پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

رمزارزها در ماه های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته اند و مطرح ترین آنها، بیت کوین در زمینه قیمت چندین بار رکوردشکنی کرده. کارآفرین میلیاردر، ایلان ماسک که به تازگی به نمایه حساب توییترش بیت کوین را اضافه کرده، حالا در گفت وگویی به پذیرش گسترده بیت کوین در آینده اشاره و خود را حامی آن اعلام کرده است.

به گزارش دیجیاتو، ایلان ماسک به تازگی در شبکه اجتماعی صوتی اختصاصی «Clubhouse» گفت وگویی داشته و نظرش درباره بیت کوین را مطرح کرده. کاربران تنها با دعوت می توانند در این شبکه اجتماعی عضو شوند و سپس امکان پیوستن به گفت وگوهای مختلف برای آنها فراهم می شود.

از ایلان ماسک در گفت ‎وگو با «اندرسن هورویتز» و سایر سرمایه گذاران درباره بیت کوین سوالی پرسیده شده و مدیرعامل تسلا به آن پاسخ داده است. چند روز پیش ماسک کلمه بیت کوین را به بیو توییتر خود اضافه کرد که باعث افزایش ۱۴ درصدی ارزش آن تنها در مدت ۳۰ دقیقه شد.

پس از اینکه ماسک دست به چنین کاری زد، بسیاری از علاقه مندان و سرمایه گذاران بیت کوین منتظر اظهارنظر مثبت و عمومی مدیرعامل تسلا درباره رمزارزها بودند. حالا یکی از مدیران صنعتی که در این گفت وگو حضور داشته، از زبان ایلان ماسک توییت زیر را منتشر کرده:

«به نظرم بیت کوین دارایی خوبی است و از آن حمایت می کنم. فکر می کنم بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم های مالی مرسوم قرار دارد.»

در حالت کلی مدیران صنعتی نسبت به گفته اظهارنظر ماسک درباره بیت کوین دید مثبتی داشته اند. برای مثال یکی از شرکای شرکت سرمایه گذاری «Gray Matters Capital» به نام «جیمز تودار» در توییتی به گفته های ماسک اشاره کرده:

«یکی از مخترعان پیشرو در عصر ما، توجهی به بیت کوین نداشته. حالا ایلان ماسک در Clubhouse از دوستی می گوید به آن در سال ۲۰۱۳ کیکی به شکل بیت کوین داده. در حالی ماسک دیر به این جمع اضافه شده، فکر می کند بیت کوین در آستانه پذیرش توسط سیستم های مالی قرار دارد.»

با وجود چنین اظهارنظری از سوی ماسک، مدیرعامل تسلا در این گفت وگو اشاره ای به میزان دارایی بیت کوین خود نکرده و نمی دانیم این میلیاردر چه میزان از دارایی خود را به این رمزارز تبدیل کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mCpK09h3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه