پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروز شرکت در کلاس هایی که مهارت جدیدی به کودکان بیاموزند، بسیار مرسوم شده است. از جمله این کلاس ها میتوان به کلاس های چرتکه و رباتیک اشاره کرد. این کلاس ها به آموزش فرزندان شما پرداخته و مهارت های او را در زمینه ذهنی پرورش می دهد. قرار گرفتن فرد در کنار دیگر افراد سبب می شود که علاوه بر افزایش مهارت ذهنی، مهارت اجتماعی افراد نیز افزایش یابد. آموزش چرتکه و رباتیک بسیار پرکاربرد بوده و در آینده می تواند نقش بسیار مهمی در زندگی کودکان و دانش آموزان داشته باشد. در ادامه به معرفی کلاس چرتکه و رباتیک پرداخته و مزایا شرکت در این کلاس ها را بیان خواهیم کرد.

کلاس آمعرفی کلاس چرتکه و رباتیک تونومیک

فواید شرکت در کلاس چرتکه برای کودکان

شاید برای شما سوال پیش آید که شرکت در کلاس چرتکه چه فوایدی برای کودکان دارد؟ شرکت در این کلاس علاوه بر جذابیت های بسیار زیادی که دارد، با فواید دیگری نیز همراه است. کودک شما با شرکت در این کلاس ها با سایر توانایی های خود آشنا خواهد شد. یکی از مهم ترین فواید شرکت در کلاس چرتکه، آموزش محاسبات ذهنی است. با فراگرفتن این مهارت کودک در آینده می تواند بسیاری از ارقام را به راحتی محاسبه کند. شرکت در این کلاس سبب می شود که کودک در دوران مدرسه به ریاضیات و مسائل پیچیده مشتاق شود. چراکه علاوه بر آموزش محاسبات ذهنی، استدلال و منطق قوی شده و دیدگاه افراد را در مواجه با مسائل ریاضی خلاق تر می شود.

یادگیری چرتکه به آموزش سریع کودکان کمک کرده و سبب می شود آن ها به یادگیری مهارت های جدید علاقه نشان دهند. این موضوع به افزایش اعتماد به نفس در آن ها بسیار کمک می کند و موجب پیشرفت تحصیلی و پیشرفت زندگی و در سایر امور خواهد شد. اگر کودک شما به دفعات بالا دچار استرس می شود، شرکت در کلاس چرتکه می تواند استرس را تا حد زیادی در او کاهش دهد. شرکت در این کلاس با شبیه سازی مغز به کودک کمک می کند تا اضطراب خود را کنترل نماید.

 با شرکت در این کلاس مهارت های تجسمی کودک تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. اگر کودک شما در سن مناسب در این کلاس حاضر شود، یادگیری او افزایش خواهد یافت. بنابراین در مقاطع تحصیلی بالاتر عملکرد بهتری نسبت به سایر دانش آموزان دارد.

کلاس آمعرفی کلاس چرتکه و رباتیک تونومیک

بهترین سن برای یادگیری چرتکه

یکی از رایج ترین سوالاتی که برای والدین پیش می آید این است که بهترین سن برای یادگیری چرتکه چه سنی است؟ توجه داشته باشید که برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست اما برای یادگیری چرتکه بهتر است از سنین کم به آن بپردازید. بنابراین بهترین سن برای یادگیری چرتکه 5 یا 6 سالگی است. یادگیری چرتکه در این سن سبب افزایش مهارت های حرکتی کودک با حرکات مهره ها می شود. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در این کلاس ها کودک باید توانایی شمارش تا 100 را داشته باشد.

در سنین بالا نیز میتوان به یادگیری چرتکه پرداخت اما به دلیل سنگین بودن تکالیف دانش آموزان آن ها نمی توانند تمرین کافی داشته باشند. ازآنجاییکه یادگیری چرتکه به تمرین کافی و تمرکز بالا احتیاج دارد، ممکن است یادگیری به خوبی سنین پایین انجام نگیرد. البته یادگیری چرتکه ارتباط مستقیمی با توانایی های فرد دارد.

فواید شرکت در کلاس رباتیک

در دنیای امروز ساخت ربات ها و استفاده از آن ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. کلاس های متفاوتی برای آموزش رباتیک تاسیس شده است که افراد در همه گروه های سنی می توانند به این آموزش بپردازند. اگر کودک شما پیوسته به دنبال حل مسائل مختلف است و خلق وسیله ای جدید برای او جذابیت بسیار زیادی دارد، شرکت در کلاس رباتیک را بسیار پیشنهاد می کنیم.

دانش آموزان با شرکت در کلاس رباتیک روش های مختلف برای یادگیری را کشف خواهند کرد. رباتیک می تواند در شناسایی و پرورش احساسات کودکان و دانش آموزان نقش بسیار مهمی داشته باشد. اگر دانش آموز به کلاس رباتیک علاقه داشته باشد، می تواند استعداد خود در زمینه برنامه نویسی و مکانیک را کشف کند. شرکت در این کلاس فرصت آزمون و خطا را در اختیار کودکان و دانش آموزان قرار داده و آن ها را به یک رهبر تبدیل می کند.

با شرکت در این کلاس دانش آموزان با یکدیگر تعامل داشته و می توانند از مهارت های مختلف خود برای ساخت یک ربات استفاده کنند. بنابراین انجام کار گروهی به دانش آموزان می آموزد که چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بتوانند در قالب یک گروه ایده های خود را بیان کنند. با رعایت موارد گفته شده امکان رسیدن به بهترین نتیجه برای آنان فراهم می شود. امروزه رسانه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. شرکت در این کلاس ها به برقراری ارتباط مؤثر دانش آموزان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی کمک بسیار زیادی می کند. به عنوان مثال کلاس رباتیک به دانش آموزان می آموزد که چگونه توانایی های ریاضی و تحلیلی خود را بهبود بخشند. همچنین آن ها یاد می گیرند که چگونه برنامه نویسی کرده و آن را روی ربات پیاده سازی کنند.

کلاس آمعرفی کلاس چرتکه و رباتیک تونومیک

بهترین سن برای یادگیری رباتیک

یادگیری رباتیک برخلاف چرتکه محدودیت سنی ندارد. شما می توانید در هر سنی در کلاس رباتیک شرکت کنید. البته توجه داشته باشید که شرکت در این کلاس علاوه بر آموزش رباتیک به آموزش های دیگری نیز می پردازد که منجر به افزایش سایر مهارت های کودک و دانش آموز خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم که استعدادهای کودک خود را کشف کرده و اگر به رباتیک علاقه دارد او را در این کلاس ها ثبت نام کنید.

سخن پایانی

اگر به فکر افزایش یادگیری فرزندان و افزایش مهارت های آنان هستید، شرکت در کلاس چرتکه و رباتیک را به شما پیشنهاد می کنیم. توجه به معرفی کلاس چرتکه و رباتیک و استفاده از تجربیات دیگران می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین کلاس را برای فرزندان خود انتخاب کنید. حضور در این کلاس ها سبب می شود که کودک شما همکاری با سایر افراد را آموزش دیده و بتواند به خوبی با آنان تعامل برقرار کند. بنابراین اگر به افزایش مهارت های ذهنی و تعاملی کودک خود اهمیت می دهید، می توانید او را در این کلاس ها ثبت نام نمایید. این کلاس ها می توانند در آینده فرد بسیار تاثیرگذار باشند و از او فردی با مهارت های بالا بسازند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DOpNXX5I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه