شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اروپا یکی از مقاصد محبوب گردشگری محسوب می شود. جغرافیای منحصر به فرد و حمل و نقل آسوده به مسافرین اجازه می دهد که در مدت زمان کوتاهی با فرهنگ ها، کشورها و مکان های دیدنی اروپا آشنا شوند. از زیبایی شگفت انگیز سوئیس و ایتالیا گرفته تا غذا و فرهنگ اسپانیا و یونان، اروپا دارای مکان های دیدنی بسیاری برای گردشگران می باشد. با سفر توسط تورهای گردشگری اروپا می توانید به مقدار زیادی در هزینه سفر صرفه جویی کنید.

برای ارزان ترین سفر دور اروپا چه باید کرد؟

نکات مهم در ارتباط با سفر ارزان به اروپا

  • از تبدیل ارز در فرودگاه خودداری کنید. توصیه می شود ابتدا وارد شهر شوید تا از نرخ مناسب تر تبدیل ارز بهر مند شوید.
  • هیچ سیم کارت سراسری موبایل که برای کل اروپا مناسب باشد وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود پیش از ترک منزل، سرویس رومینگ بین الملل را فعال کنید.
  • همه افراد در اروپا به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند. بهتر است چند جمله به زبان رسمی کشور مورد نظر را یاد بگیرید تا بتوانید با افراد ارتباط برقرار کنید.
  • برای داشتن سفر اروپایی مقرون به صرفه از خرید در مکان هایی مانند فروشگاه های شیک و مجلل خودداری کرده و از بازارهای محلی خرید کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • غذای خود را در رستوران های کوچک و در کافه های کنار جاده که هزینه  زیادی در بر ندارند صرف کنید.
  • در تورهای پیاده روی شرکت کنید. برخی از این تورها رایگان هستند و بهترین روش برای بازدید از مکان های مختلف شهر محسوب می شوند.
  • در صورتی که تور اروپای مورد نظر شما شامل هیچ جاذبه گردشگری مورد علاقه شما نمی باشد، جهت خودداری از انتظار در صف های طولانی به رزرو بلیط به صورت آنلاین اقدام کنید.
  • از کفش های راحت در سفر استفاده کنید.
  • رستوران های اروپا معمولا آب و نان رایگان ارائه نمی دهند. امکان دارد به پرداخت هزینه اضافی (علاوه بر غذا و آشامیدنی) نیز برای هر نفر نیاز باشد (به این هزینه در ایتالیا pane e coperto گفته می شود)

استفاده از قطار در سوئیس

استفاده از قطار در سوئیس رایج می باشد و این مسئله برای بازدیدکنندگان دارای مزایای زیادی می باشد. استفاده از این قطارها با دارا بودن چشم انداز به سمت مناظر زیبا در کنار دریاچه ها و کوه ها تجربه منحصر به فردی به شمار می رود. برای افراد علاقه مند به فن آوری های قدیمی، استفاده از قطارهای بخاری نیز امکان پذیر است. سوار شدن بر قطار شکلات در شهر مونتروی سوئیس یک تجربه لذت بخش محسوب می شود.

سفر بین جزایر یونان

برای ارزان ترین سفر دور اروپا چه باید کرد؟

مجموعه بسیار متنوعی از جزایر یونان در دریای اژه به صورت پراکنده قرار گرفته اند. در این جزایر جاذبه های گردشگری مختلفی برای همه افراد از هر سلیقه ای وجود دارند. مناظر خیره کننده جزیره سانتورینی و تفریحات شبانه در میکونوس جزو مکان های جذاب برای گردشگران محسوب می شود. حتی جزایر ایوس و ناکسوس که از محبوبیت کمتری برخوردار هستند نیز برای مسافرین جزو مکان های جذاب به شمار می روند.

تور پیاده‌ روی در فلورانس

فلورانس یکی از مقاصد گردشگری در اروپا است که افراد زیادی با پیاده روی تمایل به بازدید از آن دارند. فلورانس که مهد رنسانس محسوب می شود دارای جذابیت های زیادی برای مسافرین است. در این شهر می توانید از کاخ ها، موزه ها و گالری های هنری دیدنی در مرکز شهر بازدید کرده و یا از فضای آرامش بخش باغ های بوبولی لذت ببرید. در صورتی که تمایل به بالا رفتن از ارتفاع دارید، می توانید از کلیسای سن مینیاتو ال مونته بر فراز یکی از بلندترین نقاط شهر دیدن کنید و سپس از صرف پاستای تازه در توسکانی لذت ببرید.

پیکنیک در پارک لندن

برای ارزان ترین سفر دور اروپا چه باید کرد؟

در شهر لندن که به خاطر پارک های سلطنتی خود مشهور می باشد، توصیه می شود که از پیکنیک در فضاهای سبز برای گذراندن بعد از ظهر خود لذت ببرید. به غیر از نشستن و آفتاب گرفتن در زیر نور خورشید شهر لندن، می توانید از پارک ریجنتس به همراه دریاچه، باغ گل رز و باغ وحش ZSL لندن دیدن کنید. همچنین می توانید در زمان غروب آفتاب از تپه پریمرز بالا رفته و از تغییر رنگ آسمان بر فراز مکان هایی مانند کلیسای جامع سنت پل، ناحیه کنری وورف و چرخ و فلک بزرگ لندن لذت ببرید.

گردش در آمستردام با استفاده از دوچرخه

برای ساکنین آمستردام، رفت و آمد با دوچرخه از اهمیت زیادی برخوردار است. برای گردشگران نیز استفاده از دوچرخه یک روش مناسب برای گردش با سرعت آرام در شهر به شمار می رود. مسافرین می توانند دوچرخه کرایه کرده و در امتداد کانال های معروف شهر و خانه های مربوط به قرن 17 که در کنار آبراه ها قرار دارند از سواری با دوچرخه لذت ببرند و یا از واندل پارک در قسمت جنوب لیدسپلین نزدیک موزه ملی آمستردام دیدار کنند.

بازدید از کلیسای سیستین در شهر واتیکان

کلیسای سیستین یکی از مهم ترین آثار هنری جهان به شمار می رود و محل اقامت پاپ در شهر واتیکان است. سقف این کلیسا با نقاشی تزئین شده است و به عنوان شاهکار میکل آنژ در نظر گرفته می شود. هنگامی که گردشگران به سقف این کلیسا خیره می شوند، مجذوب جزئیات خیره کننده این نقاشی های شگفت انگیز خواهند شد.

سفر به ادینبورگ

پایتخت اسکاتلند تحت سلطه قلعه باشکوه ادینبورگ قرار دارد و یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار می رود و مشرف به دریای شمال می باشد. در هر تابستان، تعدادی از بزرگ ترین فستیوال های هنری در ادینبورگ برگزار می شوند. گردشگران می توانند در باغ های زیبای خیابان پرنس قدم زده و یا از گردش در رویال مایل، تفریحگاه فرهنگی و تاریخی لذت ببرند.

تورهای گردشگری اروپا

 اروپا یک قاره وسیع محسوب می شود و تعیین یک مدت زمان برای بازدید از کل این قاره دشوار می باشد.

  • ژانویه- فوریه- مارچ

در صورتی که از ورزش های زمستانی لذت می برید بهتر است در ماه های ذکر شده به اروپا سفر کنید. شهرهای بزرگتر اروپایی بسیار خلوت هستند و هوا نیز ممکن است سرد و مرطوب باشد. توصیه می شود در این فصل به اروپای شمالی سفر نکنید چرا که هوا بسیار سرد می باشد.

  • آپریل- می- ژوئن

در این فصل، آب و هوا شروع به بهبود کرده و فصل گردشگری آغاز می شود. بیشتر مقاصد گردشگری در این فصل همچنان خلوت هستند ( به جز زمان تعطیلات رسمی مانند عید پاک). این فصل برای سفر به اروپای شرقی بسیار مناسب می باشد چرا که در این مدت زمان هنوز گردشگران به تعداد زیاد به این ناحیه سفر نکرده اند. ماه ژوئن نیز برای سفر به کشورهای شمال اروپا زمان بسیار ایده آلی محسوب می شود.

  • جولای- آگوست- سپتامبر

این ماه ها جزو گرم ترین ماه ها در اروپا هستند و زمان بسیار فوق العاده ای برای گردشگری محسوب می شوند. پیش از رزرو برای هتل، برگزاری هر گونه فستیوال یا مسابقات بزرگ را ارزیابی کنید چرا که این موارد می توانند سبب افزایش قیمت هتل ها و پروازها شوند. در ماه سپتامبر، جمعیت گردشگران خصوصا در کشورهای شمال اروپا، کشورهای حوزه بالتیک و اروپای شرقی کاهش پیدا می کند. البته شهرهای بزرگ همچنان شلوغ هستند.

  • اکتبر- نوامبر- دسامبر

ماه اکتبر برای سفر ارزان به اروپا با جمعیت کمتر و با وجود آب و هوای مناسب زمان بسیار مطلوبی به شمار می رود. آب و هوای غیر قابل پیش بینی در ماه ها نوامبر و دسامبر باعث می شود که گردشگران کمتری در این فصل به اروپا سفر کنند. البته مکان های مربوط به بازار کریسمس (آلمان، اتریش) دارای فضای مناسبی برای بازدید هستند. همچنین فصل ورزش اسکی نیز آغاز شده و امکان دارد مجموعه های تفریحی در کریسمس شلوغ باشند.

سوال‌های رایج در مورد تورهای اروپا

تورهای سفر به اروپا دارای چه مزایایی می باشند؟

استفده از تورهای اروپا یک روش ارزان و بدون دردسر جهت سفر به اروپا می باشد. با استفاده از اتوبوس های مخصوص سفر، شما می توانید با فرهنگ ها و غذاهای متنوع در اروپا در یک سفر به یاد ماندنی آشنا شوید. در این سفرها شما از مناظر زیبا، محبوب ترین جاذبه های گردشگری و برخی از معروف ترین شهرهای جهان دیدار خواهید کرد. با استفاده از برنامه سفر که از قبل برنامه ریزی شده است می توانید اطمینان حاصل کنید که از سفر خود بیشترین بهره را برده و از تجربه  دلپذیر سفر ارزان به اروپا لذت ببرید.

تورهای سفر به اروپا شامل چه مواردی می باشند؟

در تورهای سفر به اروپا تمامی تدارکات بر عهده مدیر تور است. مدیر تور پاسخگوی تمامی سوالات مسافرین می باشد. راهنماهای تور اطلاعاتی را در اختیار مسافرین قرار می دهند که در کتاب های راهنمای سفر موجود نمی باشند.

بهترین تورهای سفر به اروپا کدام تور می باشد؟

در صورتی که برای اولین بار به اروپا سفر می کنید، استفاده از تور سفر به شهرهای معروفی مانند لندن، پاریس، رم و آمستردام به شما توصیه می شود. در صورتی که از زیبایی های طبیعیت لذت می برید، تورهای سوئیس و اتریش گزینه های بسیار مناسبی محسوب می شوند. برای سفر به مکان های کمتر شناخته شده توصیه می شود از تورهای اروپای شرقی استفاده کنید. بوسیله تورهای سفر به اسپانیا، پرتغال و مراکش نیز می توانید از تجربه سفر ارزان به اروپا بهره مند شوید. ترجیحا از تورهایی استفاده کنید که تمامی مراحل اخذ ویزای حوزه شینگن را بی کم و کاست برای شما انجام میدهند.

هزینه تورهای سفر به اروپا چقدر می‌باشد؟

هزینه تورهای سفر به اروپا از 125 دلار در هر روز برای هر نفر در نظر گرفته شده و تمامی موارد مرتبط با سفر شامل هزینه اخذ ویزای شینگن رفت و آمد، سکونت در هتل و برخی از وعده های غذایی را در بر می گیرد. با رزرو تورهای سفر به اروپا، از بهترین خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی اروپا بهره مند خواهید شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FGrzaW32
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه