چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت آلمانی تولید کننده پوشاک ورزشی پوما با انتشار مجموعه های محدود خود از ماجراجویی متاورسی خود خبر داد. پوما به اکوسیستم مجازی ورود کرده و راه برندهای دیگر لباس ورزشی مثل نایکی و آدیداس را دنبال کرده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر، در طول هفته مد نیویورک، این تولیدکننده لباس ورزشی اولین پروژه دیجیتالی خود را با NFT های انحصاری در کنار کفش های کتانی قابل بازخرید با نسخه محدود راه اندازی کرد.

ورود پوما به دنیای متاورس با تولید کفش های ورزشی NFT

علاوه بر این، Black Station سایت متاورس شرکت پوما است که وعده نمایش فعالیت های همه جانبه و تعاملی را می دهد. این امر مشتریان را قادر می سازد تا با تجربه مجازی پوما برای آینده هماهنگ شوند.

به گفته آدام پاتریک، مدیر ارشد برند پوما، " Black Station" نشان دهنده خانه محصولات نوآورانه شرکت در دهه های گذشته است. این شرکت لازم می بیند که Black Station را مجدداً فعال کند تا به عنوان نقطه کانونی آن در طراحی برند عمل کند.

پتریک اضافه کرد که با توجه به تلاش پوما برای طراحی محصول نوآورانه تر برای برآورده کردن مد، ورزش و سایر خواسته های آن، Black Station تبدیل به پورتال جدیدی برای تسریع فرآیند خواهد شد.

تا 7 سپتامبر، دو پورتال اول  Black Station از کفش های انحصاری و اولین در مدل خود یعنی Nitro NFRNO و Nitro Fastroid رونمایی خواهند کرد. مهمتر از آن، هر دو کفش به پلتفرم NFT NitroPass که پوما برای اکوسیستم مجازی خود توسعه داده است، متصل هستند.

دارندگان NFT های شرکت پوما قبلاً پلتفرم NitroPass را ساخته اند و از این رو به هر دو NFT دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، هر دو NFT کاربردهای متفاوتی دارند: یکی به محصولات فیزیکی متصل است و دیگری به کاربران امکان دسترسی به تجربه سفارشی کردن کفش های مورد علاقه خود را می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mjRq9jvR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه