پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی یا سایت ساز

1 سال پیش ( 1401/5/19 )
 

طراحی سایت اشکان وب

از با اهمیت ترین عوامل در افزایش بازدید سایت و بالابردن تعداد بازدیدکنندگان هدف، طراحی وب سایت مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجو گوگل بینگ است. اگر وب سایت شما با آخرین متد برنامه نویسی و بر طبق توصیه های بهبود سئو طراحی شده است. شانس سایت برای کسب رتبه اولین صفحه در موتورهای جستجو گوگل افزایش می یابد. ما در اشکان وب این قابلیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا قابلیت داشتن سهمی از بازار عظیم کب و کار آنلاین را به دست آورند.

طراحی یا سایت ساز

دیزان سایت یکی از نیازهای مهم کسب و کار امروزه است معروف معتبر شدن برند و کسب کاربران فروش خدمات تازه یکی از بهترین قابلیت های ویژگی های طراحی سایت در تهران می باشد. مجموعه طراحی سایت اشکان وب با امکانات کارشناسان با سابقه دز رشته it در بطور ساده روند کار را شرح میدهند و هزینه نیز در روند کار دریافت میگردد.

در هر پروژه تحویل سایت در صفه کاری خود باید طراحی سایت مناسبی متفاوت انجام شود برای این کار باید به محصولات یا خدماتی که می خواهید به صورت آنلاین ارائه دهید توجه کنید و سپس سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید یا طراحی سایت سفارشی را سفارش دهید. هر سایت تحویل داده شده نسب به قیمت آن باید قابلیت سفارشی سازی تغییرات را داشته باشد.

وبسایت فروشگاهی

این وب سایت ها برای خرید آنلاین طراحی شده اند که کاربران می توانند کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده، از طریق درگاه های امن واسط و غیر واسط مستقیم آن را انتخاب و پرداخت کنند و محصول را درب منزل دریافت کنند. هر فروشگاهی می تواند بنا به نیاز خود امکاناتی را اضافه یا کاهش دهد و قیمت طراحی سایت فروشگاهی به این ویژگی ها بستگی دارد.

وبسایت خدماتی

یکی دیگر از انواع بسیار محبوب وب وب سایت ارائه خدمات با گذاشتن شماره تماس است این خدمات می تواند در هر زمینه ای باشد از تاکسی آنلاین و نصب داربست فلزس تا خدمات تولید محتوا آموزشگاه.

این روزها بیشتر افراد خدمات مورد نظر خود را در اینترنت و بین سایت ها جستجو می کنند طراحی وب سایت برای خدمات به شما این امکان را می دهد که خدماتی را که ارائه می دهید به طور کامل و شفاف بیان کنید و همچنین نمونه های عمومی کار را نشان دهید.

وبسایت شرکتی

شرکت خدماتی فروش عمده و یا جهت معرفی برند برای خدمات خود باید یک وب سایت شرکتی با صفحات مناسب و متعارف طراحی کنند تا کاربران گمراه نشوند و بتوانند آنچه را که نیاز دارند را دست اول ببینند هنگام طراحی وب سایت برای یک شرکت، تعداد صفحات معمولا کم است و صفحات بر اساس تعداد خدمات وجود دارد.

ممکن است در طراحی سایت در کرج شرکت امکانات موارد گوناگونی در نظر گرفته شده باشد می تواند یک منو بلاگ داشته باشد یا ممکن است صفحات گوناگونی برای ارائه خدمات داشته باشند مشتریان می توانند با قرار دادن کامنت خواندن کامنت های مثبت و منفی تعامل کنند سایت شرکتی برای قرار دادن شماره های تماس و آدرس و نوع همکاری سابقه آنها مهم می باشد.

طراحی یا سایت ساز

گاهی اوقات لازم است یک وب سایت خلاقانه گرافیکی خاص در باز شدن منو ها و با ویژگی هایی طراحی کنید که در سایت های دیگر مشاهده نمی کنید اگر طراحی سایت شما انحصاری کد زنی باشد این سایت متفاوت حرفه ای تر از دیگر طراحی ها خواهد بود و دارای ویژگی هایی خواهد بود که به ندرت در سایت های دیگر دیده می شود.

البته نکته مهم قبل تصمیم گیری که بکاربردن جلوه های گرافیکی زیاد بسیار وقت گیر و تیم هزینه بالا میخواهد قبل از اقدام به طراحی سایت از تعادل بین جنبه های مختلف اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کسب و کار شما به این نوع وب سایت نیاز دارد.

ساخت پورتال برای اورگان ها سازمان ها خصوصی طراحی وب سایت باید با استفاده از امکانات پورتال انجام شود هر فردی با نام کاربری و رمز عبور وارد پورتال می شود هرکدام دسترسی متفاوتی دارند و می توانند اطلاعات خاصی را دریافت کنند با پورتال آنلاین مدیریت داده ها و کاربران آسان تر است.

معمولاً برای دسترسی بهتر کاربران یا فروشندگان از سیستم های فروشگاهی چند گیت استفاده می شود. همچنین خود پرتال به انواع گوناگونی از جمله پرتال های دانشگاهی بیمارستانی سازمانی بخش میگردد.

وبسایت معرفی

تک صفحه سایت هایی که فقط یک صفحه دارند تمامی اطلاعات با اسکرول از بالا به پایین نمایش داده می شود. در نوع طراحی وب سایت بهتر از برای زمینه های مثل شرح دادن معرفی شرکت شخص مثل مشخصات پزشک ارائه اپلیکیشن یا نرم افزار یا برند مورد استفاده قرار می گیرد. مسائل بزرگتر در مورد طراحی سایت معرفی قابل مانور دادن نیست ارزان بودن برای تحویل و سئو بسیار عالی است.

وبسایت شخصی سایت های شخصی سایت های مرتبط با یک فرد مدیر عامل هستند یا فردی که به تنهایی کار میکند علاوه بر ایجاد بیوگرافی و تبلیغ خود شخص در سایت، کار تخصصی حرفه خود را که در آن فعالیت می کند نیز اعلام می شود. علاوه بر این، افراد می توانند مقالات مطالب خود را در سایت منتشر کنند. است و هرکسی که کسب و کار خاصی دارد و نیاز به شناخت افراد دارد باید طراحی وب سایت را در دستور کار خود قرار دهد.

وبسایت آموزشی

طراحی وب سایت آموزشی تمرکز را بر جذب دانش آموزان دانشجویان یا فروش دورهای آموزشی ویدئویی یا عیین وقت کلاس خصوصی گذاشته است سایت های آموزشی باید قسمت وبلاگ نویسی و مقالات خوبی داشته باشند زیرا پر استفاده ترین قسمت سایت همین بخش وبلاگ است. معمولا سایت های آموزشی ورودی خود را از طریق سئو خوب مقاله مقالات دریافت می کنند و کاربران را به صفحات فروش دوره هدایت می کنند.

باید دقیقا مشخص کنید که چه چیزی می خواهید به عنوان مثال آیا می خواهید سایت شما امکان برگزاری دوره های آنلاین را داشته باشد زیرا این موارد می تواند بر زمان و هزینه طراحی سایت فروشگاهی شما اثر بگذارد کاربیشتر زمان هزینه بیشتر میخواهد.

طراحی یا سایت ساز

وبسایت خبری

طراحی وب سایت خبری یک راه بسیار سودمند برای انتشار رپورتاژ در کنار اخبار است اکثر مردم هنوز هم وب سایت های خبری را منبع اصلی اخبار می دانند و شما می توانید با طراحی این وب سایت ها کسب درآمد کنید.

سفارشی CMS

آیا یک سایت سفارشی مناسب یا یک CMS سوالی که کارفرمایان اغلب از ما می پرسند این است که ما نمی دانیم چه نوع طراحی وب سایتی برای ما مناسب است طراحی سفارشی یا طراحی وب سایت وردپرس به معنی سایت های نیمه سفارشی CMS است.

به طور کلی سه فاکتور وجود دارد که پیش از ارائه کار باید صورت بگیرد این سه عامل عبارتند از بودجه نیاز مقیاس پذیری و بینش شما که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نخستین و مهمترین چیزی که باید قبل از پروژه طراحی وب سایت مطلع باشید اینه که واضح چه چیزی از وب سایت خود در آینده انتظار دارید.

اگر می خواهید فروشگاه آنلاین شما مانند سایر فروشگاه هایی باشد که می بینید یعنی دارای بخش های فروشگاه سبد خرید و محصول به همراه ویژگی های محصول، تخفیف ها، تخفیف های زمان دار کوپن ها و غیره باشد یک طراحی وب سایت نیمه سفارشی با استفاده از وردپرس اوپن کارت پرستاشاپ مجنتو هر CMS دیگری می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

اما اگر متد خاصی در نظر دارید که سایتی که تحویل میگیرید دارای بر موارد بیشتر امکان حراج محصولات توسط کاربر، پیشنهادات کاربر انواع روش های حمل نسبت به شهر فروشندگان متعدد را نیز دارد، باید به سراغ وب سایت سفارشی بروید که سریع تر از اب دربیاید .

نکته بعدی که در احداث شروع کد نویسی سایت باید به آن توجه کنید هزینه ای که برای کد زنی سایت اختصاصی می دهید، معلومه طراحی سایت صفر تا صد کدزنی به صورت انحصاری و برای شما هزینه بیشتری دارد و تحویل پروژه نیز زمان بیشتری می برد.

ولی سایتی که با کمی تغییر ناشی از وردپرس باشد چون به روش خاصی کدگذاری نشده اند و فقط برای شما سفارشی شده اند هزینه کمتری دارند و سریعتر راه اندازی می شوند در آینده هم میتواند هر کسی تغییری در آن ایجاد کند.

آینده نگری و توسعه پذیری در نهایت باید در مورد فرآیندی که می خواهید انجام دهید و اینکه آیا به تغییر ساختاری نیاز دارید یا خیر فکر کنید اگر تصمیم دارید سایت خود را با CMS طراحی کنید باید در نظر داشته باشید که آیا انتظارات و دیدگاه هایی دارید که باید کل ساختار سایت خود را تغییر دهید و یک وب سایت جدید ایجاد کنید. 

بینش و مقیاس پذیری مسائلی فراتر از نیازهای فعلی شما هستند در این مرحله باید انتظارات و نیازهای بلند مدت خود بعد از رشد کسب و کار شما را نیز در نظر بگیرید تا در مراحل بعدی طراحی وب سایت قابل اجرا باشند. با همین پلتفرم های نیمه کاره می توان بسیاری از نیازها را برطرف کرد مگر اینکه نیاز زیاد باشد و طراحی سایت باید از ابتدا تغییر کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PlYbiV3w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه