شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی معاملات نقدی روز گذشته 180 تومان افزایش را تجربه کرد و از محدوده 28 هزار و 500 تومان عبور کرد. قیمت دلار دیروز به 28 هزار و 540 تومان رسید.  

سوخت صعودی دلار تهران 

به باور معامله گران چند عامل در بازار  به عنوان سوخت صعودی دلار عمل کرد. از نظر  این دسته از بازیگران ارزی صدای کانال شکنی دلار هرات به تهران رسید و انتظارات را در تهران تغییر داد. نرخ دلار هرات دیروز تقریبا 170 تومان از روز گذشته خود بالا تر بود و با 28 هزار و 70 تومان مبادله شد. 

عبور قیمت دلار در بازار از 28 هزار و 500 تومان

البته عده ای دیگر به اهمیت  نرخ حواله درهم برای دلار اشاره می کردند . قیمت درهم روز گذشته در محدوده 7 هزار و 870  تومان معامله شد. به عقیده تحلیلگران تا زمانی که درهم در این محدوده به فعالیت می پردازد احتمال کاهش چشمگیر  قیمت دلار ضعیف است. نرخ برابری درهم به دلار نزدیک کانال 29 هزار تومان بود و همین امر باعث شده بود که معامله گران تصور کنند که دلار توانایی پیشروی بیشتر را دارد.

از طرفی هم  مذاکرات برجام همچنان در توقف است و  قرار است انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  امروز به تهران سفر کند تا شاید موتور مذاکرات روشن شود و چرخ دنده رایزنی ها  به حرکت در بیاید .بازار ارز تهران در این چند روز در انتظار این سفر سیاسی مهم بوده است. خطیب زاده در این باره گفت : فعلاً کار ویژه مورا، انتقال پیام است و قرار نیست اتفاق جدیدی رخ دهد. فعلاً تنها ملاقات قطعی با باقری است و درخواست هایی را داخل و بیرون وزارت خارجه داشته است. از نظر برخی از معامله گران اختلاف نظر ها بر مذاکرات احیای برجام در وین به گره کوری تبدیل شده که فعلا باز  نخواهد شد و انتظارات را برای پیشروی دلار تقویت کرده است. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DDkDn7Y3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه