شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار همچنان در کانال ۲۸ هزار تومانی در حال افزایش است. برخی کانال های تلگرامی، نرخ دلار را حدود ۲۸,۷۰۰ تا ۲۸,۷۷۰ تومان اعلام کرده اند.

دلار فردایی نیز امروز در همین حدود نوسان داشته و به ۲۸,۸۲۰ تومان نیز رسیده است. روز گذشته، آغاز معاملات دلار در کانال های تلگرامی با قیمت ۲۸,۵۵۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۸,۵۴۰ و سقف آن ۲۸,۶۸۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۸,۶۸۰ تومان انجام شد. این در حالی است که معامله فردایی دلار، طبق قانون ممنوع است.

قیمت دلار چشم انتظار دیدار مهم

امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۵۷۰۱ تومان ثبت شده است.

بازار ارز و طلا در انتظار دیدار مهم

روز گذشته بازار دلار، طلا و سکه تحت تاثیر این خبر قرار دارد. اقتصادنیوز در این مورد نوشت: درمورد آینده بازار ارز و سکه فضا کاملا سیاسی شده و معامله گران می گویند برای معامله ، تا آمدن و رفتن انریکه مورا صبر کنید. روز یکشنبه قیمت دلار در بازار تهران دیرتر از روزهای قبل کشف شد.

در بین دیدارهایی که مورا انجام می دهد از نظر معامله گران دیدار با شمخانی از همه مهمتر است. آن ها منتظر توییت های شمخانی بعد از این دیدار هستند. به گفته آن ها توییت های شمخانی می تواند جهت مذاکرات را نشان بدهد و بر این اساس جهت بازار تا حدودی روشن می شود.

دیروز، علی واعظ مشاور تیم مذاکره کننده آمریکا دراین باره گفت: اینکه خبر سفر انریکه مورا به تهران، اولین بار توسط نورنیوز رسانه شورای عالی امنیت ملی منتشر شد به این معنی است که مورا با شمخانی دبیر این شورا نیز دیدار خواهد کرد.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QAT66AJf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه