین باعث می شود فرد جدید اعتمادبه نفس بیشتری برای انجام کار خود به دست آورد، با پیچ و خم کار آشنا شود و هر زمان که خواست از دیگران کمک بگیرد.

روبن یوناتان (Reuben Yonatan)، Get VoIP

11. ویدئوی راهنما بسازید

به آنها یک ویدئوی راهنمای شغلی بدهید که مخصوص خودشان ساخته شده است و در آن مطالبی که اکنون راجع به آنها می دانید را به همراه پیشنهادهایی برای برقراری ارتباط آسان تر با دیگران ارائه کنید. همچنین اگر آنها در همان شهر زندگی می کنند، می توانید یک برنامه خوشامدگویی برای شان ترتیب دهید.

آنجلا روث(Angela Ruth)، Calendar

12. جلسه ملاقات و خوشامدگویی برگزار کنید

تلاش کنید یک برنامه خوشامدگویی به افتخار عضو جدید ترتیب دهید. این مسئله باعث می شود او احساس راحتی بیشتری کند و هرچه این احساس سریع تر شکل بگیرد، وی زودتر کارش را به پیش می برد.

پاتریک بارنهیل(Patrick Barnhill)، Specialist ID

13. اجازه دهید خودشان را معرفی کنند

یکی از راه هایی که من با استفاده از آن به فرد جدید خوشامد می گویم، تشویق او به صحبت درباره خودش هست. به آنها اجازه می دهیم زمانی را صرف آشنایی با دیگر افراد کنند و همچنین احساسات شان را بروز دهند. این کار به آنها کمک می کند احساس راحتی بیشتری در محیط کار داشته باشند و منجر به تصمیم گیری های بهتر در آینده می شود.

بریس ولکر(Bryce Welker)، Crush The PM Exam

14. آنها را برای غذا یا قهوه بیرون ببرید

دعوت کارمند جدید برای ناهار یا قهوه به خارج از محیط کار به ایجاد فضای اعتماد کمک می کند، می تواند نگاه او را به شرکت شما تغییر دهد و سبب شود او نسبت به دورنمای شرکت احساس مسئولیت بیشتری کند.

کریس کوئیوچو(Chris Quiocho)، Offland Media

15. یک تصویر متحرک انیمیشنی بسازید

هرچه ما تیم خود را بزرگ تر می کنیم، در خوشامدگویی به افراد جدید خبره تر می شویم. برای شروع، یک نامه خوشامدگویی به وسیله ایمیل یا ماهنامه یا رسانه های اجتماعی برای آنها می فرستیم. برای ایجاد جذابیت بیشتر، از آنها تصاویر متحرک انیمیشنی می سازیم! این کار سبب آب شدن یخ کارکنان و استقبال گرم از آنان می شود.

استفن اوفورد(Stephen Ufford)، Trulioo

منبع : allbusiness
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KAGnFMt6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه