پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چشمک زدن تلویزیون ال جی یکی از رایج ترین مشکلات در این دستگاه ها می باشد. به طور کلی به نظر می رسد که تلویزیون های مدرن به طور قابل اطمینانی از هرگونه خرابی مصون هستند و می توانند سالها بدون نقص کار کنند. به همین دلیل هنگامی که مشکلاتی در دستگاه ظاهر می شود برای صاحبان آن یک شگفتی ناخوشایند است.

در این مطلب به بررسی دلایل چشمک زدن تلویزیون ال جی و راه حل های آن می پردازیم . تلویزیون های  ال جی به دلیل دارا بودن کیفیت بالا ، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، اما با این حال هنوز هم مشکلات خاص خود را دارند و کارشان به تعمیر و تعمیرگاه می کشد. 

دلایل چشمک زدن تلویزیون ال جی چیست؟

همانطور که گفتیم ، یکی از رایج ترین مشکلاتی که تلویزیون ال جی با آن برخورد می کنند روشن و خاموش شدن دستگاه است، بطوریکه به نظر می رسد دستگاه دوباره خود را کالیبره می کند.

در بیشتر موارد ، مسئله ، خرابی مدار یا منبع تغذیه است. هرچه مدت زمان بیشتری از کارکرد  تلویزیون می گذرد ، به احتمال زیاد متوجه چشمک زدن و سایر علائم خرابی صفحه خواهید شد.

هرچند ، گاهی اوقات ممکن است شما یک حالت تصویر را انتخاب کنید که با اندازه صفحه نمایش شما سازگار نیست.

گاهی تلویزیون ال جی که مدام روشن و خاموش می شود یا با کابل که تصویر را برای تلویزیون ارسال می کند مشکل دارد و یا نیاز به تنظیم مجدد دارند.

در این صورت باید کابل HDMI  آن را بررسی یا تعویض کرد.

اولین راه حل این است که ابتدا دکمه پاور را به مدت ۱۰ ثانیه نگه داشته و دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید. یک ساعت دستگاه را به همان حالت رها کرده و سپس آن را به پریز برق متصل کنید.

معمولاً استفاده از این راه حل ساده باعث برطرف شدن مشکل می شود.

خبر خوب برای افرادی که به دنبال برطرف کردن مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی خود هستند این است که برای این کار به هیچ ابزاری احتیاج نخواهند داشت. در ادامه راه حل های برای برطرف کردن این مشکل آورده شده است که با انجام آنها می توانید مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید.

 

علت چشمک زدن تلویزیون ال جی چیست؟

 

نحوه برطرف کردن مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی

- عیب یابی تنظیمات تلویزیون

قبل از شروع ، ابتدا لازم است نگاهی به تنظیمات تلویزیون خود بیندازید. برای این کار موارد زیر را انجام دهید:

-  در تلویزیون هایی که دارای دکمه تست تصویر هستند کنترل را برداشته و تست تصویر را انجام دهید. در صورتی که در هنگام انجام این آزمایش چشمک زدن متوقف می شود باید گزینه صرفه جویی در انرژی دستگاه خود را بر روی OFF قرار دهید تا مشکل برطرف شود. 

اگر بعد از انجام این روش دستگاه هنوز چشمک می زند باید تنظیمات تصویر را بررسی کنید و در صورت روشن بودن حالت هوشمند تصویر آن را خاموش کنید و تنظیم استاتیک را بر روی آن اعمال کنید.

انجام این کارها به تنهایی باید کافی باشد تا چشمک زدن تلویزیون ال جی شما برطرف شود اما اگر مشکل برطرف نشد به سراغ مرحله بعد بروید.

- اتصالات خود را بررسی کنید.

مسئله دیگری که می تواند باعث چشمک زدن تلویزیون ال جی شود اتصالات کابل است. برای بررسی این مشکل موارد زیر را انجام دهید:

بررسی کنید که آیا اتصالات تلویزیون شما به درستی انجام گرفته است یا خیر؟ در صورتی که دستگاه شما توسط محافظ به برق متصل است آن را مستقیماً به پریز برق متصل کنید. 

در صورتی که مشاهده نمودید کابل HDMI دستگاه شما پاره یا خراب شده است از آنجایی که می تواند باعث چشمک زدن تلویزیون شود باید آن را تعویض کنید. 

اگر پس از انجام موارد فوق تلویزیون شما همچنان چشمک می زند باید برای رفع مشکل از یک تعمیر کار متخصص و با تجربه در این زمینه کمک گرفته و دستگاه خود را برای برطرف شدن مشکل به او بسپارید.

تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی به امداد تی وی بسپارید

امداد تی وی یکی از مراکز با سابقه تعمیر تلویزیون ال جی در تهران است که خدمات خود را در سراسر تهران ارائه می دهد، کافی است با این مرکز تماس بگیرید تا بلافاصله نیروهای ماهر و با تجربه خود را که در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع مدل های تلویزیون ال جی دارای تخصص هستند، به محل مورد نظر شما اعزام کند.

تعمیر تلویزیون ال جی در پونک ، تعمیر تلویزیون ال جی در تهرانسر و سایر مناطق تهران ، در کمترین زمان انجام می شود. 

با امداد تی وی تماس بگیرید.

 ۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲

www.emdadtv.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tlF7gjrV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه