پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش بلومبرگ، بعد از انتشار نرخ تورم آمریکا، ثروتمندترین میلیاردرهای آمریکا در روز سه شنبه، 22 شهریور ماه حدود ۹۳ میلیارد دلار از دست دادند. در این بین جف بزوس با از دست دادن 9.8 میلیارد دلار در یک روز بیشترین از بقیه ضرر و زیان داد.

ایلان ماسک نیز با از دست دادن 8.4 میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد. مارک زاکربرگ، لری پیج، سرگی برین و استیو بالمر نیز بیش از 4 میلیارد دلار از دست دادند. این در حالی است که وارن بافت و بیل گیتس به ترتیب 3.4 و 2.8 میلیارد دلار ضرر کردند.

ضرر و زیان میلیاردرها منعکس کننده فروش سهام در بازار سهام ایالات متحده است. نرخ بهره توسط فدرال رزرو افزایش یافته است و وضعیت بازار دستخوش تغییراتی شده است.

ضرر 1.2 تریلیون دلاری ثروتمندان جهان از ابتدای 2020

ضرر 1.2 تریلیون دلاری ثروتمندان جهان از ابتدای 2020

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 500 فرد ثروتمند جهان حدود 1.2 تریلیون دلار ضرر کرده اند. براساس این آمار، مارک زاکربرگ حدود 68.3 میلیارد دلار یا حدود 54 درصد دارایی خود را از دست داده است. همچنین مدیرعامل صرافی بایننس نیز با از دست دادن 64 درصد دارایی خود، رقمی حدود 61 میلیارد دلار ضرر کرده است.

در گزارش جدید مربوط به تورم آمریکا، نرخ تورم ماه آگوست به 8.3 درصد رسیده است. بعد از انتشار این خبر بازار رمزارزها با ریزش قیمت بیت کوین قرمزپوش شد و ارزش سهام شرکت های بزرگ نیز سقوط کرد. داده های بلومبرگ نشان می دهد به دنبال ریزش ارزش سهام تنها در یک روز ثروتمندترین آمریکایی ها بر اساس شاخص بلومبرگ رقمی حدود 93 میلیارد دلار از دست داده اند. بلومبرگ میزان دارایی از دست رفته را در طی یک روز با نمودار نشان داده است.

ضرر 1.2 تریلیون دلاری ثروتمندان جهان از ابتدای 2020

حال باید دید در ادامه وضعیت بازار به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد و آیا روند سقوط ارزش سهام و همچنین بازار کریپتو و از جمله ارزش بیت کوین کاهش پیدا می کند یا بازار بازیابی خواهد شد؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d6z1iR3W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه