شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب و نقش آن در بهبود کسب و کار

زمانی که صحبت از ساخت و ساز می شود، همه می دانیم که چه پروسه ی پیچیده و سنگینی است. ده ها نفر نیروی انسانی و صدها جور مصالح و متریال ساختمانی به کار می رود تا یک ساختمان تکمیل شود.

گرچه افراد زیادی در حوزه ی صنعت ساختمان سازی مشغول به کار هستند اما همین تعداد بالا به معنای رقابت بیشتر برای کسب مشاغل است. به همین دلیل است که در ساختمان سازی، بحث رقابت بسیار مطرح است و رقبای مختلف تلاش می کنند تا بهترین خدمات خود را ارائه دهند و شغل مورد نظر را به دست بیاورند.

اما صرف نظر از تمام این مسائل، نباید به ابزارهایی که برای رقابت بهتر عرضه شده اند، بی توجه بود.

یکی از بهترین این ابزارها که می تواند تا حد خیلی زیادی به رونق کسب و کارهای ساختمانی کمک کند، بانک اطلاعات ساختمانی است. این بانک ها کارکرد ویژه ای برای تدوین استراتژی بازاریابی دارند و به افراد کمک می کنند تا در این بازار پر چالش و سخت دوام بیاورند و کسب و کار خود را گسترش بدهند.

اما تا چه حد در مورد یک بانک اطلاعات ساختمانی می دانید؟ آیا تا به حال نام بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب را شنیده اید؟ آیا می دانید که تا به حال به چند کسب و کار کمک کرده است که پیشرفت خوبی پیدا کنند؟

در این مقاله از وبسایت سازه یاب می خواهیم در مورد بانک اطلاعات ساختمان صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می توانند نقشی مهم در بهبود کسب و کار شما داشته باشند. اگر در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستید، توصیه می کنیم این متن را تا انتها دنبال کنید.

بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب چیست؟

سازه یاب، یکی از مجموعه هایی است که در حوزه ی جمع آوری اطلاعات و دیتای ساختمانی فعالیت می کند. اما شاید به نظرتان جمع آوری این اطلاعات کاری بیهوده باشد. اما زمانی که با معنا و مفهوم بانک اطلاعاتی آشنا شوید، متوجه خواهید شد که تا چه حد می تواند مفید و موثر واقع شود.

بانک اطلاعات ساختمانی شامل تمام اطلاعاتی است که در مورد یک ساختمان وجود دارد. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

 
·        شماره تماس پیمانکاران: شاید یکی از مهمترین اطلاعاتی که در این بانک های ساختمانی وجود دارد، معرفی شماره سازندگان است. شماره تماس پیمانکاران ساختمان های در حال ساخت تهران می تواند کمک زیادی به بهبود کسب و کار داشته باشد. در واقع با استفاده از این روش می توان به طور مستقیم با این سازندگان در ارتباط بود و تبلیغات خود را انجام داد.

·        آدرس محل پروژه: یکی دیگر از اطلاعات مهمی که در بانک های اطلاعاتی وجود دارد، آدرس محل پروژه ی ساختمانی است. به این ترتیب شما می توانید فیلتر مشخصی برای جستجو داشته باشید. فرض کنید که شما فقط تصمیم دارید که خدمات یا محصولات خود را برای سازندگان منطقه 5 تهران تبلیغ کنید. در چنین شرایطی کافی است آدرس محل پروژه را داشته باشید و به این ترتیب اطلاعات خود را طبقه بندی کنید.

·        مرحله ساخت پروژه: یکی دیگر از اطلاعات کلیدی در بانک های اطلاعات ساختمانی، مرحله ی ساخت پروژه است. در واقع زمانی که شما می دانید که پروژه ی ساختمانی در چه مرحله ای از ساخت قرار دارد، می توانید اوضاع را سنجیده و ببینید که آیا برای بازاریابی مناسب است یا خیر! مثلا اگر فروشنده ی آهن آلات ساختمانی هستید، طبیعی است که باید به دنبال پروژه هایی بروید که در مراحل سفت کاری ساختمان هستید. اینجاست که این اطلاعات به کارتان خواهد آمد.

 
متراژ و مساحت ساختمان: از دیگر اطلاعاتی که در این دیتابیس ها درج می شود، مساحت و متراژ پروژه هاست. گاهی لازم است که شما بدانید که مساحت یک ساختمان چقدر است تا ببینید آیا خدمات شما به درد این پروژه می خورد یا خیر!

 
تمام این اطلاعات و دیتاها باعث می شود که داشتن یک بانک اطلاعات ساختمان برای کسانی که در کار مشاغل ساختمانی هستند بسیار لازم و ضروری باشد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید استراتژی درستی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود داشته باشید و به این ترتیب کسب و کار خودتان را رونق دهید.
در نتیجه توصیه می کنیم برای خریداری یک بانک اطلاعات ساختمانی همین امروز اقدام کنید که فردا دیر است.

بانک اطلاعات ساختمانی چگونه کسب و کارمان را بهبود می دهد؟

در قسمت بالا اشاره کردیم که یک بانک اطلاعات ساختمانی شامل چه اطلاعات و دیتاهایی است. اما سوال اینجاست که این اطلاعات چگونه به کمک ما می آیند و کسب و کارمان را رونق می دهند؟

در برخی از این موارد کاملا مشخص و واضح است که یک بانک اطلاعاتی چگونه می تواند مفید واقع شود. مثلا در مورد شماره تلفن پیمانکاران و سازندگان می توان چنین گفت:

با در اختیار داشتن شماره تلفن این سازندگان می توانید یک پنل پیامکی راه اندازی کنید و تبلیغات خود را به دست بازار هدف برسانید. اصلی ترین نکته ای که در مورد این بانک های اطلاعاتی و شماره های مندرج در آن وجود دارد این است که می توان اطمینان داشت که با بازار هدف خودتان در ارتباط هستید. راه اندازی یک پنل پیامکی کار سخت و دشواری نیست اما یافتن شماره تماس هایی که به طور مستقیم نیازمند خدمات یا محصولات شما هستند و بازار هدف شما محسوب می شوند، کار ساده و آسانی نیست. اما با وجود یک بانک اطلاعات ساختمانی این امر مهیا شده است.

اما یکی دیگر از گزینه هایی که به رونق کسب و کارهای ساختمانی از طریق بانک اطلاعاتی منجر می شود، اطلاع دقیق از مرحله ی ساخت پروژه هاست. خیلی مواقع ممکن است که تبلیغات شما به اصطلاح بیهوده باشد چرا که به سراغ ساختمان هایی رفته اید که مدت هاست دیگر نیازی به خدمات یا محصولات شما ندارند.

مثلا تصور کنید که شما فروشنده آجر و سیمان هستید. معمولا در مراحل سفت کاری ساختمان و همان ابتدای ساخت و ساز به سیمان و آجر نیاز می شود. در صورتی که شما تبلیغات خود را برای ساختمان هایی بفرستید که در این مرحله نیستند و مثلا روند گچ کاری خود را آغاز کرده اند، طبیعی است که تبلیغات شما هدفمند نخواهد بود.

اما با وجود یک بانک اطلاعاتی، می توان به سادگی بازاریابی خود را هدفمند کرد.

در واقع بعید می دانیم که بزرگ ترین شرکت ها و مشاغل ساختمانی هم بدون کمک اطلاعات بتوانند در بازار رقابت باقی بمانند. به همین دلیل است که اگر به کسب و کار ساختمانی خود اهمیت میدهید و تصمیم دارید آن را گسترش دهید، باید خود را به داشتن اطلاعات مجهز کنید و بهترین اطلاعات هم در بانک های اطلاعاتی به دست می آیند.

 

بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب و نقش آن در بهبود کسب و کار

 

سوالات رایج در مورد بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب

 
·        برای خرید بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب باید چکار کنم؟

کافیست سری به وب سایت این مجموعه بزنید و روی دکمه خرید کلیک کنید. بعد از پرداخت مبلغ، می توانید به سادگی از خدمات این دیتابیس بزرگ ساختمانی بهره مند شوید.

·        این بانک اطلاعاتی پنل پیامکی هم دارد؟

بله! شما می توانید از داخل این بانک اطلاعات ساختمانی، پنل پیامکی خود را راه اندازی کنید و به شماره تماس های سازندگان، تبلیغات خود را ارسال کنید.

·        کار کردن با این بانک اطلاعاتی ساده است؟

کار کردن با این بانک اطلاعات ساختمانی بسیار ساده است و تمام بخش های آن به فارسی می باشند. شما برای دسترسی به بخش های مختلف، کافیست فیلتر مربوطه را اعمال کنید.

·        شغل من ساخت استخر، پارکت کف و ...است. آیا این بانک اطلاعاتی به کارم می آید؟

این بانک اطلاعات ساختمانی برای تمام مشاغلی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به ساختمان سازی مربوط هستند مناسب است. شما هر محصول یا خدماتی که مرتبط با ساختمان سازی است را با استفاده از این دیتابیس می توانید ارتقاء بدهید و مشتریان بیشتری به دست آورید.

·        آیا بعد از خرید بانک اطلاعاتی سازه یاب، مشتریان من بیشتر می شوند؟

یادتان نرود که این دیتابیس ساختمانی به عنوان دستیار و همکار شما فعالیت می کند. در نهایت این شما هستید که با شیوه های درست محصول خود را به فروش می رساند. اما یک بانک اطلاعات ساختمانی می تواند اطلاعات ضروری و اولیه جهت بازاریابی درست را در اختیارتان قرار بدهد.

 

بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب و نقش آن در بهبود کسب و کار

 

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که بازار ساخت و ساز، بازاری بی رحم است که بدون دریافت کمک، نمی توان در آن دوام آورد. چه بسیار مشاغل نوپا و تازه کاری که به دلیل بی تجربگی از این بازار کنار گذاشته شدند و نتوانستند مقاومت کنند. به همین دلیل است که استفاده از بانک های اطلاعات ساختمانی می تواند شما را یاری کنید تا رقبا را کنار زده و جای محکمی در این بازار پیدا کنید.

سازه یاب، یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی را در اختیار شما قرار می دهد که همواره آپدیت می شود. هرگز اطلاعات نادرست و تاریخ مصرف گذشته در آن درج نخواهد شد و می توانید به راستی به اطلاعات موجود در این دیتابیس اعتماد کنید.

در نهایت امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را با مزایای بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب آشنا کنیم. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/owFUozdq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه