یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

توقف رشد قیمت طلا و انواع سکه در بازار

1 سال پیش ( 1401/3/13 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایرنا، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب قیمتی سکه را یک  میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در آخرین معاملات رشد قیمت طلا و انواع سکه متوقف شد و دادوستدها کاهش یافت که پیش بینی می شود قیمت ها در هفته آینده کاهش یابد.

«محمد کشتی آرای» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قیمت انس جهانی طلا یک هزار و ۸۵۵ دلار بود و نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشت.  

توقف رشد قیمت طلا و انواع سکه در بازار

وی افزود: تغییرات نرخ ارز در هفته جاری موجب صعود قیمت طلا شده و رکوردهای جدیدی در یک سال گذشته ثبت شد. قیمت سکه طرح جدید ۷۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۷۲۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: نیم سکه و ربع سکه نسبت به ابتدای هفته ۶۰۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.  

وی بیان کرد: قیمت ارز در هفته گذشته یک هزار و ۱۷۰ تومان افزایش قیمت داشت که این رشد موجب شد قیمت طلا نیز افزایش یابد و هر مثقال طلا به متوسط ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلا ۳۷ هزار تومان افزایش قیمت داشت.  

کشتی آرای اظهار داشت: حباب سکه با  ۳۵۰ هزار تومان افزایش از ۹۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که این افزایش در دو سال اخیر بی سابقه بود.  

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: روز گذشته با توجه به تعطیلات پیش رو روند صعود قیمت در بازار طلا متوقف شد و شاهد کاهش دادوستدها و خرید بودیم. پیش بینی می شود قیمت ها با همین سطح قیمتی باقی بماند و روند کاهش پیش بینی می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ymw0QIbZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه