جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
وزیر امور اقتصادی و دارایی :

مهلت ۱۵ روزه سازمان ها برای اتصال به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار

2 سال پیش ( 1400/12/19 )
 

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن بیان آخرین وضعیت الکترونیکی شدن صدور مجوزهای کسب وکار گفت: در این زمینه، بیش از ۸۰ درصد از مجوزهای کسب وکار مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته است و دستگاه هایی همچون وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون و دستگاهای تابعه به درگاه ملی مجوزها متصل شده اند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، احسان خاندوزی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: تاکنون ۱۲۸۰ مجوز به عنوان تعداد قطعی مجوزهای صادره از سوی دستگاه های اجرایی کشور به طور کامل پرونده آن بسته شده و شرایط بیش از ۸۰ درصد این مجوزها در هیئت مقررات زدایی  کاملا شفاف، دقیق و غیرقابل تفسیر با حذف امضاهای طلایی اصلاح شده است. 

مهلت ۱۵ روزه سازمان ها برای اتصال به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار

وی با بیان اینکه اکثریت دستگاه های اجرایی کشور در این زمینه همکاری کردند، افزود: در راستای اتصال سامانه های تخصصی صدور مجوزهای دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها مرحله اتصال وضعیت چند دستگاه حاکی از آن است که به صورت ۱۰۰ درصد حکم قانون رعایت شده که این دستگاه ها شامل وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نفت، وزارت تعاون و دستگاهای تابعه می شود.

وی ادامه داد: باقی دستگاه ها مشکلات فنی داشتند که باید برنامه نویسی سامانه خودشان را تغییر می دادند تا اتصال لینک های سامانه ها رخ می داد و امیدوار هستم تا ۱۵ روزی که به اجرایی شدن قانون باقی مانده است، بتوانیم خبر خوب و کمک کننده ای به تولیدکنندگان و کارآفرینانی که مدت ها در صف دریافت مجوز می ماندند، بدهیم.

خاندوزی تصریح کرد: برخی دستگاه ها مانند وزارت آموزش و پرورش مشکلات جدی در این حوزه دارد و در بیرون از دولت شهرداری تهران تلاش های خوبی انجام داده اما سرعت آن به نحو مطلوب نیست. امیدواریم در مهلت ۱۵ روز باقی مانده سایر دستگاه ها هم به این سامانه متصل شوند.

طبق این گزارش، براساس مصوبات هیئت مقررات زدایی در راستای بهبود محیط کسب وکار و تسهیل صدور مجوزها، دستگاه ها تا پایان امروز ملزم به حذف شرایط مبهم و غیرشفاف از مجوزها، اتصال به درگاه ملی مجوزها و صدور الکترونیک مجوزهای مربوطه شدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CpR4B0IL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه