شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی:

ایجاد دو میلیون و چهارصد هزار کسب و کار در اینستاگرام

1 سال پیش ( 1401/6/16 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اعتمادآنلاین، عادل طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با ذکر این نکته که اختلالات اینترنت فضای کسب و کارهای مجازی را با بحران روبرو کرده است، گفت: من با امار و اراقم حرف می زنم. گزارش لایف وب را ببینید. این گزارش نشان می دهد از برج ۹ پارسال بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش را در پست های اینستاگرام شاهدیم.

وی گفت: کسب و کارها که تعطیل نشده است، در این فضا وقتی پست ها کاهش یافته یعنی دسترسی ما کم شده است. یک روز نمی شود کامنت بگذاریم، یک روز دسترسی به استوری محدود است و یک روز پست گذاشتن مشکل دارد.

ایجاد دو میلیون و چهارصد هزار کسب و کار در اینستاگرام

طالبی گفت: آمار نشان می دهد بیش از دو میلیون و چهارصد هزار کسب و کار در این بستر ایجاد شده است. اما همین آمار می گوید استفاده از شبکه های اجتماعی کاهش یافته است.پس نتیجه می گیریم فضا بسته شده و دائما قطعی داریم.

وی گفت: شما گزارش وزیر را نگاه کنید تست سرعت داخلی استناد می کند در حالی که مدیرعامل یکی از اپراتورها رسما اعلام کرد بیش از هشتاد درصد پهنای باند ما بین المللی است.

طالب تاکید کرد: از کسانی که ۲۱ سال است فروشگاه اینترنتی دارند بپرسید چرا اینقدر قطعی داریم؟ پورت ها دارد بسته می شود. دو سرور نمی توانند با همدیگر ارتباط بگیرند. این عملا دستکاری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YOMNvmqC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه