سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

حتماً تا به حال اصلاح "کچل مو فرفری" را شنیده اید؛ دو ویژگی که کنار هم قرار گرفتن آن ها ممکن نیست. اما آیا شیرآلات ساختمانی و بهداشتی نمی تواند کچل موفرفری، یعنی هم ارزان و هم با کیفیت، باشد؟ اتفاقا پاسخ به این سوال مثبت است و قیمت شیرآلات اهرمی ارزان لزوماً نشان دهنده کیفیت آن نیست! شیرآلات ارزان قیمت، در صورت استاندارد بودن، می تواند همان کچل موفرفری نایاب مورد بحث ما باشد! در این مقاله به ویژگی های شیرآلات استاندارد ارزان پرداخته و در نهایت دو مدل شیرآلات ارزان ایرانی و تولید کننده آن ها معرفی شده است.

آیا شیرآلات ارزان با کیفیت همان کچل موفرفری است؟!

تنوع قیمت شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در انواع قیمت ها به بازار عرضه می شود. تنوع قیمت شیرآلات با اینکه دست خریداران را در پیدا کردن شیرآلات مورد نظر و مطابق با بودجه تعیین شده باز می گذارد، ممکن است باعث سردرگمی نیز بشود. در هر رِنج قیمت شیرآلات بهداشتی از شیرآلات لوکس تا شیرآلات ارزان قیمت مدل های بسیار متنوعی با کیفیت های متفاوت وجود دارد که انتخاب از میان آن ها ممکن است کمی پیچیدگی داشته باشد. در صورتی که فاکتورهای صحیح تعیین کننده کیفیت شیرآلات ساختمانی را بشناسید، ریسک انتخاب نادرست کاهش پیدا می کند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

قیمت شیرآلات ارزان

زمانی که کلمه ارزان به عنوان صفت در زمان خرید مورد استفاده قرار می گیرد، ترس از بی کیفیت بودن جنس مورد نظر ما نیز شروع به جنبیدن می کند؛ خصوصاً اگر کالای انتخاب شده جنبه های فنی داشته باشد و یا عمر استفاده از آن طولانی تر از کالاهای مصرفی باشد. شیرآلات ساختمانی یکی از کالاهایی است که در زمانه بدون ثبات اقتصادی ما از نظر قیمت نوسان زیادی دارد. به همین دلیل قیمت شیرآلات اهرمی ارزان نیز مورد توجه کاربران قرار می گیرد تا شیرآلات بهداشتی با بهترین قیمت و به صورت اقتصادی خریداری شود. نکته ای که اغلب فراموش می شود این است که قیمت شیرآلات اهرمی ارزان ارتباط مستقیم با کیفیت آن ندارد. به عبارتی دیگر شیرآلات ارزان قیمت می تواند کیفیت بالایی داشته باشد. اما این نکته نیز تا مرز مشخصی از قیمت شیرآلات ارزان صدق می کند.

قیمت شیرآلات ارزان مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است؛ اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

آیا شیرآلات ارزان با کیفیت همان کچل موفرفری است؟!

ویژگی های بهترین شیرآلات ارزان (با کیفیت و استاندارد)

اگر شیرآلات ارزان قیمت مورد نظر شما برخی ویژگی ها مانند گارانتی، جنس استاندارد و برند معتبر را داشته باشد، به احتمال زیاد استاندارد و با کیفیت است. در ادامه این ویژگی ها بررسی شده اند:

گارانتی

گارانتی شیرالات، چه شیرآلات ارزان و چه لوکس، یکی از معیارهای کیفیت است. حتی اگر چنین نیز نباشد، در صورت بروز اشکال در شیرآلاتی که تحت پوشش گارانتی است، نیازی به پرداخت هزینه جهت تعمیر نخواهید داشت. با اینکه همه ایرادات شیرآلات ممکن است مشمول گارانتی نشود، اما گارانتی حداقل نشان می دهد که تولیدکننده کیفیت کار خود را تا حد مطلوبی قبول دارد.

جنس استاندارد

مناسب ترین ماده اولیه برای تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی آلیاژ برنج است. بهترین شمش برنج باید ۵۸ تا ۶۰% مس، زیر ۲.۵% سرب و حدود ۳۸% روی داشته باشد و مقداری ناخالصی که اجتناب ناپذیر است. در بازار انواع شیرآلات پلاستیکی، سربی و ... وجود دارند که ممکن است وزن آن ها از وزن شیرآلات برنجی سنگین تر باشد، اما کاملا غیر استاندارد و بی کیفیت باشند. پس به جای تمرکز بر روی وزن که عاملی گمراه کننده است بهتر است جنس شیرآلات ارزان بررسی کنید.

برند معتبر

یکی دیگر از نشانه های شیرآلات ارزان استاندارد تولیدکننده معتبر است. معمولاً تولیدکننده های قدیمی و معتبر، اصالت و اعتبار خود را بابت تولید شیرآلات ارزان قیمت بی کیفیت به خطر نمی اندازند. قیمت شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای خوشنام معمولاً منطقی است و حداقل هزینه های تولید محصول باکیفیت را پوشش می دهد. می توانید از قیمت محصولات این برندها برای تعیین مرز کمینه قیمت شیرآلات اهرمی ارزان مورد نظر خود استفاده نمایید.

آیا شیرآلات ارزان با کیفیت همان کچل موفرفری است؟!

شیرآلات کاویان و ست های جدید شانا و آراز

یکی از برندهای خوشنام و خلاق در زمینه طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شیرآلات کاویان هم افزا است. بیشتر محصولات این شرکت، حتی انواع شیرآلات ارزان کاویان، غیرکپی و منحصر به فرد است. از جمله این مدل ها می توان ست شیرآلات شانا را نام برد. این ست در سال 1400 طراحی و تولید شد و طرح خاص آن از ادغام زوایای تیز و منحنی های ملایم شکل گرفته است. دیگر ست ارزان شیرآلات کاویان که در سال 1401 تولید و در 22 امین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رونمایی شد ست شیرآلات آراز است. مدل آراز با وجود قیمت اقتصادی خود، طرح مدرن و ارگونومی بالایی دارد. شیرآلات کاویان محصولات ارزان و انحصاری دیگری مانند ست شیرآلات میشکا و تیدا را نیز در سبد محصولات خود دارد. اگر قصد خرید شیرآلات اهرمی ارزان قیمت دارید حتماً سری به فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KgxvtZn8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه