جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

طرح های فناورانه مساله محور و جریان سازی که نیازمند همکاری و هم افزایی بخش های مختلف است با مشارکت دستگاه های مرتبط، تجاری سازی می شود.
 
قانون جهش تولید دانش بنیان دستگاه ها را موظف کرده تا برای حمایت از این طرح ها به میدان بیایند و با استفاده از همه ظرفیت های خود؛ زمینه اجرایی شدن این طرح ها را با کمک دیگر دستگاه ها و با استفاده از توان دانشی دانشگاه ها فراهم کنند.

تجاری سازی طرح های فناورانه پرچمدار و جریان ساز با مشارکت دستگاه های مرتبط

آیین نامه ابلاغی هیات وزیران هم با تاکید بر همین موضوع، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را مکلف کرده تا زمینه لازم برای اجرای طرح های فناورانه پرچمدار و جریان ساز که طرح هایی مساله محور و با قابلیت تجاری سازی هستند و اجرای آنها نیازمند مشارکت گسترده بازیگران مختلف است را فراهم کند.

در این آیین نامه تاکید شده است که این برنامه با راهبری و هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صندوق شورای عالی و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری و بر اساس ماموریت آنها عملیاتی شود.

وزارت خانه پس از نهایی سازی مجریان و بهره برداران طرح های پیشنهادی و نحوه تامین مالی آن، طرح ها را برای تصویب و بهره مندی از منابع مالی به صندوق شورای عالی و شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان ارائه کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4O1HE3PZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه