جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لیست قیمت های تور استانبول

2 سال پیش ( 1400/12/12 )
 

استانبول از بزرگ ترین شهرهای ترکیه است که با جاذبه های گردشگری و دیدنی های فراوانش هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر می باشد. در این کلان شهر می توانید فرهنگ اروپایی و آسیایی را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید و از ادغام دلنشین این دو فرهنگ لذت ببرید. این شهر دو قاره اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می کند و در واقع دروازه ای به اروپا می باشد. این شهر یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر و گردش نزد ایرانیان است.

ارزان ترین تورهای استانبول در سایت لحظه آخر

تورهای استانبول در مقایسه با دیگر تورهای خارجی از قیمت پایین تری برخوردار است و به همین دلیل با خرید تورهای استانبول می توانید سفری هیجان انگیز و در عین حال اقتصادی را تجربه کنید. سایت لحظه آخر ارائه دهنده ارزان ترین تورهای استانبول است و شما می توانید با مراجعه به این سایت بهترین تورهای استانبول را مشاهده و خریداری کنید. این تورها بر اساس قیمت، مدت اقامت، زمان حرکت و... فیلتر شده اند و به راحتی قابل جستجو هستند. ارزان ترین تورهای استانبول در سایت لحظه آخر به نمایش گذاشته می شود و اطلاعات هر تور در کنار آن ها قرار داده می شود و شما تنها با چند کلیک می توانید تورها را مقایسه کرده و ارزان ترین و مناسب ترین آن ها را خریداری کنید.

 

لیست قیمت های تور استانبول

قیمت تور زمینی استانبول

از آن جایی که کشور ترکیه از کشورهای همسایه ایران است، سفر زمینی به آن نیز طرفداران بسیاری دارد. با تور زمینی علاوه بر اینکه می توانید از مناظر مسیر استفاده کرده و لذت ببرید، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. تور زمینی استانبول با قطار و اتوبوس VIP برگزار می شود. با مراجعه به سایت لحظه آخر می توانید از ارزان ترین تور زمینی استانبول اطلاع یافته و بهترین و مناسب ترین تور را خریداری کنید.

تور زمینی استانبول با قطار

تورهای بسیاری برای سفر به استانبول با قطار وجود دارد که گردشگران می توانند از این تورها برای سفر خود استفاده کنند. این تورها در مبداهای مختلفی برگزار می شود. شما می توانید مبدا خود را شهرهایی مانند تهران، تبریز و... انتخاب کنید. قیمت تور زمینی استانبول با قطار نسبت به تورهای هوایی ارزان تر است و علاوه بر این مسافرت با قطار جذابیت های خود را دارد. با سفر زمینی با قطار می توانید از مناظر نیز بهره ببرید.

تور زمینی استانبول با اتوبوس VIP

تور زمینی استانبول با اتوبوس از دیگر تورهای پرطرفدار به استانبول است که علاوه بر اینکه زیبایی های مناظر را می توانید به خوبی مشاهده کنید و از آن ها بهره مند شوید، هزینه کمتری نیز دارد. تور زمینی استانبول معمولا با اتوبوس VIP برگزار می شود تا گردشگران راحتی کافی را داشته باشند. این اتوبوس ها ظرفیت کمی دارند و فضای کافی را در اختیار مسافران قرار می دهند تا به خوبی از سفر لذت ببرند و از راه خسته نشوند.

 

لیست قیمت های تور استانبول

 

لیدرهایی که این تورها را راهنمایی می کنند بسیار خبره و با تجربه هستند و می توانند با اطلاعاتی که در اختیار گردشگران قرار می دهند، لذت راه را برای آن ها دو چندان کنند. این لیدرها و همینطور کارشناسانی که گردشگران را همراهی می کنند همواره در خدمت مسافران هستند. تمامی اطلاعاتی که برای انتخاب یک تور نیاز دارید در سایت لحظه آخر در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

>> هزینه تور استانبول <<

هتل آپارتمان ارزان در استانبول

هتل آپارتمان های ارزان استانبول از گزینه های مناسب جهت اقامت کم هزینه می باشند. از آن جایی که استانبول شهری دیدنی و پرتوریست است، هتل آپارتمان ها از بهترین گزینه ها برای اقامت هستند زیرا در این شهر صرفا به مکانی برای استراحت احتیاج خواهید داشت چراکه زمان زیادی را خارج از اقامتگاه مشغول بازدید از اماکن دیدنی هستید. هتل آپارتمان های نزدیک به مکان های دیدنی، رستوران ها و مراکز خرید می توانند گزینه های خوبی برای اقامت باشند زیرا هزینه حمل و نقل شما را کاهش می دهند.

  • هتل آدا استانبول از هتل های مناسب و ارزان استانبول است که در مرکز این شهر قرار دارد. اتاق های بزرگ و نورگیر با منظره ای دیدنی از دریای مرمره و مسجد سوکولو از مزیت های این هتل ارزان است. علاوه بر این، هتل آدا دارای اینترنت پرسرعت و رایگان نیز می باشد و از امکانات خوبی مانند پارکینگ رایگان، میز رزرو شبانه روزی و... برخوردار است.
  • هتل کالیفرنیا از هتل های سه ستاره استانبول است که در محله فاتح و سلطان احمد واقع شده است و دارای نمایی زیبا به سبک فرانسوی است. این هتل ارزان قیمت دارای امکانات فراوانی مانند اینترنت وای فای رایگان به همراه تلویزیون، اتاق دارای تجهیزات مناسب و لابی شیک و روشن می باشد.
  • هتل ننا از دیگر هتل های ارزان استانبول است که در منطقه فاتح این شهر قرار گرفته است. این هتل دارای فضایی زیبا و کلاسیک با امکانات مناسب است. رستورانی که هتل بر پشت بام خود دارد، نمایی زیبا از تنگه بسفر را به نمایش می گذارد و لذت غذا خوردن در کنار دوستان و خانواده را دو چندان می کند.
  • هتل شابی که در محله فاتح استانبول واقع شده است، هتل ارزان و باکیفیت است که به دیدنی های استانبول نیز نزدیکی می باشد. با اقامت در این هتل می توانید با چند دقیقه پیاده روی خود را به جاذبه های این شهر برسانید.

 

لیست قیمت های تور استانبول

جاهای دیدنی استانبول در شب

استانبول شهری زیبا و تماشایی است که به مکان های دیدنی و جاذبه های حیرت انگیزش معروف است. این شهر را می توان شهری برای تمامی سلایق دانست. با هر روحیه، سن و سلیقه ای که دارید، استانبول می تواند بهترین مکان برای گردشگری شما باشد. شب های این شهر زیبا، رویایی و دلنشین است که می تواند برای شما بسیار خاطره انگیز باشد. در ادامه به برخی از جاهای دیدنی استانبول در شب اشاره می کنیم.

  • محله Kumkapi: این محله، محله ای شلوغ و پرهیاهو است که در اواخر شب شکوه خود را به دست می آورد. در این محله می توانید شام های خوش طعم خود را با آرامش میل کنید. این محله که در سواحل دریای مرمره واقع شده است، دارای میخانه های فراوانی می باشد که در آن ها راک و موسیقی زنده شبانه توسط نوازندگان حرفه ای نواخته می شود. اگر اهل زندگی در شب هستید این محله را از دست ندهید.
  • بومنتیادا: بومنتیادا از مناطق جالب و دیدنی استانبول در شب است که مملو از رستوران، کافه و مکان هایی برای موسیقی و کنسرت های شبانه است. این مکان یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق برای نوشیدن یک نوشیدنی گوارا یا میل کردن شام و عصرانه می باشد.
  • مسجد اورتاکوی: نمای مسجد اورتاکوی در شب به قدری زیبا و دلنشین است که شما را می تواند ساعت ها خیره نگه دارد. رودخانه کنار مسجد، لذت قدم زدن زیر نور زیبای این مسجد را دوچندان کرده است. این مسجد که به تازگی در شهر استانبول ساخته شده است. شب های این شهر دیدنی را دیدنی تر کرده است.

آب نمای سلطان نامه، خیابان قدیمی Stroll Istiklal و محله آرنوواتکی از دیگر جاهای دیدنی استانبول در شب است که پیشنهاد می شود در سفر به استانبول حتما از آن ها دیدن کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rQXIVZxS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه