جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

در این قسمت می خواهیم از انواع محصولات فروشگاه خود از جمله روغن هیدرولیک پارس بابک و انواع دیگر محصولات مثل واسکازین ۱۴۰ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا به آسانی می توانید به خرید روغن هیدرولیک و روغن واسکازین بپردازید پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ویژگی های روغن هیدرولیک پارس بابک:

این روغن صنعتی به دلیل داشتن ویژگی هایی مثل روانکاری عالی سیستم های هیدرولیکی مورد توجه انواع صنعتگران و مشتریان واقع شده که دارای مزایایی میباشد که در ادامه می خواهیم به آنها بپردازیم.

یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول کیفیت بالای آن و توانایی روانکاری قدرتمند این محصول می باشد که باعث فروش گسترده آن در بازار شده است.

استفاده از این روغن صنعتی در صنعت میشه برای سیستم های هیدرولیک و گردشی بدون نیاز به مواد افزودنی ضد سایش می باشد همچنین میتوان از آن برای روانکاری جعبه دنده های بسته جعبه لنگ انواع کمپرسور و یاتاقان های ضد اصطحکاک استفاده کرد همچنین بسیاری از مشتریان ما برای جلوگیری از تشکیل کف پایی دار از این محصول استفاده کردند و نتیجه بی نظیری را از این محصول گرفتند.

روغن هیدرولیک پارس بابک به دلیل این که از یک شرکت ایرانی تولید و عرضه می شود قیمت مناسب تری نسبت به برندهای خارجی داشته و در کنار قیمت مناسب کیفیت خوبی را ارائه می دهد.

قیمت خرید روغن هیدرولیک پارس بابک و انواع واسکازین 140

خرید روغن هیدرولیک

شما برای خرید و فروش انواع روغن های هیدرولیک پارس بابک می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت ما از تمامی اطلاعات از جمله قیمت این محصولات و ویژگی های انواع آنها مطلع شوید همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما از طریق شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در ارتباط باشید.

قیمت خرید روغن هیدرولیک پارس بابک و انواع واسکازین 140

ویژگی های واسکازین ۱۴۰

واسکازین ها انواع روغن های صنعتی هستند که برای جعبه دنده صنعتی استفاده می شود و امروزه در صنعت های مدرن و قدیمی مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار گرفته اند همچنین وجود این روغن ها در خودرو بسیار دارای اهمیت می باشد که در گیربکس و دیفرانسیل خودرو کاربرد دارد البته ویژگی های این محصول صنعتی با روغن موتور متفاوت است و از مواد افزودنی بسیار با کیفیتی تولید شده است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این روغن های صنعتی خاصیت فشار پذیری عالی آنها بوده که در اثر گیربکس های صنعتی به کار میرود استفاده از این محصول سال که درد دنده های سنگین شامل دنده های مارپیچ و یاتاقان های ساده نیز دیده می شود زیرا این روغن صنعتی علاوه بر تحمل فشار از حفاظت بالا در برابر فرسایش برخوردار است.

این محصول به دلیل کیفیت و تنوع بسیار زیادی که دارد مورد توجه انواع صنعتگران بزرگ قرار گرفته است.

قیمت خرید روغن هیدرولیک پارس بابک و انواع واسکازین 140

درباره ی ما

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به خرید و فروش انواع این محصولات و انواع محصولات دیگر از جمله خرید و فروش انواع روغن های صنعتی بهران و انواع روغن های صنعتی پارس بابک هستید و می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع این محصولات با ما در ارتباط باشید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yqRtFP0K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه