چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هنگام بازاریابی برای یک کسب وکار، یکی از مهم ترین تصمیماتی که اتخاذ می کنید تعیین بهترین کانال ها و راه ها برای مخابره پیام است. با توجه به این که 80درصد از پیشروان تجارت به تجارت (B2B) رسانه های اجتماعی از لینکدین (LinkedIn) می آیند، شما نیز در صورت مبادله با دیگر تجارت ها قطعاً از همین ساختار استفاده می کنید.

اکثر مردم از لینکدین به عنوان شبکه ای برای ارتباط با افراد موجود در موقعیت مشابه خود استفاده و مشاغل جدیدی پیدا می کنند، اما لینکدین در واقع یک ابزار بازاریابی فوق العاده قدرتمند است. در اینجا برخی از فنون مورد علاقه من در لینکدین را می توانید در کسب و کار خود به کار برید و پیشگامان تجارت به تجارت جدیدی را به وجود آورید.

آموزش به جای فروش

می دانم سخت به نظر می رسد، اما مردم به محصولات یا خدمات شما اهمیت نمی دهند. آنچه برای آنها اهمیت دارد، یافتن راه حل برای رفع نیازهای شان است.

با این حال اکثر تجارت ها از لینکدین برای پست گذاشتن درباره اینکه چه محصولات شگفت انگیزی دارند استفاده می کنند و امیدوارند فرد مناسب آن را بخواند و به یک خریدار تبدیل شود. با انتقال تمرکز از خودتان به سمت مشتریان می توانید بسیار بهتر از این رویکرد عمل کنید.

مطلب مرتبط: آیا تا به حال از لینکدین درست استفاده می کرده اید؟

به جای فروش در هر فرصتی، می توان با شرکت در بحث ها، انتشار محتوای آموزشی و استفاده از تخصص خود برای کمک به حل مشکلات افراد، ارزش ایجاد کرد. من می دانم که شما ترجیح می دهید به جای انتشار یک مقاله در LinkedIn Pulse، آن را در وب سایت خود منتشر کنید تا از مزایای بهینه سازی موتور جست وجو بهره ببرید، اما اگر خریداران شما در لینکدین باشند، استفاده از این پلتفرم برای بازاریابی محتوا مناسب تر است.

به همین ترتیب سعی کنید هدف تان ارائه ارزش در گروه هایی باشد که به صنعت شما مرتبط هستند. کمک به یک فرد در حل مشکلاتش تضمین نمی کند که او مشتری شما شود، اما این شخصِ به خصوص تنها فردی نیست که این بحث ها را می خواند. با هر بار کمک به شخصی در لینکدین، نام تجاری خود را به یک گروه وسیع تر از افراد معرفی می کنید.

از برچسب زدن استفاده کنید

برچسب زدن یک راه عالی برای جلب توجه بیشتر به یک پست است. در حالی که هرگز نباید از آن بیش از حد استفاده کنید، بهتر است به طور استراتژیک آن را در نظر داشته باشید.

نخست هنگام انتشار محتوا در لینکدین، «@» را تایپ کنید و اسامی که می خواهید در پست برچسب بزنید را اضافه کنید. زمانی که فردی را برچسب گذاری کردید، یک اعلان ایمیل برای وی ارسال خواهد شد؛ حال ارتباطات دیگر شما نیز آن را در صفحه خبری خود خواهند دید.

همچنین کاربران بانفوذ لینکدین را در شبکه خود در نظر بگیرید و به دنبال نقل قول هایی از آنان باشید که می توانید به مقالات خود اضافه کنید. هنگامی که آنها یک اعلان دریافت می کنند، خوشحال خواهند شد که بدانند کسی نام آنها را ذکر کرده است، زیرا این امر به تقویت اعتبار و موقعیت آنان به عنوان یک رهبر فکور کمک می کند.

هرگاه شخصی مطلب خوشایندی از من در پستی ذکر می کند، سعی می کنم آن را تا جای ممکن به اشتراک بگذارم -نه تنها به عنوان تشکر از نویسنده، بلکه به این دلیل که شهرتم را افزایش می دهد.

به روز رسانی های پشتیبانی شده را در نظر بگیرید

با به روز رسانی های پشتیبانی شده قادر به تعریف مخاطبانی هستید که پست های شما را مشاهده می کنند، اما اگر می خواهید محتوای خود را در معرض دید افراد تأثیرگذار و خاص قرار دهید، باید بدانید که هزینه یک به روزرسانی پشتیبانی شده بسیار بالاست. مدیر کمپین لینکدین معیارهای جامعی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به طور کامل بررسی کنید آیا زمانی که شما یک پست پشتیبانی شده می گذارید، ارزش زیادی را به دست می آورید یا خیر.

با توجه به اینکه از لحاظ مالی حمایت از همه جنبه ها عملی نیست، توصیه می کنم هزینه را صرف بهترین پست های خود -آنهایی که بیشترین ارزش را برای مخاطبان مورد نظر به ارمغان می آورند – و در نتیجه آنها را تقویت کنید.

محتوای بصری را در پروفایل خود قرار دهید

در این باره هرچه بگویم، کم گفته ام، اما مردم محتوای بصری را تحسین می کنند. به جای اینکه یک پروفایل بی روح و صرفاً حاوی متن برای نام تجاری خود ایجاد کنید، از تصاویر، اینفوگرافیک ها و ویدئو برای ایجاد یک نمایش بصری بسیار جذاب استفاده کنید و ارتباطات خود را تحت تأثیر قرار دهید. SlideShare به طور یکنواخت با لینکدین ادغام شده است، بنابراین اگر یک ارائه رنگی دارید که اطلاعات باارزشی را برای مخاطب شما فراهم می کند، ترسی از قرار دادن آن در پروفایل خود نداشته باشید.

مردم تمایل دارند با دیگر افراد تجارت کنند و نه با شرکت های بی هویت و ناشناخته. نمایش تصاویر و ویدئوها از افرادی که به طور خستگی ناپذیر در پشت صحنه کار می کنند، باعث ایجاد اعتمادی شگفت انگیز می شود و به شما کمک می کند برند خود را متمدن و دارای ویژگی های انسانی کنید. همچنین می توانید از توصیه های ویدئویی مشتریان خوب خود در پروفایل لینکدین برای ایجاد اعتماد بیشتر بهره ببرید.

از کارکنان خود کمک بگیرید

ارسال مطالب را تنها به بخش بازاریابی اختصاص ندهید؛ همه را با اشتراک پست های باکیفیت در لینکدین درگیر سازید. هنگامی که محتوایی از طریق کارکنان یک برند و همچنین پروفایل رسمی آنها منتشر می شود، نه تنها برند را متمدن و انسانی جلوه می دهد، بلکه هدف مشترکی را می رساند. اینکه کارکنان تا حدی به شرکت خود علاقه مند باشند که محتوا را در حساب های شخصی خود ارسال کنند، باعث می شود شرکت برای شرکای بالقوه تجاری و پیشروها فوق العاده جذاب به نظر آید.

تمامی افراد در سازمان شما نویسندگان خوبی نخواهند بود و هر شخص دارای تخصص و بینش منحصر به خود است، بنابراین توصیه می کنم یک ویراستار در دسترس داشته باشید تا مطمئن شوید محتوای منتشرشده سازگار باشد.

مطلب مرتبط: اشتباهات رایج کاربران در لینکدین

خلاصه

مهم این است که به یاد داشته باشید لینکدین یک شبکه اجتماعی برای متخصصان کسب وکار است. مردم برای سرگرمی های گاه به گاه و مکالمه های سرگرم کننده وارد آن نمی شوند بلکه برای انجام تجارت در آن حضور پیدا می کنند. زمانی که هدف تان را ارائه ارزش به صورت حرفه ای تعیین کنید، سبقت در فضای تجارت پاداش شما خواهد بود.

به عنوان یک نکته، به یاد داشته باشید لینک هایی را به پروفایل لینکدین در وب سایت خود اضافه و یک گزینه اشتراک گذاری لینکدین را در زیر پست های وبلاگ جاسازی کنید تا افراد بتوانند بلافاصله به صفحه تجاری شما دسترسی پیدا کنند.

منبع : allbusiness
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cBgozPXQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه