سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تمرین مداوم بر روی ارائه به سرمایه گذاران نتیجه بسیار خوبی دارد. اعتمادبه نفس هنگام ارائه در جهت کسب اعتماد سرمایه گذار به کسب و کارتان بسیار اهمیت دارد.

به همین خاطر ما از 10 کارآفرین برتر انجمن کارآفرینان جوان سؤال زیر را پرسیدیم:

سؤال: ارائه به سرمایه گذار بسیار مهم است و در نتیجه آن می توان سرمایه بسیاری را جذب کسب وکار کرد، با این حال بهترین روش در تمرین ارائه مؤثر چیست؟

1. از هم بنیانگذاران استفاده کنید

در حضور سایر بنیانگذاران ارائه و سعی کنید یکدیگر را زیر سؤال ببرید. آمادگی و بررسی همه جانبه محتوای ارائه و در نتیجه یافتن تمام نقاط تاریک برنامه می تواند کمک شایانی به مشخص کردن نقاط ضعف و قوت کسب وکارتان کند. –جردن ادلسون (Jordan Edelson)، Appetizer Mobile LLC.

مطلب مرتبط: توصیه های یکی از سرمایه گذاران بزرگ جهان به مؤسسان استارت آپ

2. از خود فیلمبرداری کنید

من از ارائه خود فیلم می گیرم تا بتوانم محتوای منتقل شده را بررسی کنم. دیدن این ویدئوها به من بینشی مناسب در چگونگی ارائه مثبت می دهد تا بتوانم تغییراتی مطلوب ایجاد کنم. -جان رامپتون (John Rampton)، Calendar.

3. از زبان علمی استفاده نکنید

در کنار اهمیت اشراف کامل بر کسب وکار، توانایی ارائه مناسب به تمام سطوح مشتریان اهمیت بسیاری دارد. اگر شما چنین توانایی ندارید، پیش از ارائه به سرمایه گذار در شیوه ارائه تان تجدیدنظر کنید. در عین حال باید به طور صریح نشان دهید که چرا طرح شما مهم است و چگونه مشکلات دیگران را برطرف می کند. –استفن اوفورد (Stephen Ufford)، Trulioo.

4. ارائه خود را در برابر کسانی که پیش زمینه ذهنی ندارند تمرین کنید

نباید تنها مقابل کسانی که حامی شما هستند ارائه داشته باشید. شما باید انتقادات صادقانه افراد حقیقی دیگر را نیز تجربه کنید. به دنبال مؤسسان استارتاپ هایی باشید که افزایش سرمایه داده اند و یا از دیگر سرمایه گذاران به عنوان راهنما استفاده کنید تا بتوانید از نظر صریح آنها در مورد طرح کسب وکار، ارائه و کلیات محتوای سخنان تان بهره ببرید. -شان شولز(Shawn Schulze)، HomeArea.com.

5. در برابر دوستان صادق خود ارائه دهید

من همیشه در برابر دوستان صادق خود ارائه می دهم و از آنها می خواهم از جزییات ارائه ام بی رحمانه انتقاد کنند. این روش من را برای ارائه در بدترین شرایط مهیا و معمولاً زوایایی از ارائه را مشخص می کند که پیش از این در نظر نگرفته بودم. -زف هرمن (Zev Herman)، Superior Lighting.

6. ارائه خود را جذاب کنید

به نظرم جذابیت و شوخ طبعی در ارائه لازم و ضروری است. ارائه چندباره در ذهن کمک می کند تسلط بیشتری پیدا و معمولاً ارائه خود را تا مرز جنون دوره می کنم. صدای بلند، جک، دیوانه بازی و . . . را حین دوره تجربه می کنم. این کار به من کمک می کند قسمت هایی از ارائه ام که جواب نمی دهند را پیدا کنم و با تصحیح آنها آماده ارائه واقعی شوم. در انتهای این دوره ها من همیشه اعتمادبه نفس بیشتری می یابم. –آدرین اشمیت (Adrien Schmidt)، Bouquet.ai.

7. آمار کسب وکارتان را داشته باشید

احتمالاً بسیاری از سرمایه گذاران در مورد شرکت شما تحقیق کرده اند و مستقیماً به سراغ آمار و ارقام می روند. برای پاسخ به سؤالات آماری مهیا باشید و در ارائه تان به قدری انعطاف پذیر باشید که بتوانید موارد مورد علاقه آنها را مطرح کنید. -سید بالخی (Syed Balkhi)، WPBeginner.

8. تصور کنید

تحقیقات نشان می دهد مغز نسبت به تصورات مان مشابه با واقعیت عکس العمل نشان می دهد. خود را در اتاقی پر از مخاطب تصور کنید و تلاش کنید بهترین ارائه را داشته باشید. این تمرین نتیجه بسیار خوبی در رقابت های سطح بالا به همراه دارد. –جاستین فارمن(Justin Faerman)، Conscious Lifestyle Magazine.

مطلب مرتبط: چگونه در هنگام نیاز، سرمایه گذاران را به مشارکت وادار کنیم

9. زمان را کنترل کنید

این تمرینی است که من در ارائه های مدرسه انجام می دادم، اما قطعاً در این شرایط نیز قابل تعمیم است. زمان بگیرید تا متوجه شوید چه مقدار طول می کشد به نقاط مهم و اساسی مربوط به ارائه تان برسید و آنها را توضیح دهید. مواردی که زمانبر هستند را پیدا و سعی کنید بدون حذف نکات ضروری، مدت زمان شان را کاهش دهید. سرمایه گذاران علاقه ای به اتلاف وقت ندارند. –بریس ولکر(Bryce Welker)، Crush The PM Exam.

10. از پادکست ها و فضای کاری اشتراکی استفاده کنید

مهم ترین نکته در آمادگی برای ارائه، ارزیابی موشکافانه است. این روش نه تنها سرمایه گذاران نامربوط را از لیست شما حذف می کند، بلکه ارائه تان را نیز متقاعدکننده تر می سازد. مضاف بر آن اگر با صحبت کردن میان جمع مشکل دارید، می توانید از این فرصت برای تمرین استفاده کنید. پادکست ها و فضای کاری اشتراکی فرصتی مناسب برای تمرین هستند. –برایان دیوید کرین (Brian David Crane)، Caller Smart Inc.

منبع : allbusiness
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OZywGUMv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه