جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تا به حال شده که به خاطر هزینه سرسام آور سفر، برنامه سفرتان را به تعویق بیندازید یا کلا کنسل کنید؟ شاید بگویید که این سوال پرسیدن ندارد یا مگر از قیمت ها خبر ندارید؟! باید بگوییم که چرا از قیمت ها باخبریم ولی امروز می خواهیم یک ترفند یا بهتر است بگوییم یک مرجع سفر به شما معرفی کنیم تا هزینه سفرتان واقعا نصف شود! دلسرد نشوید، منظورمان قرعه کشی و ... نیست. می خواهیم یک مرجع به شما معرفی کنیم که به دلیل رقابتی بودن قیمت تورها، هزینه سفر شما خیلی به صرفه تر می شود.

با کمتر از 500 تومان 3 روز اقامت خاطره انگیز در مشهد داشته باشید

سفر ارزان نه، سفر ارزان و باکیفیت

احتمالا بارها واژه سفر ارزان را برروی آگهی های خیابانی روی دیوار یا کف زمین و ... دیده باشید. یک ضرب المثل معروف است که می گوید: آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است! تورهای ارزانی که معرفی و تبلیغ آن در کف خیابان یا دیوار باشد، بدون شک کیفیت آنچنانی ندارند. اجازه دهید یک سوال از شما بپرسیم! از بین تورهای زیر کدام را انتخاب می کنید؟

  1. تور ارزانی که برگزار کننده آن یک شرکت متفرقه باشد؛
  2. تور ارزانی که برگزار کننده آن زیر نظر بانک و وزارت گردشگری باشد.

بدون شک انتخاب همه، گزینه دوم است اما احتمالا با خود می گویید که مگر می شود توری با این پشتوانه ارزان باشد!!

بله، سوپر اپلیکیشن تاپ که وابسته به بانک پارسیان و زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، خدمات تور داخلی و خارجی را با کیفیت ایده آل و قیمت بسیار منصفانه به کاربران ارائه می دهد. البته خدمات تاپ در تورهای ارزان و باکیفیت خلاصه نمی شود و با ارائه بیش از 50 سرویس کاربردی مانند کارت به کارت، موجودی، پرداخت قبض و خدمات خودرویی مانند پرداخت خلافی، پرداخت عوارض آزادراهی و ده ها خدمات دیگر در کنار کاربران است.

چرا تاپ سعی بر مدیریت تورهای ارزان دارد؟

برای اینکه منظورمان را از تور ارزان بهتر برسانیم اجازه دهید یکی از تورهای تاپ را معرفی کنیم.

با کمتر از 500 تومان 3 روز اقامت خاطره انگیز در مشهد داشته باشید

تور ریلی مشهد، یکی از تورهای روزانه تاپ است که در اپلیکیشن قرار دارد. مجموع هزینه 3 روز اقامت در هتل 3 ستاره + بلیت رفت و برگشت قطار 490 هزار تومان به ازای هر نفر است. اگر بخواهید خودتان به صورت مجزا برای خرید بلیت قطار و همین هتل اقدام کنید، هزینه نهایی برای شما چند 100 هزار تومانی بیشتر می شود، اما چرا؟

تاپ با هتل ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل (هواپیما، قطار و اتوبوس) تعامل دارد که درصورتی که برای برگزاری تور با آن ها همکاری کند، این ارائه دهندگان هم خدمات خود را با قیمت حداقلی در اختیار تاپ قرار می دهند. همین تعامل باعث می شود که شما به جای پرداخت 800 هزار تومان برای تور 3 روزه مشهد، تقریبا با نصف آن مبلغ همان تور را تجربه کنید

همین تعاملات و اینکه تاپ خدمات خود را بدون واسطه در اختیار کاربران قرار می دهد، دلیل ارزان بودن، رقابتی بودن و باکیفیت بودن تورهای تاپ است. پس در تاپ خیالتان از کیفیت تورهای ارزان و به صرفه راحت باشد.

برای انتخاب این تورهای ارزان و همچنین سایر خدمات گردشگری نظیر بلیت هواپیما، بلیت قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیت اماکن گردشگری، می توانید از طریق سایت تاپ، گوگل پلی و بازار اقدام کنید.

برخی از تورهای جذاب و ارزان تاپ در روزهای آتی

برای استفاده از خدمات تورهای داخلی و خارجی تاپ، از صفحه اول اپلیکیشن آیکون تور را لمس کنید. پس از انتخاب مبداء، مقصد و تاریخ رفت و برگشت تورهای موجود در آن زمان و مقصد به شما نمایش داده می شود. اگر برای مقصد و تاریخ مورد نظر شما توری وجود نداشت می توانید از سایر تورهای موجود استفاده کنید.

با کمتر از 500 تومان 3 روز اقامت خاطره انگیز در مشهد داشته باشید

تور ریلی یزد فقط 390 هزار تومان

یزد شهر بادگیرهاست، اما جدای از بادگیرهای جذاب و زیبا معماری یزد باعث سفر در زمان می شود و شما را به چند صد سال قبل می برد. تاپ در روزهای آتی یکی از ارزان ترین تورهای خود را به مقصد یزد برگزار می کند. 2 شب و 3 روز (چهارم الی هفتم تیر) اقامت در هتل تاریخی قنات چند روزی شما را از هیاهوی شهر دور می کند. هزینه این تور مبلغ باورنکردنی 390 هزار تومان برای هر نفر است. برای رزرو این تور اپلیکیشن تاپ را نصب یا با شماره 02192002318 تماس بگیرید و یا از طریق اپلیکیشن بازار، گوگل پلی و یا سایت تاپ، اپلیکیشن را دانلود کرده، سپس اقدام به خرید کنید.

فراموش نکنید تاپ تنها یک اپلیکیشن خرید تور و بلیت نیست! تاپ یک سوپراپلیکیشن وابسته به بانک پارسیان است که خدماتی همچون، پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت خلافی، کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت قبض و ... را می توان انجام داد.

3 روز اقامت کیش فقط با هزینه رفت و برگشت هواپیما!

2 شب و 3 روز اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا فقط با 1.790.000 تومان. وقتی از سفر ارزان و باکیفیت صحبت می کنیم یعنی برای تور کیش شما فقط هزینه هواپیما را پرداخت می کنید و هزینه اقامت تقریبا برای شما رایگان می شود. برای رزرو این تور در تاریخ 3 الی 5 تیر اپلیکیشن تاپ را نصب یا با شماره 02192002318 تماس بگیرید.

تاپ یک آژانس مسافرتی معتبر در تلفن همراهتان

تاپ با بیش از 50 سرویس کاربردی یک پلیس + 10، یک بانک، یک دفتر سرمایه گزاری و یک آژانس مسافرتی 24 ساعته در تلفن همراه شما است. برای استفاده از خدمات گردشگری تاپ مانند خرید بلیت هواپیما، خرید بلیت اتوبوس، خرید بلیت قطار، رزرو هتل و تور می توانید از بازار، کافه بازار، مایکت و وب سایت تاپ نسخه اندروید تاپ را دانلود کنید. کاربران IOS هم می توانند از وب سایت تاپ نسخه وب اپلیکیشن تاپ را دانلود کنند.

البته ناگفته نماند که برای رزرو آنی تور می توانید با شماره 02192002318 در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vUxbtfZz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه