جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ما انسان ها، از آغاز خلقت تا به امروز، برای داشتن ظاهری زیباتر و حفظ جوانی خود در تلاش بوده ایم. یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی و جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر و سریع تر از سایر قسمت های بدن آثار پیری را نشان می دهد. درست است که تا کنون راهی برای جلوگیری از پیری کشف نشده است، اما امروزه روش های بسیاری وجود دارد که می تواند روند پیری پوست را به تعویق بیندازد و در نتیجه شما را جوانتر و شاداب تر نشان دهد.

این روش ها شامل ماسک های مختلفی که باعث آبرسانی، لایه برداری و جلوگیری از چروک شدن پوست صورت می شوند و همچنین استفاده از ابزار و تجهیزات پزشکی که با روش های مختلفی می توانند پوست سالم و شفاف و شادابی را به شما هدیه بدهند. نحوه استفاده از این ابزارها در یک دوره آموزش آرایشگری به علاقه مندان آموزش داده می شود. برای آشنایی بیشتر با این دوره پرطرفدار با ما همراه باشید.

درباره دوره آموزش تجهیزات پزشکی چه می دانید؟

آشنایی با دوره آموزش تجهیزات پزشکی

در دوره آموزش تجهیزات پزشکی، نحوه استفاده از ابزارهای پزشکی پوست صورت به هنرجویان آموزش داده می شود. این دستگاه ها برای آبرسانی، لیفت صورت، درمان آکنه و اسکار، برداشتن خال، رفع لکه های پوستی و ... استفاده می شوند. علاوه بر این، علاقه مندان در این دوره با ساختار پوست و انواع پوست و مشکلات آن آشنا می شوند و بایدها و نبایدهای استفاده از ابزارهای زیبایی را آموزش می بینند. برخی از دستگاه هایی که طرز کار آن ها در این دوره آموزش داده می شود عبارتند از:

۱. میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی است که برای تجدید رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. این دستگاه می تواند ظاهر آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک ها، خطوط ریز، لکه های ناشی از افزایش سن، اسکار آکنه، ملاسما و سایر نگرانی ها و بیماری های مربوط به پوست را بهبود بخشد.

در این روش از یک اپلیکاتور مخصوص با سطح ساینده استفاده می شود تا لایه بیرونی ضخیم پوست را به آرامی بسابد تا آن را جوان کند.

درباره دوره آموزش تجهیزات پزشکی چه می دانید؟

۲. میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نیز یک روش زیبایی کم تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی از طریق تولید کلاژن استفاده می شود. این روش درمانی که به نام درمان القای کلاژن نیز شناخته می شود، ممکن است به افرادی که به دنبال کاهش ظاهر اسکارهای آکنه و علائم کشش پوستی خود هستند کمک کند.

اگر از سلامت خوبی برخوردار هستید و نگرانی‌های پوستی خاصی دارید که به درمان‌های خانگی یا سایر انواع روش‌ های پوستی مانند لایه‌برداری پاسخ نداده‌ اند، ممکن است کاندیدای خوبی برای این روش باشید.

میکرونیدلینگ ممکن است آخرین مرحله قبل از در نظر گرفتن جراحی زیبایی برای جوانسازی و سایر نگرانی های پوستی باشد.

۳. هیدروفیشیال

هیدروفشیال مشابه میکرودرم ابریژن است که قبلا درباره آن صحبت کرده ایم. اما دقیقا مانند آن نیست. بلکه از آن بهتر است. این دستگاه از یک نوک لایه بردار همراه با مکش برای حذف سلول های مرده پوست از سطح صورت استفاده می کند. پس از لایه برداری پوست، سرم های مغذی به پوست تزریق می شوند. این مرحله آخر دقیقا همان مرحله ای است که می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روی پوست شما بگذارد. هیچ دوره نقاهتی بعد از این روش وجود ندارد و کل پروسه در ۳۰ دقیقه انجام می شود.

۴. مزوتراپی

مزوتراپی جدیدترین تکنیکی است که از مجموعه‌ای از ویتامین‌ ها، آنزیم‌ ها، هورمون‌ ها و عصاره‌ های گیاهی برای جوان‌ سازی و سفت‌ کردن پوست و همچنین کمک به از بین بردن چربی‌ های اضافی استفاده می‌ کند.

در این روش از سوزن‌ های بسیار ظریف برای تزریق زنجیره‌ ای مواد مغذی پوست به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می‌ شود. مزوتراپی مشکلات زمینه ای مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوست می شود و در مقابل از طریق روشن کردن پوست باعث کاهش پف زیر چشم و سیاهی دور چشم می شود را اصلاح می کند.

این روش غیر جراحی همچنین برای از بین بردن سلولیت و چربی، برای محو شدن چین و چروک ها و خطوط و همچنین روشن کردن رنگدانه های پوست استفاده می شود.

۵. اتوی صورت

اتوی صورت در واقع نوعی دستگاه اولتراسونیک است که به نام اتوی صورت درمااف اولتراسونیک نیز معروف است. این روش بسیار مناسبی برای کسانی است که به یک لایه برداری ملایم نیاز دارند. اتو صورت با بهره گیری از امواج فراصوت باعث بازسازی و ترمیم پوست آسیب دیده می شود . آبرسانی عمیق پوستی نیز یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه است که باعث شادابی و جوانی پوست صورت می شود.

درباره دوره آموزش تجهیزات پزشکی چه می دانید؟

دترلند، انتخابی ایده‌آل برای آموزش کار با تجهیزات پزشکی

یکی از مهم ترین نکات برای کسب مهارت و حرفه ای شدن در استفاده از تجهیزات پزشکی پوست، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای و معتبر است که بتواند تمام مباحث و موارد لازم را به شما آموزش بدهد.

به همین منظور، ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه علاوه بر آموزش تکنیک ها و مهارت های استفاده از ابزارهای زیبایی و پزشکی، تمام اصول بازاریابی و جذب مشتری، نحوه برخورد با مشتری، زمان بندی درست، و رعایت اصول بهداشتی را به شما آموزش می دهد.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش تجهیزات پزشکی، دوره های مختلف دیگر از جمله آموزش تاتو بدن، پاکسازی پوست مبتدی و پیشرفته، رنگ مو، اکستنشن مو و مژه و ... را نیز در برنامه آموزشی خود دارند و آن ها را به بهترین شکل برای هنرجویان برگزار می کنند. از جمله ویژگی های متمایزکننده دترلند از سایر آموزشگاه های آراشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی
  • پشتیبانی ۶ ماهه از هنرجویان برای مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها و خدمات
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • ارائه دوره های آموزشی در سطوه مبتدی و پیشرفته

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q5zS638X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه