جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه به کار بردن رپورتاژ اگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت‌ های جدید همواره سعی دارند تا یک سایت معتبر یا خبری را بیابند که در آن رپورتاژ اگهی خود را نشر دهند. در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی که در مورد خرید رپورتاژ اگهی لازم است بدانید را شرح دهیم.

در هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

بررسی نکات مهم در هنگام خرید رپورتاژ

قبل از خرید هر نوع محصول یا خدماتی می‌ بایست به تمام نکاتی که آن کالا را متمایز می‌ کند توجه کرد. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنا نیست و لازم است قبل از خرید و انتشار آن به برخی نکات توجه کرد. دقت کردن به این موارد می‌ تواند تاثیر رپورتاژ انتشار یافته را دوچندان کند و بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت به همراه داشته باشد.

توجه به هاستینگ

یک وب سایت که مایل است از رپورتاژ اگهی برای افزایش اعتبار سایت خود استفاده کند باید هاستینگ پایدار و مناسبی داشته باشد؛ لذا قبل از خرید رپورتاژ اگهی می‌ بایست وضعیت بهینه سازی فنی و محتوایی سایت را به شرایط مطلوب و مدنظر گوگل برسانید. یعنی بتوانید وب سایت را با کلمات کلیدی مشخص شده جزوه ۵ صفحه اول جستجوی گوگل قرار دهید. جهت تولید محتوای مناسب و با کیفیت و صد البته یونیک باید یک استراتژی سالیانه برای تولید محتوای وب سایت در نظر بگیرید.

بررسی اتوریتی و اسپم اسکور

برای استفاده از رپورتاژ اگهی در اولین قدم باید اتوریتی و اسپم اسکور سایت فروشنده بررسی گردد. در صورتی که اتوریتی سایت بالا باشد گزینه مناسبی برای خرید رپورتاژ است. بر خلاف اتوریتی باید دقت کنید که اسپم اسکور سایت در پایین‌ ترین مقدار ممکن باشد تا گوگل به آن اعتبار ببخشد. زمانی در خرید رپورتاژ بهترین‌ نتیجه را خواهید گرفت که این دو فاکتور را ارزیابی کنید.

برنامه‌ ریزی محتوایی

جهت تولید محتوای رپورتاژ باید از یک برنامه مشخص پیروی کنید و مطالب را مطابق با آن در سایت‌ های مختلف بارگذاری نمایید. توجه داشته باشید برای هر وب سایت باید از یک رپورتاژ اگهی با ویژگی‌ های مشخص استفاده کنید.

بررسی وضعیت سئو سایت رقبا

زمانی که می خواهید از رپورتاژ اگهی استفاده کنید باید بتوانید وضعیت و قدرت وبسایت و سئو رقبا را بررسی نمایید و تحلیل درستی از آن‌ ها را در دست داشته باشید. با در دست داشتن این تحلیل می‌ توانید مسیر درست خرید رپورتاژ اگهی را انتخاب کنید.

چگونگی تولید رپورتاژ و قلم نویسنده

در صورتی که یک وب سایت تصمیم می‌ گیرد برای سایت خود رپورتاژ تولید کند، باید یک نویسنده ماهر را انتخاب نماید تا بتواند به درستی متن مد نظر مدیر سایت را در رابطه با کلمات کلیدی مشخص شده را بنویسید. تاثیری که یک متن جذاب بر ذهن مخاطبان و کاربران سایت می‌ گذارد انکار ناپذیر است؛ لذا اگر قصد استفاده از رپورتاژ اگهی را دارید مطمئن شوید رپورتاژ خلاقانه نوشته خواهد شد. چرا که خلاقانه بودن باعث می‌ شود تا اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد.

کمپین رپورتاژ

برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژهای خریداری شده می‌ بایست یک کمپین راه اندازی شود و در آن بازاریابی محتوایی و برندینگ اعمال گردد.

کلمات کلیدی

چون برای به دست آوردن یک رپورتاژ اگهی مطلوب، زمان قابل توجهی را صرف می‌ کنید قطعا انتظار خواهید داشت که موفقیت چشمگیری در افزایش اعتبار و رتبه سایت داشته باشد. این اعتبار زمانی به دست می‌ آید که کلمات کلیدی به طور تخصصی انتخاب شوند و داخل متن در جایگاه مناسب قرار بگیرند.

قیمت خرید رپورتاژ اگهی

قیمت خرید یک رپورتاژ در سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ ها در مقایسه با سایت‌ های تخصصی، کم‌ تر است، اما نتیجه قابل قبولی را به ارمغان خواهد آورد. در نظر بگیرید که برای انتشار رپورتاژ اگهی خود یک سایت مناسب را انتخاب کنید؛ تا بالاترین بازدید را بگیرید. به خاطر داشته باشید هزینه و مقدار مبلغ دریافتی هر سایت متناسب با تعرفه وب‌ سایت و نظر مدیر آن تعیین می‌ شود.

چگونه نتایج بالاتری را در گوگل به دست آوریم؟

در هنگام خرید رپرتاژ آگهی باید الگوریتم‌ های مشخصی را دنبال کنید. این الگوریتم‌ ها باید به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی شوند که در لینک سازی سازمان‌ دهی سایت قدرت‌ مندتر از رقبا باشید. همچنین باید در انتخاب تعداد رپورتاژها و سایت‌ هایی که می‌ خواهید رپورتاژ را در آن منتشر کنید دقت نمایید. توجه داشته باشید در کنار کمیت رپورتاژ، بررسی کیفیت آن‌ ها بسیار حائز اهمیت است؛ لذا باید همواره در تلاش باشید که کیفیت رپورتاژ در بالاترین مقدار ممکن قرار داشته باشند.

زمانی که سایت‌ های مختلف در گذر زمان با قالب رپورتاژ به وبسایت شما لینک داده شوند متوجه خواهید شد که خرید رپورتاژ اگهی نتیجه مطلوبی داشته است. همچنین اگر رپورتاژ از نظر سئو سازی بدون ایراد باشد، قطعاً در جذب مخاطب قوی‌ تر نقش آفرینی خواهد کرد. به علاوه چگونگی لینک سازی در محتوای رپورتاژ بسیار تخصصی است. از این‌ رو می‌ بایست خرید رپورتاژ از منابعی انجام شود که بر این حوزه مسلط باشند.

مواردی که باید قبل از خرید رپورتاژ اگهی به آن دقت کنید.

  • قبل از خرید رپورتاژ اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به صورت مادام العمر در سایت منتشر کننده باقی خواهد ماند.
  • در نظر داشته باشید سایتی که در آن محتوا منتشر خواهد شد موظف است نسبت به فالو بودن هایپرلینک‌ ها تعهد بدهد.
  • در هنگام بستن قرارداد برای خرید رپورتاژ اگهی ذکر کنید که تیتر رپورتاژ در صفحه اول خبرگذاری قرار داده می‌ شود. اگر تیتر رپورتاژ شما در کنار تیتر اخبار قرار نگیرند، به مخاطبان و کاربران اینترنت نمایش داده نمی‌ شوند؛ لذا همین امر سبب می‌ شود که رپورتاژ فاقد اهمیت برای برندینگ سایت شود.

چرا باید از رپورتاژ اگهی استفاده کنیم؟

چون رپورتاژ‌ها در وب‌ سایت‌ های تخصصی و معتبر بارگذاری می‌ شوند اعتبار بیشتری را برای سایت به دست می‌ آورند و به سئو سازی و برندینگ و‌بسایت کمک شایانی خواهند کرد. به علاوه رپورتاژها چون در قالب یک محتوای طویل مشغول به معرفی کالا و خدمات وبسایت است اعتماد و حسن نظر مخاطب را بیشتر از مقالات دیگر جلب می‌ کند. همچنین در رپورتاژ اگهی لینک سازی‌ های مفید بسیاری وجود دارد که باعث افزایش رتبه سایت خواهد شد. مهم‌ ترین نکته‌ ایی که استفاده رپورتاژ اگهی را رواج داده این است که رپورتاژ منتشر شده در یک سایت دائمی‌ بوده و به هیچ عنوان از سایت پاک نخواهد شد و همواره در هنگام جستجوی کاربران، گوگل از آن استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5i7C26a6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه