جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید آنتی اسکالانت آویستا

1 سال پیش ( 1401/4/22 )
 

آنتی اسکالانت آویستا تاثیر بسیار مطلوبی برای جلوگیری از ایجاد رسوب در لایه های ممبران RO دارد. با به کارگیری آنتی اسکالانت های آویستا در دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانید از بروز بسیاری از مشکلات مثل کوتاه شدن طول عمر ممبران جلوگیری کنید. این موضوع در کاهش هزینه های عملیاتی سیستم هم تا حد زیادی تاثیر گذار است و باعث شده تا این آنتی اسکالانت به صورت گسترده ای در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار بگیرد.

آنتی اسکالانت آویستا (Avista) بر اساس ترکیبات، دارای استانداردهای بین المللی NSF می باشد و می تواند در سیستم های تصفیه آب آشامیدنی مورد استفاده قرار بگیرد.

 آنتی اسکالانت های آویستا دارای تنوع بالایی از نظر مشخصات فنی هستند، در صورت نیاز برای خرید آنتی اسکالانت های آویستا باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چه عواملی می توانند باعث آسان شدن روند خرید آنتی اسکالانت شوند؟ چطور می توانم آنتی اسکالانت آویستای اصل خریداری کنم؟

مواردی که گفته شد پرسش های رایج در مورد خرید آنتی اسکالانت های آویستا می باشند، در ادامه مطلب نکاتی را مورد بررسی قرار می دهیم که توجه به آنها برای خرید آنتی اسکالانت آویستا اهمیت زیادی دارد.

 

مهم ترین نکات برای خرید آنتی اسکالانت آویستا

 خرید آنتی اسکالانت آویستا

برخی از مهم ترین پارامترهایی که باید برای خرید آنتی اسکالانت آویستا به آنها توجه کنید موارد زیر هستند:

1- اصالت کالا: تنها آنتی اسکالانت آویستای اصل می تواند عملکرد مطلوبی در جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران داشته باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید، اصالت کالا را به دقت مورد بررسی قرار دهید. خرید و استفاده از آنتی اسکالانت تقلبی و بی کیفیت می تواند باعث وارد شدن آسیب های جدی به ساختار ممبران ها و البته دستگاه تصفیه آب صنعتی شود. این موضوع می تواند باعث توقف عملکرد سیستم هم شود. بر این اساس حتما کیفیت محصول را برای خرید مورد توجه قرار دهید.

2- مشخصات فنی: در مشخصات فنی آنتی اسکالانت ها عوامل موثر در عملکرد آنها بررسی می شود و بر همین اساس توجه به مشخصات فنی اهمیت زیادی دارد. مهم ترین عواملی را که باید در مشخصات فنی بررسی کنید شامل وزن مخصوص، PH و... می شوند. مدل های مختلف آنتی اسکالانت ها بر اساس مشخصات فنی تفاوت زیادی دارند، قبل از خرید آنتی اسکالانت آویستا، مشخصات را بررسی کرده و مطمئن شوید بهترین محصول برای کاربرد مورد نظر شماست.

3- خرید از فروشگاه معتبر: فروشگاه های معتبر ارائه دهنده محصولات اصل و با سطح کیفی بالا می باشند. در کنار این خرید کالا از فروشگاهی که امکان دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان را برای شما فراهم کرده است اهمیت زیادی دارد.

4- بررسی اطلاعات عنوان شده: به همراه آنتی اسکالانت های آویستا، اطلاعات مربوط به استفاده و نگهداری این ماده شیمیایی ارائه می شود که توجه به آنها حائز اهمیت می باشد. قبل از خرید محصول بهتر است اطلاعات مربوط به آن را به دقت بررسی کنید، این موضوع می تواند در عملکرد آنتی اسکالانت تا حد زیادی تاثیر گذار باشد.

به طور کلی روند خرید آنتی اسکالانت  های آویستا به صورتی است که باید مشخصات دستگاه های تصفیه آب صنعتی و آنالیز آب ورودی را به کارشناسان تحویل دهید تا بتوانند بهترین مدل آنتی اسکالانت آویستا را به شما پیشنهاد کنند. در ادامه باید مشخصات فنی را بررسی کنید و مطمئن شوید آنتی اسکالانت پیشنهاد شده برای شما مناسب است. در نهایت اصالت کالا را بررسی کرده و بهترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید.

 

مزیت های استفاده از آنتی اسکالانت آویستا (Avista)

 خرید آنتی اسکالانت آویستا

 موارد زیر از مهم ترین مزیت هایی هستند که استفاده از آنتی اسکالانت آویستا به دنبال دارد:

  • داشتن عملکرد مطلوب برای کنترل رسوب های کربنات کلسیم و سولفات کلسیم در ممبران ها
  • تاثیر مطلوب در کنترل رسوبات سیلیکا
  • قابل استفاده برای انواع ممبران های پلی آمید و سلولز استات
  • تاثیر مطلوب در افزایش طول عمر و کاهش هزینه های عملیاتی سیستم
  • کاهش تعداد دفعات شستشوی ممبران
  • بهترین تاثیر حتی با دوز تزریقی کم
  • مناسب برای انواع PH های آب خام ورودی
  • قابل استفاده برای سیستم های RO، UF، نانوفیلتراسیون، دستگاه های تصفیه آب دریا، بویلرها، دیگ های بخار و برج های خنک کننده
  •  

قیمت آنتی اسکالانت آویستا

 خرید آنتی اسکالانت آویستا

قیمت آنتی اسکالانت ها به دلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت ارز، تعیین شده نیست. بر همین اساس در صورت تمایل برای خرید آنتی اسکالانت و نیاز به اطلاع از قیمت باید با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان می توانند لیست قیمت آنتی اسکالانت را به صورت روزانه در اختیار شما قرار دهند.

توجه داشته باشید که برای خرید آنتی اسکالانت آویستا حتما باید اصالت و سطح کیفی را مورد توجه قرار دهید. هرگز نباید قیمت آنتی اسکالانت را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر گرفت. با این حال با خرید از فروشگاه های معتبر می توانید از مناسب بودن قیمت آنتی اسکالانت آویستا اطمینان پیدا کنید.

 

اطلاعات مهم در مورد آنتی اسکالانت های آویستا

 

مهم ترین عواملی که اطلاع از آنها برای خرید آنتی اسکالانت آویستا (Avista) اهمیت زیادی دارد شامل موارد زیر می شوند:

1- آنتی اسکالانت های آویستا در بسته بندی های 25 و 230 کیلوگرمی ارائه می شوند.

2- محل تزریق آنتی اسکالانت آویستا در سیستم، قبل از ممبران و فیلترهای میکرونی می باشد.

3- برای رقیق سازی آنتی اسکالانت حتما از آب تصفیه شده استفاده کنید.

4- در صورت تمایل برای محاسبه دوز تزریق آنتی اسکالانت های آویستا باید عواملی مثل آنالیز آب ورودی، میزان جریان ورودی، میزان TDS آب ورودی، دما و PH در نظر گرفته شود. برای تعیین دوز تزریق آنتی اسکالانت Avista می توانید از افراد متخصص و کارشناسان مشاوره بگیرید.

5- برای استفاده از آنتی اسکالانت حتما نکاتی را که در اطلاعات محصول عنوان می شود رعایت کنید. برای مثال تا حد زیادی حائز اهمیت است که در هنگام تزریق آنتی اسکالانت از دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

6- محیط و ظرف آنتی اسکالانت باید کاملا مناسب باشد تا مشکلی در ساختار آن بروز نکند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uGfyaxRy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه