یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو، قیمت دلار در ۴۸ ساعت گذشته هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و احتمالا امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت شاهد حرکت آن به سمت مرز ۳۰ هزار تومان خواهیم بود. قیمت دلار آزاد دیروز به پله ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که بالاترین سطح چهار ماهه محسوب می شد، اما هنوز نشانه های انتظار افزایش قیمت در بازار ارز وجود دارد. طوری که قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیروز از نرخ بازار آزاد فراتر رفت. رئیس بانک مرکزی وضعیت این روز های بازار ارز را ناشی از آثار روانی دانسته است.

پیش ‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت کار خود را از قله جدیدی در سال ۱۴۰۱ آغاز می کند؛ ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان. قیمت دلار آزاد چهارشنبه ۵۰۰ تومان نسبت به سه شنبه افزایش پیدا کرد و به بالاترین نرخ خود از هفتم دی ماه پارسال رسید. البته ظهر دیروز قیمت دلار در بازار آزاد برای دقایقی پا به کانال ۳۰ هزار تومان گذاشت، اما نهایتا ساعت هشت شب که معمولا آخرین معاملات رسمی انجام می شود، اسکناس آمریکایی ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می شد. همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار آزاد قیمت یورو با رشد ۵۳۵ تومانی ۳۱ هزار و ۴۱۰ تومان فروخته شد.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت طبق معاملات پشت خطی کار خود را با هدف عبور از مرز ۳۰ هزار تومان آغاز می کند. قیمت دلار آزاد دیروز در جایگاه ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان آرام گرفت، اما در معاملات پشت خطی یا فردایی شاهد خرید و فروش دلار با رقم های بالاتری بودیم.

دیروز در شروع خرید و فروش های پشت خطی قیمت دلار فردایی ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود و ساعت ۱۰ شب اسکناس آمریکایی را ۲۹ هزار و ۸۵۰ تومان رد و بدل می کردند. به نظر می رسد دلار بعد صعود نافرجام روز گذشته به سنگر ۳۰ هزار تومان، امروز برای دومین بار شانس خود را برای ثبت رکورد جدید امتحان می کند.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/00G7BVZb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه