پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون اول رییس جمهور:

رونمایی از ۶ سامانه دانش بنیان در زمینه کسب و کار

1 سال پیش ( 1401/6/4 )
 

معاون اول رییس جمهور از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان بازدید کرد و در جریان این بازدید از ۶ سامانه در زمینه کسب و کار رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر چهارشنبه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت، از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و ضمن گفتگو با غرفه داران، در جریان خدمات دانش بنیان ارائه شده در حوزه کسب و کار قرار گرفت. 

 رونمایی از ۶ سامانه دانش بنیان در زمینه کسب و کار

معاون اول رییس جمهور همچنین از مسائل و مشکلات پیش روی شرکت های ارائه دهنده خدمات کسب و کار مطلع شد و دستورات لازم را برای رفع موانع این شرکت ها صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: به صحنه آوردن شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها نه صرفا مزیت، بلکه از ضرورت ها و اولویت های کشور است و بازیگر اصلی این صحنه جوانان نخبه، باانگیزه و خلاق هستند که خوشبختانه کشور ما از نظر نیروی انسانی خلاق و نخبه جزو کشورهای استثنایی و برتر است.

مخبر تصریح کرد: کشور ما از مواهب الهی متعدد و ظرفیت های گسترده ای برخوردار است و خوشبختانه بسترها و زیرساخت های لازم برای جهش اقتصادی هم فراهم است. 

وی افزود: برای اینکه بتوانیم این جهش را از مسیر میانبر محقق سازیم باید کارها را به دست جوانان، نخبگان و شرکت های دانش بنیان بسپاریم. 

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: تحقق هدف گذاری های انجام شده در شاخص های کلان اقتصادی از طریق گام به گام و حرکت در مسیر عادی میسر نیست بلکه نیازمند جهش و شتاب هستیم که این امر فقط با اتکا به نخبگان و فعالیت های دانش بنیان قابل انجام است. 

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: دولت در همین راستا در تمام وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی، تدوین آیین نامه فعال سازی شرکت های دانش بنیان و تامین تسهیلات برای این شرکتها را در دست اقدام دارد.

مخبر با تاکید بر اینکه مشکلات کشور جز به دست شرکت های دانش بنیان قابل حل نیست، افزود: آنچه توانست کشور را در دوره تحریم مقاوم کند و به رغم همه تقابل ها اقتصاد کشور را سرپا نگه دارد، تکیه بر فعالیت های دانش بنیان بود و در بخش نفت، پزشکی و صنعت وقتی که شرکتهای خارجی به تعهدات خود عمل نکردند، با اعتماد و اتکاء به شرکتهای دانش بنیان توانستیم کارها را به انجام برسانیم.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: امروز کشور به نقطه بسیار خوبی رسیده و آینده بسیار بهتری هم پیش رو داریم. 

وی با تاکید بر اینکه باید جریان های دانش بنیان را تقویت و پشتیبانی کنیم گفت: این تصمیمات در دولت اتخاذ شده است در همه وزارتخانه ها اجرا خواهد شد تا شاهد حرکت انقلابی و تحول خوبی در بخش استارت آپ ها باشیم. 

گفتنی است با حضور معاون اول رییس جمهور در این نمایشگاه از شش پلتفرم در زمینه کسب و کار شامل سامانه جامع خدمات کسب و کار، سامانه حقوق کسب و کار، سامانه جامع مشاوره کسب و کار، سامانه جامع مدیریت زنجیره تأمین، پلتفرم تبلیغات کسب و کار و کارخانه شبیه سازی کسب وکار رونمایی شد.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در دو سالن به مساحت پنح هزار و ۶۰۰ متر مربع برگزار شده و ۸۵ شرکت فعال در زمینه خدمات توسعه کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rDKltkz4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه