شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

زیبایی ظاهری همیشه برای انسان ها اهمیت داشته است. در این رابطه، داستان های گوناگونی در سراسر جهان برای یافتن اکسیر جوانی و راز شادابی نقل شده است. به لطف پیشرفت علم و فناوری در سال های اخیر، انسان بیش از هر زمان دیگری به دستیابی به این هدف دیرینه نزدیک شده است. به این منظور، انواع و اقسام روش های جوانسازی به کمک دستگاه ها و مواد و متریال متنوع در دسترس افراد قرار گرفته است. در این مطلب ضمن معرفی جدیدترین روش های جوانسازی، به معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج برای دریافت این خدمات، با کیفیت بالا و هزینه مناسب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مزوتراپی موی سر

موی سر، یکی از مهم ترین فاکتورها در زیبایی افراد به شمار می رود. تاثیر داشته موی زیبا و پرپشت بر جذابیت چهره افراد بر کسی پوشیده نیست. اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله وراتث، استرس، سبک زندگی اشتباه و آلودگی های محیطی، امروز موی سر بسیاری از افراد دچار مشکلات مختلفی شده است. بنابراین مزوتراپی یکی از راه حل های ایده آل برای بازگرداندن سلامت به فولیکول های آسیب دیده و جلوگیری از ریزش مو می باشد. همچنین به کمک این روش، تقویت مو نیز اتفاق می افتد و اگر جلسات مزوتراپی به صورت منظم در یک کلینیک معتبر انجام شود، ضمن حفظ موهای سر، جلوی هزینه های گزاف کاشت مو در آینده گرفته می شود. 

 یکی از بهترین متدها برای جلوگیری از تضعیف موها، مزوتراپی است.

مزوتراپی چطور جلوی ریزش مو را می گیرد؟

همانگونه که اشاره شد، دلایل گوناگونی در تضعیف فولیکول های مو نقش دارند. این فولیکول ها به صورت عادی در یک چرخه رشد و استراحت قرار دارند. وقتی شما به یک کلینیک معتبر مزوتراپی در کرج یا هر شهر دیگری از کشور مراجعه کنید، توسط پزشک متخصص زیبایی مورد معاینه قرار می گیرید. پزشک بر اساس شرایط شما، ممکن است چندین جلسه درمانی را با مواد مغزی مخصوصی که کوکتل مزوتراپی نامیده می شوند، برای شما تجویز کند. آنچه در نهایت سبب اثربخشی این روش و تقویت موهای شما می شود، علاوه بر انتخاب کلینیک معتبر، رعایت تعداد و فاصله زمانی جلسات است. به یاد داشته باشید، برخلاف باور عموم، هیچ روشی به اندازه مزوتراپی در تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن موثر نیست. به ضرب المثل قدیمی پیشگیری بهتر از درمان است همواره توجه داشته باشید تا سختی و هزینه کاشت مو را تجربه نکنید.

انتخاب کلینیک معتبر، مهم ترین فاکتور در گرفتن نتیجه درمان با مزوتراپی است.

جدیدترین روش های جوان سازی پوست و مو 1401

 

تزریق بوتاکس برای جوانسازی

روش دوم و پرطرفدار برای جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است. این روش برگرفته از تاثیری است که سم بوتولیسم بر فلج کردن عضلات دارد. به باور پزشکان زیبایی، در مقیاس کنترل شده، می توان نسبت به تزریق بوتاکس به نواحی خط اخم و پیشانی و چین و چروک اطراف چشم پرداخت. با این کار، عضلات خاصیت حرکتی خود را از دست می دهند. در نتیجه پوست دچار چروک نمی شود. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید، این است که تاثیر بوتاکس موقتی است. به این معنی که در فواصل زمانی خاص که عموماً 6 ماهه است باید تجدید شود. 

بوتاکس به چه نقاطی از صورت تزریق می شود؟

به طور کلی، می توان بوتاکس را برای بخش های مختلف صورت از جمله موارد زیر استفاده نمود:

  • خطوط پیشانی
  • خط اخم بین ابرو
  • خطوط گردن
  • خطوط ریز اطراف بینی
  • چروک های دور چشم
  • خطوط ناشی از مصرف سیگار در اطراف لب
  • خط خنده

کربوکسی تراپی برای لاغری و شادابی پوست

گاز دی اکسید کربن شاید برای تنفس مفید نباشد، اما می تواند پوست شما را کشیده و چربی های موضعی را از بین ببرد. در نتیجه پس از چند جلسه کربوکسی تراپی، شما شاهد بازگشت خاصیت کشسانی پوست خود و همچنین لاغری و تناسب اندام خواهید بود. از جمله مشکلاتی که به کمک کربوکسی تراپی در کرج در کلینیک معتبری چون آپیلنس رفع می شود شامل این موارد می باشد:

  • رفع سلولیت
  • لاغری شکم، پهلو و ران
  • رفع تیرگی پشت پلک
  • رفع گودی چشم
  • رفع ترک های پوستی
  • برطرف کردن جای جوش
  • درمان کردن زخم ، جوش، اسکار، سوختگی
  • رفع تیرگی ناحیه تناسلی
  • رفع چین و چروک دور چشم، دهان و خط لبخند،

این یک روش جالب و نسبتاً قدیمی برای حل این مشکلات است. در این روش به کمک گاز CO2، پوست محل درمان تحریک شده و در نتیجه جریان خون در آن افزایش پیدا می کند. اکسیژن رسانی بیشتر سبب حذف چربی ها در ناحیه موردنظر و شادابی پوست می شود. این کار خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و به ترمیم کلاژن و از بین رفتن رسوبات چربی کمک شایانی می کند.

جدیدترین روش های جوان سازی پوست و مو 1401

فیلر زیر چشم 

فیلر یا پرکننده های چشم برای روشن کردن ناحیه اشک یا ناحیه زیر چشم استفاده می شود. فیلرها این ناحیه را پرتر و روشن تر نشان می دهند. کاهش سایه های زیر چشم می تواند زیبایی شما را دوچندان کند. به خاطر داشته باشید که به دلیل حساسیت این روش، حتما قبل از تزریق فیلر زیر چشم در کرج یا هر شهر دیگر ایران تحقیقات کافی را درباره اعتبار کلینیک موردنظرتان انجام دهید.

تزریق فیلر زیر چشم چطور انجام می شود؟

روش کار تا حدودی بر اساس نوع فیلر مورد استفاده متفاوت است. اولین قدم شما یک مشاوره قبل از درمان خواهد بود. در کلینیک زیبایی معتبر مانند آپیلنس، شما ابتدا در مورد وضعیت خود توضیح خواهید داد و به همراه پزشک معالج در مورد راه حل مناسب شما تصمیم گیری خواهد شد. در این زمان، پزشک شما را از طریق روند و روند بهبودی نیز راهنمایی می کند. 

چه کسانی کاندیدای مناسب تزریق فیلر چشم اند؟

تاریکی ناحیه پارگی اغلب ژنتیکی است، اما تعدادی از مسائل دیگر نیز می تواند باعث آن شود، مانند:

  • افراد سالخورده
  • افراد با الگوهای خواب ضعیف
  • کسانی که دجار کم آبی بدن هستند
  • افراد با رنگدانه بیش از حد
  • اشخاص با رگ های خونی قابل مشاهده
  • فیلرهای زیر چشم برای افرادی که گودی های تیره زیر چشم ناشی از ژنتیک یا افزایش سن دارند مؤثر است.

آیا تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

بسیاری از افراد در طول عمل فیلر زیر چشم عملاً هیچ دردی احساس نمی کنند. برخی گزارش می دهند که احساس سوزش خفیف دارند. با تزریق فیلر، احساس فشار یا تورم وجود خواهد داشت. اگرچه سوزن تزریق دقیقاً در کنار چشم قرار نمی گیرد، اما از نظر روانی ممکن است احساس کنید که سوزن به چشم شما نزدیک می شود، ناراحت کننده باشد. کل این درمان بین ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

میکرودرم برای حذف چین و چروک

یکی از متدهای جذاب جوانسازی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم، میکرودرم نام دارد. این روش بررفع چین و چروک به وسیله دستگاه تمرکز دارد. اولین بار این درمان در کشور ایتالیا در سال ۱۹۸۵ انجام شد. از آن زمان به این طرف، استفاده از میکرودرم در تمام نقاط دنیا به روشی محبوب برای جوانسازی تبدیل شده است. به کمک این روش، سلول های مرده از سطح پوست پاک سازی می شوند. این کار بدون هیچگونه تداخل شیمیایی و به صورت غیرتهاجمی صورت می پذیرد.

جدیدترین روش های جوان سازی پوست و مو 1401

 

کاربردهای میکرودرم

امروزه خدماتی که در آپیلنس، بهترین کلینیک میکرودرم کرج ارائه می شود، شامل موارد ذیل می باشد: 

  • رفع لکه های ناشی از آفتاب سوختگی
  • روشن شدن پوست و رفع تیرگی ها
  • از بین بردن جای جوش و زخم
  • کنترل ترشح غدد چربی
  • افزایش خون رسانی به پوست
  • لیفت کردن پوست
  • اصلاح خط گردن، اصلاح وضعیت پوست زانو و …

چطور بهترین کلینیک جوانسازی را انتخاب کنیم؟

همانطور که در ابتدا این مطلب اشاره نمودیم، جوانسازی دارای انواع و اقسام روش ها است. با توجه به استقبال زیاد افراد علی الخصوص بانوان گرامی از این خدمات، آنچه که بیش از بقیه حائز اهمیت است، انجام تحقیق و بررسی درباره اعتبار کلینیک یا مرکزی است که برای زببایی به آن مراجعه می کنید. برای اینکه تجربه خوبی داشته باشید، قبل از هر اقدام، به وبسایت یا شبکه های اجتماعی آن مرکز مراجعه کنید و رضایت مشتریان و نمونه کارهای قبلی را بررسی کنید. پس از آن قیمت و تعداد جلسات اعلامی را بررسی نموده و در نهایت از بهداشتی بودن و وجود مجوزها و تاییدیه های بهداشتی در محل کلینیک اطمینان حاصل کنید. در این صورت می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر، فقط روی زیباتر شدن خود تمرکز کنید.

بهترین کلینیک جوانسازی در کرج

در پایان، خوب است بدانید که تمام خدمات معرفی شده در این مقاله، با بهترین کیفیت در کلینیک زیبایی آپیلنس در یک محیط کاملاً بهداشتی، توسط پزشکان متخصص زیبایی به شما عزیزان ارائه می شود. این مرکز با داشتن جدیدترین دستگاه های لاغری، میکرودرم و هیدرودرم، جوانسازی، اولتراکویتیشن، لیزر موهای زائد، لیفت و تزریق فیلر و بوتاکس آماده ارائه خدمات به شما می باشد. شما زیباجویان گرامی می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۱۲۳۶۳۵۷۰۰ و ۰۲۶۳۴۴۰۹۹۲۱ نسبت به دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت آنلاین برای انجام خدمات مورد نظرتان اقدام نمایید. این مرکز زیبایی در کرج، دهقان ویلای دوم، خیابان نیاکی، روبروی دبیرستان سایپا، پلاک 3 واقع شده است و همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19 عصر، پذیرای شما زیباجویان گرامی می باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Vi9HYggU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه