شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در مورد به دست آوردن اعتماد و اطمینان مخاطبان تان چگونه فکر می کنید؟

برند های بزرگ اعتماد را جزو اصلی هر کسب و کار موفقی می دانند. به همین دلیل اغلب سعی دارند طراحی و بازاریابی شان در جهت کسب وفاداری مشتری باشد.

درست است که مشتریان با توجه به رویکرد کلی و سابقه برند و همچنین تجربه استفاده از محصولات تان به شما اعتماد می کنند، اما نام و هویت شما نیز تأثیرگذار است.

همه چیز از طراحی وب سایت و لوگو تا بنرهای تبلیغاتی در جلب نظر مشتریان مؤثر است. این عناصر می توانند آنها را به مشتریانی وفادار بدل کنند.

اعتماد برای برند شما به چه معناست؟

زمانی که یک مشتری به سمت برند شما می آید، تنها یک شانس دارید تا از طریق طراحی بر روی ناخودآگاه او اثر بگذارید. حتی مراودات اولیه نیز منجر به شکل گیری دیدگاه او نسبت به شما می شود، چه پیام شما را باور کند یا خیر.

برای جلب اعتماد مشتریان تان موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

• اصول اخلاقی را نمایش دهید؛

• واضح و کوتاه صحبت کنید؛

• از نیاز مشتری به عنوان موضوع تبلیغ استفاده کنید؛

• امنیت اطلاعات مشتریان تان را به وسیله رمزگذاری به آنها نشان دهید؛

• دل مخاطبان تان را به دست آورید.

اگر مشتریان احساس کنند شما قابل اطمینان نیستید، از برندتان دوری می کنند و این نشان دهنده اهمیت جلب اعتماد مشتریان به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های بازاریابی برند است.

مطلب مرتبط: چند نکته برای طراحی یک لوگوی تاثیرگذار

تصاویر

تحقیقات نشان می دهند تصور افراد از برند، تنها در 50 میلی ثانیه اولیه بازدید آنها از سایت شما ایجاد می شود. بدین معنا که شما کمتر از یک ثانیه برای جلب نظر مخاطب هدف وقت دارید. در نتیجه واضح است که برند شما برای جلب نظر آنها باید چقدر سریع عمل کند.

استفاده از تصاویر راهی ۱۰۰درصد تأثیرگذار برای جلب نظر مخاطب است. تصاویری را انتخاب کنید که با پیام برند شما ارتباط دارند و مخاطبان تان را تشویق به تفکر و نشان دادن واکنش به طور مطلوب می کنند.

بهتر است تصاویر وب سایت مطابق با سبک برند شما باشند. این کار نه تنها باعث جذاب ترشدن وب سایت بلکه سبب معروفیت بیشتر شما نیز می شود. تصاویر و نمادهایی که در وب سایت و تبلیغات تان استفاده می کنید باید به مخاطبان شما ارتباط داشته باشند.

سادگی کلید ایجاد اطمینان است، در حالی که بی نظمی سبب ایجاد هرج ومرج می شود.

رضایت مشتریان

اگر می خواهید مخاطبان تان به برند شما اعتماد کنند باید گزارش هایی صادقانه از رضایت مشتریان تان ارائه کنید. مشتریان قدیمی الگوهایی باهوش، صمیمی و یاری دهنده برای مشتریان آینده هستند.

در اینجا با مثالی از رتبه بندی SE، اهمیت دستاوردها و جوایز را ثابت می کنیم. این تست نشان می دهد که با دیدن لیست جوایز، تعداد ثبت نام ها ۱۷درصد افزایش یافته است.

از ارائه گزارش های رضایت مشتریان در رسانه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید. بسیاری از مردم در این شبکه ها به دنبال نقد و بررسی محصولات و خدمات هستند.

نگارش و محتوا

با استفاده از محتوای وب سایت می توانید خیلی سریع اعتماد مشتری را جلب کنید. استفاده از نگارش قوی می تواند در این میان بسیار تأثیرگذار باشد.

اطمینان یابید که متن شما مختصر، روشن و خالی از هر گونه ایراد دستور زبانی باشد (این مسئله می تواند تمام طراحی وب سایت و تبلیغات شما را خراب کند.)

متن شما باید در مخاطبان تان احساس اعتماد و امنیت ایجاد کند. پیام تان را در قالب یک زبان ساده منتقل کنید که به آسانی قابل خواندن و درک باشد.

از رنگ درست استفاده کنید

رنگ ها بسیار قدرتمند هستند و تأثیر زیادی بر روی مخاطبان هدف دارند. رنگ های متنوع اثر متفاوتی بر احساسات افراد می گذارند. رنگ آبی به دلیل ایجاد حس اطمینان، بالاترین کاربرد را در فضای کسب وکار دارد.

بسیاری از شرکت های بین المللی برای ایجاد حس اطمینان میان مشتریان، در لوگوهای شان از رنگ آبی استفاده می کنند.

امنیت

یکی از مهم ترین نکات، حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران است. شما باید در وب سایت تان فضایی امن جهت خرید آنلاین ایجاد و از حفظ اطلاعات مشتریان اطمینان حاصل کنید.

وب سایت شما باید با استفاده از روش های مختلف همچون HTTPS، گواهی های SLL و غیره، امنیت مراودات مالی را تأمین کند تا مشتریان بدانند اطلاعات شان در فضایی امن و به دور از تهدیدات امنیتی تبادل می شود.

مطلب مرتبط: جذب مشتری با رعایت چند اصل مهم

نتیجه

مجدد به بحث طراحی و هویت برند باز می گردیم. آیا برند شما احساس امنیت و اطمینان ایجاد می کند؟ اگر چنین نیست، چه اقداماتی لازم است؟ آیا باید از رنگ بندی متفاوتی استفاده کنید و یا نگارش پیا م های تان را دستخوش تغییر سازید؟

نکاتی کوچک اما مهم وجود دارند که در ایجاد اطمینان و وفاداری مشتریان باید مدنظر قرار دهید.

منبع : outbrain
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O4IiFEMJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه