شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

 این روزها اکثر کسب و کارها با خدمات سئو آشنا هستند و ضرورت استفاده از این خدمات را به خوبی درک می کنند. برای تمامی سایت ها دست یابی به بالاترین رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد و از مهم ترین اهداف آن ها است.

به طوری که حاضراند هزینه زیادی بپردازند و به این مهم دست یابند. اما در این میان کاربرانی وجود دارد که به تازگی فعالیت خود در دنیای اینترنت و فضای مجازی را آغاز نموده اند و درک درستی از خدمات سئو ندارند و به دنبال راهی برای پیشرفت و موفقیت کسب و کارخود در میان رقبا هستند. از این رو به تمامی شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی بیشتر با خدمات سئو تا پایان با ما همراه باشید.

خدمات سئو چیست؟ این خدمات به چند دسته تقسیم می شود؟

منظور از خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو چیست؟ یا بهینه سازی وب سایت شامل تمامی فعالیت هایی است که در داخل و خارج از وب سایت به منظور بهبود وضعیت سایت و دریافت رتبه یک در صفحه نتایج موتورهای جست و جو صورت می گیرد. خدمات سئو سایت فرآیندی است که همواره باید با فعالیت وب سایت وجود داشته باشد و رعایت گردد تا سایت بتواند با دست یابی به یک جایگاه عالی از سایر رقبا پیشی بگیرند.

انواع خدمات سئو

خدمات سئو شامل انواع مختلفی است که هر یک باید به نوبه خود به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و اجرا شوند تا بتوان به بهینه سازی وب سایت و ارتقا جایگاه آن پرداخت. از جمله انواع خدمات سئو سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سئو تکنیکال

سئو فنی که به سئو تکنیکال مشهور است نخستین مرحله از پروژه بهینه سازی سایت و سئو آن است. در واقع می توان گفت سئو از همان زمان طراحی سایت استارت می خورد. در صورتی که طراحی سایت را به یک نیرو متخصص بسپارید سایت را به صورت بهینه طراحی می کند و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. از جمله اقداماتی که در سئو تکنیکال عرضه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آنالیز کامل سایت و یافتن مشکلات و خطاها
  • بهینه سازی کدها و تگ ها
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • نشانه گذاری سایت از طریق کدهای اسکیما

 

  • خدمات سئو و بازاریابی محتوا

سئو و بازاریابی محتوا دارای ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر هستند و در این حوزه از خدمات سئو موارد زیر مورد ارزیابی قرار می گیرد که نقش بسزایی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد.

  • تحقق کلمات کلیدی، کشف کلمات کلیدی ارزشمند- تعیین کلمات کلیدی هدف
  • تدوین استراتژی محتوا و تعیین ساختار محتوایی صفحات هدف
  • تولید محتوای مرتب و مستمر با توجه به استراتژی مشخص شده ضمن رعایت قوانین سئو
  • بهینه سازی محتواهی قدیمی موجود در وب سایت

 

  • لینک سازی یا لینک بیلدینگ

از دیگر خدمات مهم و ارزشمند سئو می توان به استراژی لینک سازی اشاره نمود. در صورتی که یک سایت به لینک سازی توجهی نداشته باشد بهبود رتبه آن بسیار سخت خواهد بود و نمی تواند در طی مدت زمان کوتاهی به هدف اصلی خود که یافتن رتبه نخست در صفحه نتایج موتورهای جستجو است دست یابد. به منظور لینک سازی وب سایت اقدامات زیر باید صورت گیرد.

  • بررسی نمودن بک لینک های فعلی و حذف لینک های مخرب
  • تدوین برنامه رپورتاژ کمپین ها
  • تدوین استراتژی های مناسب جهت شروع لینک سازی و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

  • سئو لوکال یا محلی

گوگل همواره سعی می کند که به کاربران بهترین نتایج ممکن را ارائه نماید  و به این منظور از طریق موقعیت جغرافیایی کاربران آدرس IP آن ها را تشخیص می دهد. در نتیجه برخی از نتایج با توجه به اطلاعات موقعیت جغرافیایی توسط گوگل نمایش داده می شود. از این رو اگر دارای کسب و کار محلی هستید کافی است که اطلاعات موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را در گوگل ثبت نمایید. می توان گفت به تمامی اقداماتی که در این زمینه انجام می شود سئو لوکال یا محلی می گویند. از خدمات بهینه سازی سئو در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ثبت موقعیت در نقشه گوگل
  • بررسی و مدیریت نظرات و امتیازات کاربران
  • هدف گذاری و همچنین استفاده نمودن از عبارت های محلی در سایت

 

کدام نوع از خدمات سئو می تواند برای سایت من مناسب باشد؟

تمامی وب سایت ها برای اینکه بتوانند در صفحه نتایج گوگل رتبه بالایی را کسب کنند نیازمند خدمات سئو هستند. اما اینکه کدام نوع از خدمات سئو می تواند برای وب سایت مناسب باشد کاملا وابسته به نوع کسب و کار و وضعیت آن است. به عنوان مثال تمامی وب سایت ها به سئو تکنیکال نیازمند هستند و تنها برخی از سایت ها به سئو محلی نیاز دارند. بنابراین نیاز است که متخصص سئو ابتدا به بررسی وضعیت سایت و ارزیابی آن بپردازد و سپس تصمیم بگیرد که از کدام خدمات سئو جهت بهینه سازی سایت استفاده کند.

هزینه خدمات سئو

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام دریافت خدمات سئو مطرح می شود هزینه و تعرفه این خدمات است. هزینه خدمات سئو در پروژه های طراحی و بهینه سازی سایت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوع و سطح خدماتی که سایت نیازمند آن ها است و همچنین میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف اشاره نمود. بنابراین نمی توان یک تعرفه دقیق برای خدمات سئو اعلام نمود و کارشناسان سئو پس از ارزیابی سایت و خدمات مورد نیاز آن هزینه نهایی خدمات سئو را تعیین می کند.

هر چقدر خدماتی که سایت به آن ها نیازمند است متنوع تر باشد و رقابت سخت تری در میان کلمات کلیدی مد نظرتان وجود داشته باشد هزینه خدمات سئو بیشتر خواهد بود. همچنین اگر دارای مهارت در زمینه سئو هستید می تواند که پیش از سپردن پروژه سئو به متخصصین از مشاوران سئو مشاوره دریافت کنید و خودتان این اقدامات را انجام دهید که بدین ترتیب هزینه های شما به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

 

سخن پایانی

در پایان به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ فردی نمی تواند تضمین بازدهی صد در صد را به شما بدهد و در صورتی کارشناسان بهترین خدمات سئو را برای وب سایت شما ارائه دهند. اما باز هم همه چیز به شرایط الگوریتم های گوگل و همچنین تلاش و وضعیت رقبای شما بستگی دارد و تعیین کننده رتبه سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/b3u29HiR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه