یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح شفاف سازی قیمت قطعات را که به شرکت های خودروساز ابلاغ شده است را اجرایی کرد.
 
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این باره گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بنگاه های اقتصادی را ملزم به درج قیمتِ تولید کننده بر روی محصولات از درب کارخانه کرده و در همین راستا شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز تعدادی از قطعات خود را برچسب گذاری کرده است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح شفاف سازی قیمت قطعات را اجرا کرد

ماشااله وردینی تشریح کرد: بر اساس این طرح، در حوزه قطعات خودرو تمامی واحدهای تولید کننده و وارد کننده انواع «لنت ترمز، فیلتر روغن و روغن موتور خودرو» در فاز اول مکلف شدند نسبت به درج قیمت تولیدکننده یا واردکننده بر روی کالا اقدام کنند. این قیمت دربرگیرنده مجموع هزینه ها و سود قانونی واحدهای تولیدی و وارداتی با احتساب مالیات ارزش افزوده است. فاز دوم این طرح هم طی برنامه ریزی های صورت گرفته، بعد از ۲۲ بهمن سال جاری کلید خواهد خورد و ۵۱ قلم از لوازم یدکی و قطعات خودرو مشمول این ابلاغیه خواهند شد.

وی افزود: اجرای طرحِ درجِ قیمت بر روی کالا توسط تولیدکننده باعث می شود که مصرف کننده نهایی از قیمت واقعی بخش تولید باخبر شود؛ همچنین هزینه هایی که باید به قیمت نهایی تولید نیز اضافه شود توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گروه های مختلف کالایی ابلاغ شده و با این رویکرد در نهایت مصرف کننده آگاه می شود که کالا دقیقا با چه قیمتی از بخش تولید به دست مصرف کننده رسیده است.

هدف از اجرای این ابلاغیه که با تاکید وزیر صمت به اجرا در آمد، مقابله با گران فروشی و ایجاد شفافیت در نظام توزیع، ایجاد رقابت در بازار، تعدیل و واقعی نمودن قیمت ها و اصلاح نظام توزیع کالا است.

لازم به ذکر است شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با دارا بودن نزدیک به ۶۵۰ نمایندگی و ۱۰۰۰ فروشگاه مجاز در سطح کشور فاکتورهای کاملا شفافی شامل قیمت قطعات و اجرت تعمیرات به مشتریان ارائه می کند. این شرکت اقدامات لازم را به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شبکه خدماتی خود ابلاغ کرده است و برای اجرای طرح، نظارت لازم را به عمل می آورد.

گفتنی است قیمت قطعات ایساکو در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور همواره یکسان بوده و مشتریان می توانند با استفاده از بارکد درج شده بر روی بسته بندی محصولات و استعلام از طریق سامانه پیامکی اصالت کالا به شماره ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن ایساکو، به صورت کاملا به روز از آن مطلع شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K4ziTX3t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه