یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی قیمت انواع محصولات پرتیراژ خودروسازان نشان می دهد که با توجه به رکود حاکم بر بازار همچنان دلالان و فروشندگان خودرو تابع روند کاهشی قیمت ها هستند. قیمت خودروها (اکثرا در محصولات ایران خودرو) در آخرین روز از هفته ای که گذشت نسبت به ابتدای هفته کاهش دو تا شش میلیون تومانی را تجربه کرده اند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، قریب به دو ماه است که روند قیمت خودرو در بازار کاهشی است. انتظار برای نتایج مذاکرات، بحث بر سر آزادسازی واردات خودرو و کاهش میل مشتریان به خرید و البته نوسانات کاهشی نرخ ارز طی این مدت همگی سبب شده  که بازار خودرو خالی از مشتری باشد و بر تعداد فروشندگان خودرو که نگران از ریزش بیشتر قیمت ها حاضرند هرطور که شده خودروهای در ید خود را بفروشند، افزوده شده است. براین اساس بازار خودرو همچنان آرام و منطقی پیش می رود.

بازار خودرو در آرامش / ادامه روند کاهشی قیمت خودرو

بررسی بازار خودرو طی یک هفته اخیر نشان می دهد که در محصولات پرتقاضا گروه صنعتی ایران خودرو اکثر خودروها با کاهش حدود دو میلیون تومانی روبرو شده اند اما قیمت برخی محصولات همچون پژو ۲۰۷ (دنده ای و اتوماتیک)، راناپلاس و دنا تغییری نداشته است.

ثبات قیمت در محصولات گروه سایپا بیشتر به چشم می خودرو و تعداد کمی همچون تیبا ۲ یا کوییک دنده ای و ساینا میانگین دو میلیون تومان ارزان تر قیمت گذاری شده اند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IDSqwQwq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه