سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کابرد نایلون شیرینگ ممکن است برای خیلی از شما آشنا نباشد. در همین راستا مجموعه دریا پلاستیک تلاش نموده با گردآوری این مقاله بتوانند شما را بیشتر با ویژگی های نایلون شیرینگ آشنا سازند. شیرینگ یا شیرینک Shrink از نظر لغوی به معنای کشیده شدن و یا جمع شوندگی می باشد و به همین دلیل از مزایای این محصول برای امور بسته بندی بهره گرفته می شود. علت استقبال از تولید و فروش نایلون شیرینگ، به دلیل ویژگی های شاخص این نوع پلاستیک می باشد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به آن می پردازیم. پلاستیک شیرینگ در مجاورت دمای میان 160 الی 220 درجه سانتی گراد، تغییر حالت می دهد. دارای قابلیت چسبندگی است و به همین دلیل بسته بندی وکیوم مانند را فراهم می آورد. فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی در ضخامت متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب صاحبان مشاغل در صورت نیاز به تهیۀ پلاستیک مناسب برای بسته بندی محصولات می توانند از مزایای نایلون شیرینگ بهره گیرند.

نایلون شیرینگ در چه مواردی کاربرد دارد. : مجموعه دریا پلاستیک

مشخصات فنی تولید نایلون شیرینگ

تولید نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می پذیرد چون متناسب با نیاز مشتریان، تولید کنندگان تلاش می کنند محصولاتی با کیفیت و کاربردی تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. همانطور که می دانید در صنایع مختلف، شاهد تولید محصولاتی در ابعاد و وزن متفاوت هستیم و این مسئله باعث تغییرات پارامترهای ابعاد و ضخامت در تولید نایلون شیرینگ می شود. بدین ترتیب صنایع مختلف بر اساس محصولاتی که دارند، می توانند رول پلاستیک شیرینگ را در ابعاد متفاوت به صورت تک لایه و یا چند لایه خریداری نمایند.

معمولاً میزان عرض رول نایلون شیرینگ بین 10 الی 120 سانتی متر است. این در حالی است که میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای پلاستیک های شیرینگ بین 30 الی 200 میکرون متغیر می باشد. در نتیجه سطح کاربری این نوع پلاستیک توسعه یافته و صاحبان مشاغل راحت تر می توانند پلاستیک مورد نیاز جهت بسته بندی اقلام و کالاهای خود تهیه نمایند.

هم اکنون کارفرمایان با خرید نایلون شیرینگ تک لایه مقاوم و یا چند لایه می توانند چندین کالا را در کنار یکدیگر به صورت پک بسته بندی نمایند. بدین ترتیب بتوانند حمل و جا به جایی کالا را تسریع و راحت تر از گذشته نمایند. همانطور که می دانید شیوۀ بسته بندی محصولات نقش بسزایی بر روی نگهداری و همچنین فروش آنها خواهد داشت و به همین دلیل با پیشرفت فناوری، تولید کنندگان لفاف های بسته بندی تلاش نمودند با بهره گیری از متریال مرغوب، بتوانند نایلون هایی با کیفیت تولید و عرضه نمایند.

موارد کاربرد گستردۀ پلاستیک شیرینگ

تقریباً کلیۀ مشاغل در صنایع مختلف نیازمند به کالای مصرفی هستند که نایلون یکی از عمده مواد مصرفی آنها محسوب می شود. پلاستیک شیرینگ نیز یکی از ملزومات و تجهیزات اصلی بسته بندی در صنایع مختلف به شمار می رود. نایلون شیرینگ دارای خاصیت شکل پذیری، چاپ پذیری، تنوع ابعاد و ضخامت می باشد. به دلیل ویژگی قابل توجهی که تحت دمای بالا، تغییر شکل می دهد، از دستگاه های مخصوص برای استفاده از این نوع پلاستیک بهره گرفته می شود.

دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ دستی دو دسته بندی رایج از دستگاه های شیرینگ حرارتی محسوب می شوند. بنابراین چنین دستگاه هایی تنها با پلاستیک شیرینگ قابلیت بسته بندی اقلام را در ابعاد متفاوت دارند. جهت خرید نایلون شیرینگ با قیمت ارزان، توصیه می کنیم به طور مستقیم از مرکز تولیدی همچون دریا پلاستیک اقدام نمائید. چرا که خرید بدون واسطه به شما کمک می کند که با قیمت ارزان تر بتوانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

نایلون شیرینگ در چه مواردی کاربرد دارد. : مجموعه دریا پلاستیک

خرید نایلون شیرینگ برای دستگاه شیرینگ تونلی

صنایعی که دارای دستگاه شیرینگ پک تونلی هستند، بایستی جهت بسته بندی محصولات اقدام به خرید نایلون شیرینگ تونلی نمایند که به صورت رولی تولید شده اند و با ضخامت تک لایه و چند لایه قابل خریداری هستند. همانطور که در قسمت های پیشین بدان اشاره نمودیم، کارایی چاپ بر روی نایلون شیرینگ برای تولید کنندگان در صنایع مختلف حائز اهمیت می باشد. یکی دیگر از مشاغلی که بیشترین میزان استفاده از پلاستیک شیرینگ را به خود اختصاص داده رستوران ها هستند که البته این مجموعه ها از مراکز کوچک به شمار نمی روند و جزو مجموعه های بزرگ محسوب می شوند که جهت بسته بندی برخی از محصولات و عرضۀ بهداشتی آنها به مسافران نیازمند به خرید دستگاه شیرینگ پک و نایلون شیرینگ هستند.

برخی از فروشگاه های زنجیره ای وجود دارند که برخی از محصولات موجود در فروشگاه توسط خود آنها تولید و بسته بندی و سپس به فروش می رسد که این محصولات باید دارای لیبل و یا نایلون چاپ دار بر روی خود باشند تا بتواند برای ارائه اطلاعات به مشتری مورد استفاده قرار گرفته شود. فروشگاه ها نیز با خرید رول نایلون شیرینگ متناسب با محصولات خود هم به مشتری اطلاع رسانی در مورد محصول بسته بندی شده انجام می دهند و هم برند خود را به نوعی تبلیغ می کنند. اگر قصد دارید تا بسته بندی شیکی برای محصولات خود، با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین هزینه انجام دهید تنها کافیست با کارشناسان فروش دریا پلاستیک تماس حاصل نمائید تا متناسب با نیاز مصرفی بتوانید بهترین نایلون شیرینگ را سفارش دهید.

فاکتورهای تعیین قیمت نایلون شیرینگ در بازار

بدون شک فاکتورهای متعددی وجود دارند که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت نایلون شیرینگ تأثیر می گذارند و به همین دلیل بخش انتهایی مقاله را به این موضوع مهم اختصاص داده ایم. همانطور که از ابتدا اشاره نمودیم، تفاوت قابل توجهی میان پلاستیک شیرینگ و دیگر انواع نایلون بسته بندی در بازار وجود دارد و به همین دلیل تمایز قیمت آنها را نسبت به یکدیگر می توان ملاحظه نمود.

فاکتورهای شاخصی همچون میزان ضخامت، ابعاد رول، کیفیت متریال تشکیل دهندۀ پلاستیک، رنگ نایلون و چاپ بر روی قیمت نایلون شیرینگ تأثیرگذار هستند. ضمن آنکه معمولاً قیمت نایلون شیرینگ سفارشی بیشتر از رول پلاستیک شیرینگ آماده می باشد. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نوع محصولاتی که تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند، می توانند بهترین نایلون را جهت بسته بندی ایمن محصولات خود خریداری نمایند. بدون شک انتخاب نوع پلاستیک بر روی ماندگاری، طول عمر و همچنین میزان فروش محصولات تأثیرگذار می باشد. هم اکنون از طریق مجموعۀ تولیدی دریا پلاستیک می توانید با کیفیت ترین رول های نایلون شیرینگ را در ابعاد استاندارد و یا سفارشی خریداری نمائید.

انتخاب نایلکس با کیفیت می تواند نقش بسزایی در فروش محصولات داشته باشند و میزان فروش را چندین برابر نماید. امروزه نایلون شیرینگ در صنایع غذایی، تولید محصولات دارویی، صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، تولید و عرضۀ قطعات خودرو و غیره تحولی بزرگ ایجاد نموده است. بدین ترتیب تهیۀ پلاستیک شیرینگ جهت بسته بندی کالاها در ابعاد کوچک و بزرگ می تواند امکان پذیر باشد و تولیدکنندگان بزرگ و کوچک در صنعت پلاستیک های صنعتی توانسته اند به این موفقیت عظیم دست یابند. بدین ترتیب در حوزۀ تولید نایلون شیرینگ و دیگر پلاستیک های صنعتی در کشور بومی بوده و نیاز به صرف هزینه های چند برابری برای واردات نخواهیم داشت.

نایلون شیرینگ در چه مواردی کاربرد دارد. : مجموعه دریا پلاستیک

با توجه به مطالب مذکور، فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی و کیسه ای با متراژ و ضخامت های نازک و ضخیم می باشیم. هم اکنون می توانید از طریق تولیدی دریا پلاستیک به طور مستقیم، به صورت آماده و یا سفارشی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

https://daryapelastic.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mixJM7EO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه