شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نیاز به ایجاد تغییر در اندازه، فرم و ابعاد فلزات جهت قرارگیری آنها در فرآیند تولید می باشد. از روش های مختلفی برای برش فلزات استفاده می گردد، اما با توجه به هزینه ها و مشکلات زیاد آنها، خیلی از این روش ها منسوخ شده تلقی می شوند. دستگاه برش لیزری از تکنولوژی های کارآمد و پیشرفته ای به شمار می آید که برش مواد فلزی و غیر فلزی را با سرعت و دقت بسیار زیادی انجام می دهد. فلز در دستگاه برش لیزر فلزات، با استفاده از فشار و گرمای تولید شده توسط پرتو ثابت نور، برش داده می شود. در این روش، هیچ گونه تماس و اتصالی برقرار نخواهد شد. تکنولوژی لیزر از ابعاد وسیعی برخوردار بوده و بسته به مولد اشعه لیزر، جنس فلز مورد نظر و همچنین قدرت لیزر، قادر به انجام کارهای مختلفی همچون سوراخ کاری، حکاکی و برش است.

 

مزایای دستگاه برش لیزر فلزات چیست؟

 

دستگاه برش لیزر فلزات با دستگاه برش لیزر غیر فلزات چه تفاوتی دارد؟

منبع مولد پرتو لیزر در توان های مختلف را می توان اصلی ترین تفاوت این دو دستگاه دانست. با اینکه در دستگاه برش لیزر غیر فلزات بسته به نوع متریالی که قرار است برش داده شود، از تیوب لیزر با توان کم و حداقل 100 وات استفاده می گردد. ولی در دستگاه برش لیزر فلزات، از تیوب لیزر 800-500 وات بهره گرفته می شود. همچنین، نوع هد به کار رفته در این دستگاه ها نیز با هم متفاوت خواهد بود.

دستگاه برش لیزر فلزات چه مزیت هایی دارد؟

در ادامه به معرفی مزایای دستگاه برش لیزر فلزات خواهیم پرداخت.

1-به جهت بالا بودن دقت پرتوهای لیزری در دستگاه برش لیزر فلزات، امکان برش دقیق با آن وجود دارد.

2-با بکارگیری مداوم اشعه لیزر، پرتو لیزر فرسوده نشده و به تعویض قطعات و نصب ابزار جدید در آن نیازی نخواهد بود.

3-دقت و توانایی دستگاه برش لیزر فلزات در مقایسه با سایر روش هایی همچون برش پلاسماجت بسیار زیاد است.

4-در سایر روش ها و همچنین روش سنتی برش فلزات، به نصب ابزار جدید، تعویض قطعات، نگهداری مداوم و تیز کردن احتیاج است. ولی دستگاه برش لیزر فلزات به نگهداری نیاز ندارد و امکان ساخت شکل های دقیق و با جزئیات عالی در کوتاه ترین زمان ممکن با این دستگاه وجود دارد.

5-به راحتی و با فشردن چندین دکمه دستگاه برش لیزر فلزات می توان اقدام به بهینه سازی اشکال و طرح های مختلف و همچنین تغییر سایز آنها نمود. در واقع، بکارگیری فاکتورهای کنترل عددی در رایانه های این دستگاه، دقت بالا، افزایش سرعت و امکان تنظیم توان خروجی با صرف حداقل انرژی را به همراه خواهد داشت.

6-علاوه بر آن، تنظیم لیزر به آسانی برای ضخامت های مختلف فلزات با صرف انرژی اندک، به علت تنظیم روند خودکار برش صورت می گیرد.

7-دستگاه برش لیزر فلزات، لبه های تمیزتری را به جهت ثبات لیزر در طی فرآیند برش ایجاد می کند که مانع از اعوجاج و تاب برداشتن فلز خواهد شد.

 

دستگاه برش لیزر فلزات چه مزیت هایی دارد؟

 

جمع بندی

همانطوری که در مطالب فوق ذکر شد، مزایای منحصر به فردی را می توان برای دستگاه برش لیزر فلزات قائل شد که می تواند صرفه جویی در زمان و به حداکثر رساندن ظرفیت تولید را به همراه داشته باشد. سیمای شهر به عنوان یکی از شرکت های عرضه کننده انواع دستگاه های چاپ و برش توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شما جهت آگاهی از محصولات این شرکت از قبیل دستگاه چاپ سابلیمیشن، دستگاه سی ان سی و غیره می توانید به سایت آن مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9BKQmsba
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه