شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

11 اقدامی که مدیر شرکت را عاشق شما خواهد کرد

5 سال پیش ( 1397/8/14 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : شانا لبویتز  

بدون شک هر مدیری در محل کار خود ویژگی های منحصر به فردی را دارد. با این حال همه آن ها توقعاتی را از شما خواهند داشت که در صورت اجرایی شدن، نسبت به شما دید مثبتی را پیدا خواهند کرد. اگرچه برخی در این رابطه بر این باور هستند که این موارد تنها در کار فوق العاده خلاصه خواهد شد، با این حال تمامی انتظارات تنها در این مورد خلاصه نشده و همین امر باعث می شود تا اقدامات شما برای این امر از تنوع کافی برخوردار باشد.

در همین راستا و در ادامه به بررسی 11ترفند برای افزایش علاقه مدیران نسبت به شما، خواهیم پرداخت.

1-به تنهایی در تلاش برای حل مشکل باشید

مدیران خود از حجم کاری بسیار بالایی برخوردار هستند. این امر باعث می شود تا آن ها تمایلی به مراجعه های متعدد شما نداشته باشند. اگرچه مشکلات کاری شما باید رفع شود، با این حال این امر باید در ابتدا با تلاش خود شما همراه باشد. درواقع در زمان مواجه شدن با یک مشکل بهتر است تا خود شما در ابتدا نسبت به حل آن اقدام کنید و مراجعه به دفتر مدیریت، همواره آخرین گزینه موجود باشد. فراموش نکنید که به هر میزانی که بتوانید رضایت مدیریت را بیش تر جلب کنید، شانس موفقیت کاری شما افزایش پیدا خواهد کرد. در نهایت رفتار مناسب شما با مدیران آن ها را به عمل متقابل سوق خواهد داد.

2-همواره ارزش های خود را برای شرکت به اثبات برسانید

به هر میزان که مدیران شما را به ویژگی های مثبت به خاطر آورند، بدون شک موقعیت های بهتری را تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید که در هر شرکتی برخی از کارمندان مورد علاقه مدیران محسوب می شوند که این امر اتفاقی نبوده و کاملا ناشی از رفتار خود کارمند است. به همین خاطر اگر خواهان موفقیت و پیشرفت در کار خود هستید، لازم است تا به یک کارمند نمونه و ایده آل برای شرکت تبدیل شوید. در این رابطه حتی اگر ایده ای را برای اثبات ارزش های خود پیدا نمی کنید، توصیه می شود تا از مدیر خود فهرست پیشنهادی را دریافت کنید. به عنوان نکته پایانی به خاطر داشته باشید که این اقدام شما باید فرآیندی مداوم باشد تا همواره در ذهن مدیر خود حضور داشته باشید.

مطلب مرتبط: بیش‌ فعالی در محیط کار

3-سبک ارتباطی خود را مطابق میل آن ها تغییر دهید

هر فردی دوست دارد تا دیگران به نوعی خاص و مورد پسند، با وی رفتار شود. این امر در رابطه با مدیران نیز صادق است. با این حال منظور از این امر ابدا چاپلوسی های رایج نبوده و تنها به این امر اشاره دارد که باید طریقه ارتباط برقرار کردن درست با مدیر خود را بیابید. برای مثال ممکن است مدیری تمایل داشته باشد تا از طریق تکنولوژی با سایرین ارتباط برقرار کند، به همین خاطر لازم است تا شما به این خواسته وی احترام گذاشته و همواره از این طریق اقدام کنید. در نهایت فراموش نکنید که مدیر شرکت در جایگاه بالاتری نسبت به شما قرار دارد. به همین خاطر در صورتی که رفتاری از جانب شما در تضاد با وی است، این شما هستید که باید برای تغییر آن فکری کنید.

4-به دنبال نصیحت های آن ها باشید

تصور رایج در رابطه با نصیحت این است که افراد تمایلی را نسبت به آن نداشته و معمولا در برابر آن واکنش مثبتی را از خود نشان نمی دهند. علت اصلی این امر نیز به این خاطر است که آن ها این امر را به علت نقص و کمبود خود احساس می کنند. با این حال این امر یک مورد بسیار طبیعی است که افراد با تجربه تر بتوانند موارد مهمی را برای شما بیان کنند. علت این امر نیز می تواند ناشی از تجربه و سطح دانش بالاتر آن ها و نه ضعف و با اشتباه شما، باشد. اگرچه مدیران همواره در مواقع ضروری نصیحت های لازم را انجام خواهند داد، با این حال این امر که شما در این رابطه پیشقدم باشید بدون شک تاثیرگذاری زیادی را به همراه خواهد داشت. در این رابطه توصیه می شود تا مدیران را به عنوان مشاوران خود دانسته و با رعایت کامل احترام، از تجربیات آن ها استفاده کنید. این امر نه تنها عملکرد شما را بهبود خواهد بخشید، بلکه باعث احساس رضایت و حس خوب در مدیر شما خواهد شد. بدون شک این امر که مدیران کارمندان خود را خواهان پیشرفت حس کنند، خود جذابیت بالایی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

5-وقت شناس باشید

حضور به موقع در محل کار و انجام کارها در زمان معین شده، دو مورد از ویژگی هایی خواهد بود که باعث می شود تا مدیران همواره تمایل به ادامه همکاری با شما داشته باشند. بدون شک اولویت اختصاص کارهای جدید با افرادی خواهد بود که مسئولیت پذیری خود را قبلا به اثبات رسانده باشند. به همین خاطر لازم است تا نهایت تلاش خود را برای این امر انجام دهید. این امر به خوبی بیانگر آن خواهد بود که شما کاملا نسبت به قوانین متعهد هستید.

6-مهارت های مدیریتی را در خود تقویت کنید

این امر که بتوانید هر چیزی را به خوبی مدیریت کند، در نهایت باعث خواهد شد تا شما به عنوان جانشین مدنظر قرار گیرید که خود یک موفقیت بزرگ برای هر کارمندی محسوب می شود. در این رابطه شما می توانید با مدیریت کردن میز کار خود، یک تمرین مناسب را در این رابطه انجام دهید. در نهایت فراموش نکنید که در این رابطه مطالعه و استفاده از تجربیات سایرین نیز می تواند کاملا کارساز باشد.

7-برنامه ریزی دقیقی داشته باشید

این امر که مدیران بدانند که شما برای هر فعالیت و وظیفه خود چه برنامه ای را دارید، بدون شک در نگاه آن ها نسبت به شما تاثیرگذار خواهد بود. درواقع برای شما تنها وطایف مشخص خواهد شد و کم تر شرکتی برنامه ای را برای نحوه انجام اقدامات، تعیین خواهد کرد. با این حال در صورتی که برنامه ای دقیق برای اقدامات خود داشته باشید، بدون شک نه تنها قادر به انجام به موقع و درست آن ها خواهید بود بلکه در نزد مدیر خود نیز جایگاه بالاتری را خواهید یافت.

8-به جزییات توجه کافی داشته باشید

همواره نکات ریز در هر مسئله، مورد غفلت قرار می گیرد. به همین خاطر در صورتی که فردی تیزبین باشید، قادر خواهید بود تا با پرداختن به آنها، نتایج متفاوتی را رقم بزنید. برای مثال ممکن است یک وظیفه برای سنجش توانایی ها به چند نفر سپرده شود، تحت این شرایط در صورتی که تمامی موارد حتی کوچک ترین موضوعات را نیز مدنظر قرار دهید، بدون شک نتیجه بهتری را به دست خواهید آورد که خود تاثیر لازم را بر روی مدیران به همراه خواهد داشت. این امر به خوبی تمرکز بر روی کار و مهم بودن شما برای بدنه شرکت را به اثبات خواهد رساند.

9-همواره سپاس گزار باشید

رفتار مودبانه، شخصیت جذابی را به شما خواهد بخشید. بدون شک هیچ مدیری تمایل ندارد که فردی را در شرکت خود داشته باشد که رفتارهای پرخاشگرایانه و نادرستی با سایرین دارد. به همین خاطر لازم است تا مودب بودن را به عادت رفتاری خود حتی با کوچک ترین عضو شرکت، تبدیل کنید. در نهایت این امر که مدیران با شما به مشکلی برنخورند، خود دارای اهمیت بسیار بالایی خواهد بود.

10-از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید

اگرچه این مورد کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال علت اصلی مهم بودن این امر برای مدیران، تفریح کردن شما نیست. درواقع منظور از این امر این است که بهتر است تا همواره از فرصت های موجود برای بازیابی قوای خود استفاده کنید. درواقع کار بیش از حد در درازمدت عملکرد شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بدون شک این امر برای شرکت مثبت نخواهد بود. همچنین این امر که کارمندان بدانند افراد نسبت به حفظ سلامت خود توجه کافی را دارند، به نوعی آسایش روانی را برای آن ها به همراه خواهد داشت. در این رابطه توجه داشته باشید که بیمار شدن شما روند رو به رشد شرکت را کند خواهد کرد. به همین خاطر هم است که مدیران تمایل به حفظ سلامت کارمندان خود دارند و نباید اقداماتی را انجام داد که این امر را با تهدید مواجه سازد. در موارد متعددی مشاهده شده است که کارمندان با به خطر انداختن سلامت خود در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مدیر خود هستند که به علت دلایل مطرح شده، این امر می تواند نتیجه کاملا عکس را به همراه داشته باشد.

مطلب مرتبط: چگونه باشکوه به نظر برسید

11-عقاید و ایده های خود را مطرح کنید

این امر که جسارت بیان توانایی های خود را نداشته باشید، در نهایت باعث خواهد شد تا فردی دیگر به جایگاهی که می توانست برای شما باشد، دست پیدا کند. بدون شک این امر برای هیچ مدیری مطلوب نخواهد بود به همین خاطر لازم است تا جسارت بیان ایده ها و نظرات خود را داشته باشید. بدون شک برای مدیران ارزش یک کارمند جسور و باانگیزه از سایرین بیش تر خواهد بود. در نهایت اگر نظر شما به یک راه حل مناسب تبدیل شود، خود تاثیر بسزایی را برای مدیران به همراه خواهد داشت.

به عنوان نکته پایانی در این رابطه، این امر که مدیر خود را به خوبی شناخته و اقدامات مورد پسند آن ها را انجام دهید، بدون شک موفقیت شغلی شما تضمین خواهد شد. به همین خاطر نباید خود را محدود به ترفندهای معرفی شده کنید.

منبع : businessinsider
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rP5AREYh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه