شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اندی جاسی، جانشین آینده جف بزوس برای سمت مدیرعاملی در آمازون، متعهد شده است از استودیوی بازی سازی آمازون (AGS) حمایت کند.

به گزارش زومیت، آمازون با وجود سلسله ای از بازی های لغوشده، استودیوی بازی سازی خود را تعطیل نخواهد کرد. براساس گزارش GSMArena به  نقل از بلومبرگ، اندی جاسی که آماده می شود تا جایگاه جف بزوس به  عنوان مدیرعامل آمازون را بگیرد، متعهد شده است از استودیوی بازی سازی آمازون (AGS) حمایت کند.

جانشین جف بزوس از استودیوی بازی سازی آمازون پشتیبانی می کند

تصمیم اندی جاسی پس از گزارش های گسترده  بلومبرگ در مورد مشکلاتی است که استودیوی آمازون با آنها دست وپنجه نرم می کند. مایک فرازینی، مدیر بخشAGS، گزارش های منتشرشده را تکذیب کرد و از مدیرعامل جدید پشتیبانی می کند.

AGS در ماه ژوئن سال گذشته، توسعه  بازی Crucible را متوقف کرد و دو سال پیش بازی Intensity از مدار خارج شد. سال پیش از آن، پروژه  Breakaway لغو شد. علاوه  بر موارد یادشده، بازی New World از اواسط سال ۲۰۲۰ با تأخیر مواجه بوده است و اواسط سال جاری منتشر خواهد شد. موتور بازی Amazon Lumberyard که با خرید موتور کرایتک (CryTek) توسعه یافت، برای برخی از مشکلات پیش آمده در روند توسعه بازی ها مقصر شناخته می شود. بازی های Breakaway، Crucible و New World مبتنی  بر Lumberyard هستند. رسما، هیچ اظهارنظری از طرف آمازون درباره  موتور بازی بومی این شرکت ارائه نشده است.

کریستوف هارتمن که در سال ۲۰۱۸ به عنوان نایب رئیس بخش AGS منصوب شد، الزام استفاده از موتور Lumberyard را کنار گذاشته است و براساس گزارش ها، برخی از تیم های حاضر در این استودیو در حال کسب تجربه با موتور Unreal هستند؛ در نتیجه Lumberyard لزوما از خطر نابودی محفوظ نیست. در حال حاضر استودیوی بازی آمازون سعی می کند با تمامی مشکلات به کار ادامه بدهد. جاسی در ایمیلی که به کارمندان این شرکت ارسال شد، نوشت:

موفقیتِ آنی، استرس کمتری به  دنبال دارد، اما هنگامی که [برای کسب موفقیت] زمان بیشتری سپری می شود، اغلب دلنشین تر است.

روندی که آمازون در پیش گرفته، کاملا در تضاد با گوگل است. غول صنعت جست وجو، استودیوی بازی سازی استادیا که حتی دو سال از زمان تأسیس آن سپری نشده بود تعطیل کرد؛ حال آنکه آمازون، AGS را در سال ۲۰۱۲ تأسیس کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8zKssLnH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه